EKONOMİ - 11 Temmuz 2019 Perşembe 15:45

Madame Coco en beğenilen ve alışveriş yapılan marka oldu

A
A
A
Madame Coco en beğenilen ve alışveriş yapılan marka oldu

Marka bilinirlik araştırması 2019 sonuçlarına göre Madame Coco, Türkiye’de ev tekstili ve dekorasyon alanında ilk akla gelen marka oldu. Türkiye’de 17 şehirde 816 kişi ile gerçekleştirilen araştırmada marka; en çok alışveriş yapılan, en çok tavsiye edilen, en çok beğenilen marka olarak birinci sırada yer aldı.

Dünyanın önde gelen araştırma şirketi Nielsen’in Şubat-Mart 2019 tarihleri arasında yaptığı 2019 marka bilinirlik araştırması sonuçlarına göre; Madame Coco ev tekstili ve dekorasyonu alanında yüzde 36 ile ilk akla gelen marka olurken, yüzde 95 bilinirlikle 2018 yılında olduğu gibi 2019 yılında da pazar liderliği konumunu koruduğu belirtildi. Yapılan bilgilendirmede marka, bilinirliğini satın alma davranışına dönüştürmede en başarılı marka olduğu kaydedilirken tüketicilerin marka sadakatini tavsiyeye dönüştürerek ilk sırada yer aldığı açıklandı. 17 şehirde yaş ortalaması 34 olan ev hanımı, çalışan kadın ve öğrenciler ile yapılan araştırmada Madame Coco en çok bilinen, en sık alışveriş yapılan ve en çok tavsiye edilen marka olarak bir çok kategoride birinci olup rakiplerini geride bıraktı. 

En çok alışveriş yapılan marka seçildi
Yapılan araştırmanın sonuçlarına göre Madame Coco 2018 yılında olduğu gibi 2019 yılında da bilinirliği ve tavsiye edilme oranıyla öne çıkan marka olurken, en çok alışveriş yapılan marka olarak ilk sıraya yerleşti. Farklı ses gruplarıyla yapılan marka bilinirlik araştırması için tüketiciler ile görüşülerek ev tekstili ve ev dekorasyonu markalarından en beğendikleri, alışveriş yaptıkları ve tavsiye ettikleri marka soruldu.

"Tavsiye edilen bir marka olmak motivasyonumuzu yükseltiyor"
Markasının kurucusu İlhan Tanacı konu ile ilgili değerlendirmesinde, "Nielsen’in yaptığı 2019 marka bilinirlik araştırmasında ilk akla gelen marka olmak ve tüketicinin beğenisini kazandığımızı görmek bizi çok mutlu etti. Tüketicilerimiz tarafından bilinirliği yüksek, tavsiye edilen bir marka olmak motivasyonumuzu yükseltiyor. Marka bilinirliğimiz ve beğeni yüzdemiz her geçen gün anlamlı bir şekilde artarken müşterilerimiz için sürekli yeni ürünler tasarlamak, onların beklentilerini karşılamak ve güzel dönüşler almak için çalışmalarımıza devam edeceğiz" dedi.  

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Muğla Muğla’da Hz. Mevlana 752. Vuslat Yıldönümünde anıldı Muğla’da Hz. Mevlana Celaleddin-i Rumi’nin vefatının 752. yıldönümü dolayısıyla ’Şeb-i Arus’ programı düzenlendi. Muğla’da faaliyet gösteren Konya Karamanlılar Derneği’nin organizasyonuyla Gazi Mustafa Kemal Atatürk Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen anma töreninde protokol üyeleri ve sayıda vatandaş bir araya geldi. Gecede, Mevlana’nın öğretileri ve insanlığa mirası üzerine önemli vurgular yapıldı. Programın açılış konuşmasını yapan Konya Karamanlılar Derneği Başkanı Erol Kütahyalı, Mevlana’nın sadece söz söyleyen değil, söylediklerini bizzat hayatına tatbik eden bir şahsiyet olduğunu vurguladı. Kütahyalı konuşmasında, "İnsan, bildiği için değil, bildiğini yaşadığı zaman insandır. Hz. Mevlana’nın asırlardır gönüllerde diri kalmasının asıl sebebi budur. O, sadece süslü sözler söyleyen biri değil, öğütlerini bizzat yaşayan bir kişi olduğu için hala aramızdadır. Geçmişte olduğu gibi, önümüzdeki asırlarda da hoşgörü timsali Hz. Mevlana’yı anmaya ve onun felsefesini içimizde yaşatmaya devam edeceğiz" dedi. Törene katılan Muğla Vali Yardımcısı İsmail Soykan ise Mevlana’nın evrensel değerlerine dikkat çekti. Soykan, Mevlana’nın 1207 yılında Belh şehrinde doğup 17 Aralık 1273’te Konya’da vuslata erdiğini hatırlatarak şunları söyledi: "Mevlana’nın insan anlayışının temelinde; nefsini arındırarak ilahi aşka ulaşmak vardır. Bu yolun temel taşları aşk, sabır, tevazu ve hoşgörüdür. Bu özellikler o dönemde olduğu gibi bugün de toplum olarak en çok ihtiyaç duyduğumuz değerlerdir. Bu felsefeyi ve Hz. Mevlana’nın ruhunu yaşatan bu güzel geceyi organize eden Konya Karamanlılar Derneği Başkanı’na ve üyelerine teşekkür ediyorum." Konuşmaların ardından programın finalinde gerçekleştirilen ve manevi atmosferin doruğa çıktığı semazen gösterisi, katılımcılar tarafından büyük bir ilgi ve beğeniyle izlendi.