EKONOMİ - 07 Nisan 2017 Cuma 13:52

Perakende'nin Dünya Finalinde Boyner Grup'a 'En İyi Dijital Müşteri Deneyimi' Ödülü

A
A
A
Perakende'nin Dünya Finalinde Boyner Grup'a 'En İyi Dijital Müşteri Deneyimi' Ödülü

Boyner Grup, Dünya Perakende Kongresi kapsamında verilen ve perakende sektörünün en prestijli ödüllerinden biri olarak kabul edilen 'Dünya Perakende Ödülleri'nde Türkiye'ye birincilik getirdi. Grup, Dubai'deki finalde Asistanım projesiyle 'En İyi Dijital Müşteri Deneyimi' ödülünü kazandı.

Boyner Grup, perakende sektörünün, küresel çapta başarılı uygulamalarının ödüllendirildiği Dünya Perakende Ödülleri'nde (World Retail Awards) mağazacılıkta sınırları kaldıran Asistanım uygulamasıyla 'Best Digital Customer Experience Initiative / En İyi Dijital Müşteri Deneyimi' kategorisinde birinci oldu. Dubai'de düzenlenen Dünya Perakende Kongresinin kapanışındaki ödül töreninde ödülü Boyner Grup Proje Yöneticisi Seda Çınlar aldı.

Asistanım küresel uygulamalarla yarıştı

Geçtiğimiz yıl başlayan ve tüm Boyner Grup mağazalarında hayata geçirilmesi hedeflenen dijital uygulama 'Asistanım' ile perakende dünyasının global markalarının yarıştığı ödüllerde birinci olan Boyner Grup, 'En İyi Dijital Müşteri Deneyimi' kategorisi finalinde Dress in the City, El Corte Ingles, Marks&Spencer, Geant, Saudi Telecom, Singapore Telecom, Superdry ve Seymour Powell ile yarıştı.

2007'den bu yana gerçekleştirilen Dünya Perakende Ödülleri'nde bugüne kadar çeşitli kategorilerde ödül alan markalar arasında; Apple, Amazon, Vodafone, Net-a-Porter, Louis Vitton, Marks&Spencer, Macy's, Ikea, Verizon ve Starbucks gibi önemli global markalar bulunuyor.

Yapılan açıklamada, perakendenin dünya finalinde Türkiye'ye birincilik getiren 'Asistanım' satış danışmanlarına sağlanan özel tasarlanan mobil terminaller sayesinde hem müşterilerin hem de satış danışmanlarının hayatı kolaylaştırırken, tüm mağazalardaki stokların ve ürünlerin anlık kontrol edilebildiği cihazlar sayesinde mağazalar sınırsız hale geliyor. Ayrıca, Boyner Grup için özel olarak geliştirilen ve yüzde 100 yerli olan 'Asistanım' uygulaması stok kontrolü dışında içinde ödeme sistemi de bulunmasıyla fark oluşturduğu belirtildi.
 

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
İstanbul Gaziosmanpaşa Belediye Başkan Vekili Karadeniz, okuma-yazma kursiyerlerini ağırladı Gaziosmanpaşa Belediye Başkan Vekili Eray Karadeniz, belediye bünyesinde düzenlenen okuma-yazma eğitimi kursiyerleriyle bir araya geldi. Gaziosmanpaşa Belediyesi Bilgi Evleri tarafından ilçedeki okuryazarlık oranını artırmak ve vatandaşların kişisel gelişime katkı sunmak için düzenlenen okuma-yazma kursları yoğun ilgiyle devam ediyor. Gaziosmanpaşa Belediye Başkan Vekili Eray Karadeniz, düzenlenen kahvaltılı programda kursiyerlerle bir araya geldi. Su Kemeri Sosyal Tesisi’nde düzenlenen programa, Başkan Vekili Karadeniz’in yanı sıra Gaziosmanpaşa Kaymakamı İskender Yönden, kurumda görev yapan eğitmenler ve 120 kadın kursiyer katıldı. "Emeği, kararlılığı ve güçlü kadını ifade eden bir tabloyu görüyoruz" Programda konuşan Karadeniz, "Bugün, burada sadece bir kurs sürecini değil emeği, kararlılığı ve güçlü kadını ifade eden bir tabloyu bir arada gördüğümüzü ifade etmek isterim. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan liderliğinde ülkemizde okuma-yazma konusunda çok önemli projeler hayata geçirildi. Kurslardan ücretsiz ders kitaplarına, eğitime erişimin kolaylaşmasından yetişkinlere yönelik yaygın eğitim politikalarına kadar bu süreç desteklendi. Kendinize kattıklarınız için, gösterdiğiniz gayret için Gaziosmanpaşa adına sizlere teşekkür ediyorum. Sağ olun, var olun" dedi.