EKONOMİ - 22 Haziran 2021 Salı 15:22

Türkiye'nin en yüksek müşteri memnuniyetini sağlayan markası Zorlu Enerji oldu

A
A
A
Türkiye'nin en yüksek müşteri memnuniyetini sağlayan markası Zorlu Enerji oldu

Zorlu Enerji, kullanıcıların marka deneyimlerini analiz ederek oluşturduğu istatistiklere göre belirlenen A.C.E Awards “Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri”nde ‘Enerji’ kategorisinde 3’üncü kez üst üste müşteri memnuniyetini en iyi sağlayan marka oldu.

Müşteri deneyimini en iyi yönetmek ve müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla dijitalleşmenin odağında yenilikçi uygulamaları hayata geçiren Zorlu Enerji, Türkiye’nin müşteri memnuniyetini ölçen platformunun Şikayetvar A.C.E Awards “Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri”nde (Achievement in Customer Excellence) 'Enerji' kategorisinde birinciliğe layık görüldü. Yapılan şirket açıklamasına göre Zorlu Enerji, Şikayetvar kullanıcılarının marka deneyimlerinin analizi sonucu belirlenen Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde 'Diamond Ödülü'nün sahibi oldu.

Açıklamaya göre şirket, üçüncü kez üst üste müşteri memnuniyetini en iyi sağlayan marka ödülünü kazanarak başarılarına bir yenisini ekledi. Kullanıcılarına en iyi müşteri deneyimi yaşatarak, enerji kategorisinde son üç yıl üst üste aynı ödülün sahibi olan Zorlu Enerji’nin bu başarısına, çatısı altındaki tüm birimlerini sürece entegre etme kabiliyetinin yanı sıra talep ve şikayetlere aynı gün içerisinde çözüm üreten özel Çağrı Merkezi ekibinin katkısı büyük oldu. Zorlu Enerji, CRM projesi kapsamında müşterilerine dijital ve ilk kontakta çözüm sağlayan projeleri devreye alarak şikâyet ve taleplere gelen çözüm oranını artırdı.

Şirket adına 'Diamond Ödülü'nü alan Zorlu Enerji Kurumsal İletişim Grup Müdürü Funda Küçükosmanoğlu “Sektörümüzde, Türkiye’nin en yüksek müşteri memnuniyeti sağlayan markası olmaktan ve bu ödülü üç sene üst üste almaktan dolayı büyük gurur duyuyoruz. Bu ödülün arkasında yoğun bir emek ve büyük Zorlu Enerji ailesi var. Bu nedenle tüm emeği geçen çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da müşterilerimizin güvenine layık olmaya, onlarla kurduğumuz bu bağı pekiştirmeye ve zirvedeki yerimizi korumaya devam edeceğiz’’ dedi.

Operasyonel süreçlerin teknoloji kullanılarak mükemmelleştirilmesi ve müşteri deneyiminin müşteri beklentileri doğrultusunda dijitalleşmesini hedefleyen Zorlu Enerji, hayatı kolaylaştıran uygulamaları ile sektöründe fark oluşturmayı amaçlıyor.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Ankara AJet’in Ankara-Erzincan seferi yapan uçağı bomba ihbarı nedeniyle Ankara’ya geri döndü AJet’in VF4150 numaralı Ankara-Erzincan seferini yapan uçağı bomba ihbarı nedeniyle Ankara Esenboğa Havalimanına geri döndü. Edinilen bilgilere göre AJet’in VF4150 numaralı Ankara-Erzincan seferini yapan Boeing 737 tipi uçakta bomba ihbarı yapıldı. Ankara Esenboğa Havalimanından saat 23.55’te kalkan uçak, ihbar nedeniyle yaklaşık 40 dakika sonra Ankara Esenboğa Havalimanına döndü. Yolcuları tahliye edilerek güvenli bölgeye alınan uçakta güvenlik güçleri tarafından arama yapıldı. Yarım saat süren incelemenin ardından ihbarın asılsız olduğu öğrenildi. Uçakta bulunan yolculardan Murat Bozdelen ise o anları, “AJet firmasından Erzincan için biletimizi aldık. Saat 23.55’te bindik. Biz 40 dakikada indiğimizi sandık. Bize bilgilendirme yapılmadı. İndikten sonra sadece, kadınlar ve çocuklar çıksın, dediler. Biz de internete girip öğrendik ki bomba ihbarı varmış. Sonra buraya geldik, mağdur olduk. Bana kalsa ben biletin parasını isterim ama öyle bir şey yapmıyorlar. 7 gün bekletiyorlarmış” şeklinde anlattı. Uçakta bulunan başka bir yolcu Ayhan Akkaya ise “Saat 12’ye beş kala bindik. Uçak Ankara’ya geri indi. Bize hiçbir şey söylenmedi. 2 saat uçağın içerisinde bekledik. Yetkililerden cevap alamadık. Biz neden beklediğimizi sorduk. Pilot bey bilgi verecek, dediler ama bilgi veren olmadı. Güvenlik güçleri silahları ile gelince biz tedirgin olduk zaten. İlk önce bayanları aldılar. Sonra bizi aldılar. Buraya getirdiler bizi ama burada da yetkili bulamıyoruz” dedi.
Bayburt Bayburt’ta basit yaralama suçunda taraflar TSK’ya bağış yapma şartıyla uzlaştılar Bayburt’ta ’Basit Yaralama’ suçunda taraflar Türk Silahlı Kuvvetlerine (TSK) 10 bin lira bağış yapılması noktasında anlaştılar, dosya mahkemeye intikal etmeden çözülerek kapatıldı. K.A ve B.N.K isimli iki arkadaş dışarıda vakit geçirdikleri sırada araçla yanlarına gelen H.A ve R.A isimli şahıslar tarafından darp edildiler. Darp edildikleri iddiasıyla emniyete başvuran iki arkadaş H.A ve R.A’dan şikayetçi oldular. Mağdurların şikayeti üzerine şüpheliler H.A ve R.A hakkında ’Basit Yaralama’ suçundan soruşturma başlatıldı. Cumhuriyet Başsavcılığının yürüttüğü çalışmalar sonucunda dosyadaki suçun uzlaştırmaya uygun bir suç olduğu belirlendi, dosya Bayburt Cumhuriyet Başsavcılığı Uzlaştırma Bürosuna gönderildi. Uzlaştırma bürosu ekipleri, mağdur taraflarla uzlaşma şartlarını görüşmek için bir araya geldiler. Mağdur K.A ve B.N.K, TSK’ya bağış yapılması şartıyla şüphelilerle uzlaşacağını uzlaştırma bürosu ekiplerine bildirdiler. K.A’nın ve B.N’K’nın uzlaşma talebini kabul eden şüpheliler, TSK’ya 10 bin lira bağışta bulundular. Uzlaştırma Bürosu görevlilerinin titizlikle yürüttüğü çalışmalar sonucunda dosya mahkemeye intikal etmeden, çözüme kavuşturularak kapatıldı. Bununla birlikte, Uzlaştırma Bürosunda görevli Cumhuriyet Savcısı Asya Büşra Alim, taraflarla görüşme sağlayan uzlaştırmacılara titiz çalışmalarından ötürü teşekkür ederek, kişi onarıcı adalet anlayışına hizmet etme gayreti içerisinde olduklarını, kamuya yararlı edimleri Uzlaştırma Bürosu ekipleriyle birlikte gerçekleştirdiklerini ve çalışmaların özenle yürütüldüğünü vurguladı.
Bayburt Uzlaştırma Büro ekiplerince bir dosya daha çözüme kavuşturuldu Bayburt’ta özel bir diş kliniğine tedavi olmak için başvuran H.H.O isimli hasta, kendisine yanlış tedavi uygulandığı gerekçesiyle B.S.G isimli doktordan şikayetçi oldu. Mağdur H.H.O, şikayetçi olduğu doktorla Türkiye Erozyonla Mücadele, Ağaçlandırma ve Doğal Varlıkları Koruma Vakfı’na (TEMA) bağış yapma şartıyla uzlaşmaya vardı. Anlaşma sağlanan dosya ise Uzlaştırma Bürosu ekiplerinin çalışmaları sonucunda kapatıldı. H.H.O isimli bir vatandaş, tedavi olmak için gittiği özel diş kliniğinde diş hekimi B.S.G’nin kendisine yanlış tedavi uyguladığı iddiasıyla doktordan şikayetçi oldu, B.S.G, hakkında ’Taksirle Bir Kişinin Yaralamasına Neden Olma’ suçundan soruşturma başlatıldı. Dosyanın Bayburt Cumhuriyet Başsavcılığına intikal etmesi sonucunda dosya incelendi, suçun uzlaştırmaya tabi olduğu belirlendi. Devreye giren Cumhuriyet Başsavcılığı Uzlaştırma Bürosu ekipleri, mağdur H.H.O ile görüşme sağladılar. Mağdur H.H.O, şüpheli B.S.G’den TEMA Vakfı’na 150 fidan bağışta bulunmasını istedi. Daha sonra şüpheli B.S.G ile bir araya gelen uzlaştırma bürosu ekipleri, H.H.O’nun talebini B.S.G’ye ilettiler. H.H.O’nun isteğini kabul eden doktor ise, 150 fidan karşılığında TEMA Vakfı’na 12 bin 800 lira bağışta bulundu. Mahkemelerin iş yükünün azaltılması amacıyla yapılan uzlaşma görüşmeleri sonucunda, taraflar edimli olarak uzlaşmayı kabul etmiş oldular. Uzlaştırma Bürosu ekiplerinin özverili çalışmalarıyla bir dosya daha sonuca vardırılarak, kapatıldı. Öte yandan, Uzlaştırma Bürosunda görevli Cumhuriyet Savcısı Asya Büşra Alim, kamu yararı gözeten çalışmaların özenle devam ettiğini bildirerek, Uzlaştırma Bürosu ekiplerine çalışmalarından ötürü teşekkürlerini iletti. Önceliklerinin kamu yararı olduğunun altını çizen Savcı Alim, Bayburt Cumhuriyet Başsavcılığı Uzlaştırma Bürosu olarak çalışmaları özenle ve önemle yürüttüklerini söyledi.