EKONOMİ - 13 Mayıs 2022 Cuma 10:31

Vodafone, yenilikçi çözümlerle müşteri deneyimini arttırmaya devam ediyor

A
A
A
Vodafone, yenilikçi çözümlerle müşteri deneyimini arttırmaya devam ediyor

Mobil şebeke müşteri deneyimi göstergelerini ve analizlerini tek ekranda toplayan Vodafone, müşteri taleplerini daha hızlı anlayarak müşterilerinin ihtiyacına en uygun çözümleri üreten yeni arayüz sayesinde ortalama çağrı süresinde yüzde 15 oranında iyileşme sağladı.

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, Müşteri ve Teknik Operasyon ekiplerinde yeni dijital müşteri deneyimi ekranlarını hayata geçirdi. Buna göre, mobil ses ve internet deneyiminde servis bazlı analiz imkanı sağlamanın yanı sıra, çağrı merkezine ulaşan müşteriler için otomatik analiz ve müşteriye özel çözüm önerileri sunulabiliyor. Böylece, müşterilerin mobil bağlantı deneyimleri, müşteri temsilcilerine görünür hale getiriliyor. Müşteri deneyiminde fayda oluşturacak noktalar daha doğru ve hızlı tespit edilerek müşteriye destek sağlanabiliyor. Ayrıca, detaylı çözüm önerileri ile müşteri temsilcilerine etkin yönlendirmeler yapılarak müşteri memnuniyetine katkı sağlanıyor ve müşterilerin çağrı merkeziyle ilk iletişimi esnasında çağrının çözüme ulaştırılması hedefleniyor. Operatör, yeni nesil teknolojiler sayesinde ortalama çağrı süresinde yüzde 15 oranında iyileşme sağladı.

Müşterilere en iyi deneyimi sunma amacıyla çalıştıklarını belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici, şunları söyledi:

“Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri olarak, dijital servisler şirketi olma hedefimiz doğrultusunda, müşteri ihtiyacını daha iyi anlayacak teknolojilerle yolumuza devam ediyoruz. Yeni müşteri deneyimi ekranları ile Türkiye’nin dört bir yanındaki müşterilerimizin kullandığı servis ve teknolojileri nasıl deneyimlediklerini daha iyi analiz edebiliyoruz. Müşterilerimizi karşılayan Müşteri Operasyonları ekiplerimiz ve sonraki süreçte destek sağlayan Teknoloji ekiplerimiz, müşterilerimizi ihtiyaç duyduğu çözüme ulaştırma hızını yüzde 10 artırıyor. Ekrandaki otomatik analizler sonucunda, etkin ve daha çözüm odaklı bir yaklaşımla, çağrı merkezine gelen müşterilerimiz ile ortalama görüşme süresinde \%15 iyileşme sağlıyoruz. Bununla beraber, çağrı merkezi çalışanlarımızın süreçlerini de basitleştirmeye ve geliştirmeye devam ediyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik en uygun çözümleri daha hızlı ve doğru bir şekilde anlayabiliyor, yenilikçi bakış açımızla müşteri deneyimine daha fazla odaklanarak gelişen teknolojiye öncü olmaya devam ediyoruz.”

Dijital dönüşümde yeni adımlar

Verilen bilgiye göre operatör, yeni teknolojileri, müşterilerinin şebeke deneyimini iyileştirmek ve daha iyi hizmet sağlamak amacıyla dijital dönüşümün bir parçası olarak kullanıyor. Tüm KVKK yükümlülüklerini de yerine getirerek yürüttüğü bu süreçle, müşteri deneyimini sadece çağrı merkezinde değil, dijital kanallarda da görünür hale getiriyor. Operatörün Yapay Zekâ tabanlı kişisel dijital asistanı TOBi, müşterilerin ihtiyaçları doğrultusunda kişiye özel asistanlık hizmeti vererek, müşterilere değer oluşturacak hizmetleri sunuyor. Müşterilerini merkeze alan operatör, bu odakta daha fazla katma değer oluşturmak için çalışmalarına devam ediyor.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Sakarya Kadın sağlığında kritik mesaj: Tek belirtiyle kanser kararı verilmez Kadınlarda görülebilen bazı jinekolojik kanserlerde erken farkındalığın önemine değinen Kadın Hastalıkları ve Doğum ve Jinekolojik Onkoloji Cerrahisi Uzmanı, tek bir belirtiyle kanser tanısı konulmasının doğru olmadığı, her bireyin durumu, tıbbi öyküsü ve muayene keşifleriyle birlikte değerlendirilmesi gerektiğini vurguladı. Özel Adatıp Hastanesi Kadın Hastalıkları ve Doğum ve Jinekolojik Onkoloji Cerrahisi Uzmanı Prof. Dr. Hakan Camuzcuoğlu, kadınlarda görülebilen bazı jinekolojik kanserlerde erken farkındalığın önemine değindi. Camuzcuoğlu, bu hastalıkların her zaman belirgin bir şikayetle başlamayabileceğini belirterek, "Bazı kadınlarda hiçbir belirti olmazken, diğerlerinde çok hafif ve belirsiz şikayetler görülebilir. Bu sebeple kişinin kendi döngüsünü ve vücudunu takip etmesi önemlidir" dedi. "Tek bir belirtiyle kesin netice çıkarmak doğru değildir" Adet dışı kanama, cinsel ilişki sonrası kanama veya ağrı, pelvik bölgede uzun süreli rahatsızlık, karında şişlik veya baskı hissi, açıklanamayan kilo kaybı, gibi keşifler her zaman kanserle ilişkili olmadığını belirten Prof. Dr. Camuzcuoğlu, "Tek bir belirtiyle kesin netice çıkarmak doğru değildir. Her bireyin durumu, tıbbi öyküsü ve muayene keşifleriyle birlikte değerlendirilmelidir. Her kadının risk faktörü ve sağlık geçmişi farklıdır. Bu sebeple değerlendirme süreci kişiye özel yapılmalıdır" diye konuştu.
Konya Karısını 22 bıçak darbesiyle öldüren zanlı, "Kolumda Ebru yazıyor" diye kendini savundu Konya’da özel ders vermeye gittiği sitenin önünde boşanma aşamasındaki öğretmen karısını öldüren zanlı, indirimsiz ağırlaştırılmış ömür boyu hapis cezasına çarptırıldı. Yargılandığı davada son sözü sorulan katil zanlısı, "Bana iftira atıyorlar hatta kolumda ’Ebru’ yazıyor. Başında ve sonunda sonsuzluk işareti var. Kayınvalidem yüzünden yuvamız bozuldu" diye kendini savundu. Olay, 25 Ekim saat 18.30 sıralarında merkez Meram ilçesi Havzan Mahallesi Ebussuud Efendi Caddesi’nde bulunan bir sitede meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Abdullah Küçüktaşdemir (47), boşanma aşamasındaki eşi özel bir eğitim kurumunda öğretmen olan Ebru Küçüktaşdemir’i (45) özel ders vereceği site önüne kadar takip etti. Burada ikili arasında çıkan tartışmada Abdullah Küçüktaşdemir, yanında bulunan bıçakla Ebru Küçüktaşdemir’i vücudunun çeşitli yerlerinden 22 bıçak darbesiyle yaraladı. İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Polis ekipleri şüpheliyi etkisiz hale getirirken, olayda ağır yaralanan kadın ilk müdahalenin ardından kaldırıldığı Meram Devlet Hastanesi’nde hayatını kaybetti. Gözaltına alınan zanlı koca, ifadesinin ardından sevk edildiği adli makamlarca tutuklanarak cezaevine gönderildi. Konya’yı terk et mesajı atmış Konya Cumhuriyet Başsavcılığı olayla ilgili soruşturmasını tamamlarken, tutuklu olan zanlı hakkında ’kadına karşı tasarlayarak öldürme’ suçundan ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası talebiyle dava açıldı. Hazırlanan iddianamede katil zanlısı kocanın eğitim fakültesindeki eğitimini yarıda bırakmasına rağmen, yıllardır özel dershanede Türkçe öğretmenliği yaptığı belirtildi. Zanlının telefonunda yapılan inceleme sonrası olay günü Ebru Küçüktaşdemir’e, "Cezaevinden başka yer mi var, bugün bu iş bitecek. Bende her şey bitti. Aklın varsa Konya’yı terk et" şeklinde tehdit mesajları attığı ortaya çıkarken, olaydan yaklaşık 6 saat önce "Av bıçağı Konya" gibi aramalar yaptığı da iddianamede yer aldı. "Bana iftira atıyorlar, kolumda ’Ebru’ yazıyor" Konya 4’üncü Ağır Ceza Mahkemesi’nde ’eşe karşı tasarlayarak öldürme’ suçundan ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasıyla dava açılan Abdullah Küçüktaşdemir’in yargılanmasında karar duruşması görüldü. Zanlı koca duruşmaya Ses ve Görüntü Bilişim Sistemi (SEGBİS) ile katıldı. Mahkeme heyetince son olarak söylemek istedikleri sorulan katil zanlısı, "Ben para pul düşkünü değilim, bana iftira atıyorlar. Kolumda ’Ebru’ yazıyor başında ve sonunda sonsuzluk işareti var. Ben eşimi sonsuzluğa göndermedim. Eşimin annesi yüzünden, yuvamız yıkıldı" diye konuştu. Mahkeme heyeti, Abdullah Küçüktaşdemir’e ağırlaştırılmış ömür boyu hapis cezası verdi.