EKONOMİ - 25 Haziran 2024 Salı 10:04

ING Mobil’e yeni özellikler eklendi

A
A
A
ING Mobil’e yeni özellikler eklendi

ING Türkiye, ING Mobil’i geliştirmeye devam ediyor. Müşteriler, uygulama ile günlük bankacılık işlemlerini kolayca gerçekleştirebiliyor, ayrıca bir bankacıyla görüşme ihtiyacı duyduklarında, Cebimdeki Danışman ile uzman bir bankacıyla görüntülü görüşerek işlemlerini gerçekleştirebiliyor. Bununla birlikte, yapay zeka INGo’da yer alan Canlı Destek hizmetine 7/24 ulaşabiliyor. Banka, daha zahmetsiz bir bankacılık deneyimi sunmak amacıyla uygulamaya yeni özellikler ekledi.



Dijital dönüşüm yolculuğunda attığı adımlarla tamamen dijital hale gelen ING Türkiye, müşterilerine daha kolay, hızlı ve kişiselleştirilmiş bir deneyim sunmak amacıyla ING Mobil’i her geçen gün geliştirmeye devam ediyor. Bankanın müşterileri, uygulama ile günlük bankacılık işlemlerini kolay bir şekilde gerçekleştirebiliyor, işlemleri tek tuşla halledebiliyor. Ayrıca bir bankacıyla görüşme ihtiyacı duyduklarında, uygulamada yer alan Cebimdeki Danışman ile haftanın 7 günü gece 00.00’a kadar kredi, yatırım, mevduat, sigorta gibi konularda uzman bir bankacı ile görüntülü görüşerek işlemlerini gerçekleştirebiliyor. Bununla birlikte, bankanın müşterileri, akıllı bankacılık robotu INGo’ya 7/24 ulaşabiliyor ve 600’den fazla konu hakkında destek alabiliyor. Yapay zeka teknolojisi ile çalışan INGo, ihtiyaç duyduğu zaman müşterileri Canlı Destek ile yazışmaya yönlendirilebiliyor. INGo’dan ulaşılan Canlı Destek kanalı ise 7 gün 24 saat hizmet veriyor. Banka, daha kolay ve zahmetsiz bir bankacılık deneyimi sunma amacıyla ING Mobil’e yeni özellikler ekledi.



Fon Getiri Karşılaştır özelliği ING Mobil’de


Yapılan açıklamaya göre, ING Mobil’in hayatı kolaylaştıran özellikleriyle ING müşterileri birikimlerine yön verirken yatırım fonları hakkında detaylı bilgiye ulaşabiliyor. ING Mobil’de yer alan ‘Fon Getiri Karşılaştır’ özelliği ile ING müşterileri diledikleri yatırım fonlarının getirilerini kolayca karşılaştırabiliyor ve fon getiri grafiği ile dönemsel getirileri inceleyerek fon işlemlerini gerçekleştirilebiliyor.



Müşteriler eksik kimlik bilgilerini Cebimdeki Danışman ile uzaktan görüşerek tamamlayabiliyor


Müşteriler, şubeye gitmeden eksik kimlik bilgilerini mobil uygulama üzerinde yer alan Cebimdeki Danışman hizmeti ile bankacılarla uzaktan görüşerek tamamlayabiliyor. Ayrıca müşteriler, yeni adres kayıtlarını ve teyitli adres güncellemelerini de uygulama üzerinden yapabiliyor. Kullanıcı kodu iptal olan mobil uygulama kullanıcıları ise yine uygulama üzerinden dijital kimlik doğrulama adımlarını geçerek yeni kullanıcı kodu alabiliyor.



Ayrıca müşteriler uygulamanın giriş ekranının altındaki menüde ilk sırada yer alan FAST İşlemleri menüsü üzerinden Karekod ile Ödeme, Para Gönderme, Karekod Oluşturma, Kolay Adres Yönetimi ve Güvenli Ödeme gibi işlemleri kolayca yapabiliyor. Bununla birlikte, 2. el araç alımı ve kitle fonlama işlemlerini Güvenli Ödeme ile daha hızlı ve güvenli olarak gerçekleştirilebiliyor.



"Mobil bankacılığı stratejimizde önceliklendiriyor, müşteri deneyimini merkeze alıyoruz"


Önce mobil yaklaşımıyla ilerlediklerini aktaran ING Türkiye Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Tuğçe Bora Kılıç, "Mobil bankacılığı stratejimizde önceliklendiriyor, müşteri deneyimini merkeze alarak uzun zamandır bu alana yatırım yapıyoruz. Geçtiğimiz yıl ING Mobil’i ve internet bankacılığımızı yenileyerek daha kolay, hızlı, kişiselleştirilmiş bir deneyim sunmaya başladık. Dijital yatırımlarımızın başarılı sonuçlarını da gördük. Uzaktan müşteri edinimi oranımız yüzde 56 ile sektör ortalamasının üstünde. Uygulama memnuniyet skorumuz ise 95 puan. Müşteri deneyimini sürekli iyileşen ve gelişen bir alan olarak konumluyor, daha kolay ve zahmetsiz bir bankacılık deneyimi sunmak için mobil uygulamamıza yeni özellikler eklemeye devam ediyoruz. Bu kapsamda yeni özelliklerimizden biri olan ve yatırım fonlarıyla ilgilenen müşterilerimizin ilgi gösterdiği ’Fon Getiri Karşılaştır’ özelliğini mobilde sunarak müşterilerimiz için fark oluşturmaktan mutluluk duyuyoruz. Yatırım fonlarını stratejimizde önceliklendiriyoruz; son 1 yılda yatırım fonlarında yüzde 215, sene başından bu yana TL fonlarda yüzde 158 büyüme gerçekleştirdik. Tamamen dijital bir banka olarak, müşterilerimizin hayatlarını daha da kolaylaştırmak için yenilikçi çözümler geliştirmeye devam edeceğiz" ifadesini kullandı.


Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Kayseri Kayseri’de komşuluk örneği: Ulaşamadığı komşusundan soğuk havada haber bekledi Kayseri’nin Kocasinan ilçesinde şeker hastası olan komşusuna ulaşamayan aile ekiplere haber verdi. Adeta komşuluk örneği gösteren aile komşularının evden sağ salim çıkması için dua ederken, soğuk havada umutla bekledi. Komşusundan iyi haberi alan yaşlı kadın derin nefes aldı. Edinilen bilgiye göre, ilçeye bağlı Barbaros Mahallesi Akgün Sokak’ta 3 katlı binada meydana gelen olayda, şeker hastası komşusu C.A.’yı art arda arayan komşusu Şemsi Erzurum, C..A.’nın telefonuna bakmaması üzerine telaşlanarak, 112 Acil Çağrı Merkezi’ni aradı. İhbar üzerine bölgeye polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Polis ekipleri çevrede güvenlik önlemi alırken, itfaiye ekipleri de C.A.’nın son kattaki evine platformlu merdivenle ulaştı. Pencereden eve giren ekipler C.A.’nın hareketsiz şekilde yattığını gördü. C.A. sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından tedbir amaçlı ambulansla hastaneye kaldırıldı. Ekiplerden iyi haberi alan Şemsi Erzurum ise komşusu C.A.’ya ambulansa kadar eşlik ederken, derin nefes aldı. "Vicdanen rahatsız oldum" Ekiplerin çalışması sırasında komşusundan iyi bir haber bekleyen Şemsi Erzurum, "Komşumuz şeker hastası ve kimsesi yok. Bende kendisini akşam saatlerinde hastaneye gitmesi için aramıştım. Çok kez aradım ve geceye kadar ulaşamadığım için vicdanen rahatsız oldum. Polisi ve itfaiyeyi aradım. İnşallah sağ çıkar inşallah bir şey olmaz. İyi bir komşumuz. İnşallah sağlığı, sıhhati yerinde olur. Komşum inşallah iyi olur. Bende mutlu olurum. Soğukta olsa ben vicdanen rahatsız oldum" dedi. "Çok şükür bulundu" Komşusundan gelen iyi haberi gülücüklerle karşılayan Erzurum, "Çok şükür bulundu. Sağ salim bulunduğuna çok sevindim. Bayılmış içeride ve şimdi de hastaneye götürüyorlar. İnşallah iyi olur. Geçmiş olsun" ifadelerini kullandı.
Kırıkkale Kırıkkale’de "kız meselesi" nedeniyle çıkan kavgada 3 kişi yaralandı: 5 gözaltı Kırıkkale’de iki grup arasında "kız meselesi" nedeniyle çıkan tartışmanın silahlı kavgaya dönüşmesi sonucu 3 kişi yaralanırken, olayla ilgili 5 şüpheli gözaltına alındı. Olayın ardından firar eden 3 şüphelinin yakalanmasına yönelik çalışma başlatıldı. Olay, Sanayi Mahallesi Alparslan Türkeş Bulvarı üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, O.D. (29), Y.K.K. (21), Y.Ö. (19) ile M.D. (19), T.C. (21), Y.K. (21), M.D. (17), M.K. (23), H.M.C. (23), U.K. (18) ve A.A.U. isimli şahıslar arasında "kız meselesi" nedeniyle tartışma çıktı. Kısa sürede büyüyen tartışmanın silahlı kavgaya dönüşmesi üzerine, O.D. tüfekle, Y.Ö. bıçakla, Y.K.K. ise darp edilerek yaralandı. İhbar üzerine olay yerine sevk edilen sağlık ekipleri, yaralılara ilk müdahaleyi olay yerinde yaptı. Yaralılar, ambulanslarla hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. Hastanede tedavileri süren 3 yaralının da hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi. Saldırının ardından araçla kaçan şüpheliler, Asayiş Şube Müdürlüğü Cinayet Büro Amirliği ekiplerince kısa sürede yakalanarak gözaltına alındı. Olayla bağlantılı olduğu belirlenen H.M.C., U.K. ve A.A.U. isimli firari şüphelilerin yakalanmasına yönelik çalışmaların sürdüğü bildirildi. Silahlı kavganın yaşandığı bölgede Olay Yeri İnceleme ekiplerince yapılan çalışmada, bir adet tabanca ile 4 adet kovan ele geçirildi. Şüphelilerin yakalandığı araçta ise bir adet av tüfeği ve sentetik ecza hapı bulundu. Şüpheliler hakkında "kasten yaralama", "mala zarar verme" ve "genel güvenliğin kasten tehlikeye sokulması" suçlarından adli işlem başlatılırken, her iki tarafın da çeşitli suçlardan sabıkalarının bulunduğu öğrenildi.