EKONOMİ - 17 Mart 2025 Pazartesi 11:45

L’Oréal’in dijital servisleriyle güzellik 1 milyon kez online deneyimlendi

A
A
A
L’Oréal’in dijital servisleriyle güzellik 1 milyon kez online deneyimlendi

L’Oréal Türkiye, geleceğin güzelliğini oluşturma vizyonuyla artırılmış gerçeklik ve yapay zeka destekli dijital servislerini tüketicileriyle buluşturmaya devam ediyor. Şirket, 2024 yılına ait dijital servis verilerini açıkladı.



Her bireyin istek, beklenti ve ihtiyaçlarını karşılama hedefiyle yeni teknolojiler geliştirmeye odaklı tekno-güzellik şirketi L’Oréal Türkiye, ultra kişiselleştirilmiş ürün ve hizmetleri tüketicileriyle buluşturmaya devam ediyor. Ülke genelinde 15’i canlı dijital servis olmak üzere toplam 20 adet tekno güzellik servise sahip olan şirket, kullanıcılara fiziksel bir mağazaya gitmeden online olarak yüzlerinde ve saçlarında ürünlerin nasıl durduğunu görme ve cilt, saç analizlerini kolayca gerçekleştirme imkânı sunuyor. Geçtiğimiz yıl 1 milyondan fazla kez deneyimlenen dijital servislere ilgi gün geçtikçe artmaya devam ediyor.



Türkiye, dijital güzellikte Avrupa’yı geride bırakıyor


Yapılan açıklamaya göre, L’Oréal Türkiye’nin herkesicinguzellik.com platformundan ve tüm markaların web sitesinden erişilebilen servisler, kullanıcı deneyimini üst seviyeye taşıyor. 2024 yılı verilerine göre, tüm dijital servisler üzerinden 6 milyondan fazla renk tonu denendi ve her bir kullanıcı ortalama 16 farklı saç ve makyaj görünümü keşfetti. Bu fark, Türkiye’de dijital güzellik deneyimlerine olan ilgiyi ve kullanıcıların yenilikçi çözümleri benimseme hızını gözler önüne seriyor.



Şirketin paylaştığı verilere göre, kullanıcılar dijital servislerde ortalama 73 saniye geçirirken, yıl boyunca toplam 75 milyon saniyelik kullanım süresi kaydedildi. Bu, dünyanın etrafında 2.6 kez yürümeye eşdeğer bir süre. Öte yandan, 18 milyon saniyelik etkileşim süresi, 517 İstanbul - New York uçuşuna veya 7 aydan uzun bir zamana karşılık geliyor.



Dijital güzellik deneyiminde Bursa ve Antalya öne çıkıyor


Şirketin sunduğu dijital servisler, Türkiye genelinde geniş bir kullanıcı kitlesine hitap ederken, en yoğun kullanım İstanbul, Ankara ve İzmir’de gerçekleşiyor. Bu üç büyük ilin ardından Bursa ve Antalya dijital güzellik deneyimlerine en çok ilgi gösteren şehirler olarak öne çıkıyor.



Tekno-güzellik şirketinin sunduğu 15 dijital servis, kullanıcıların cilt analizi, saç bakımı, makyaj ve saç renklerini keşfetmelerini sağlayan interaktif deneyimler sunuyor. Bu servisler arasında, saç bakımı için kişiselleştirilmiş öneriler sunan Kérastase Hair Care Diagnosis, ideal saç rengi ve stilini bulmaya yardımcı olan L’Oréal Professionnel My Hair ID, ciltteki lekeleri analiz eden ve kişiselleştirilmiş cilt bakımı tavsiyeleri veren La Roche-Posay Spotscan, farklı makyaj ürünlerini sanal olarak deneme imkânı sağlayan Maybelline New York Virtual Try On (Yüzünde Dene) ve cilt tipini belirleyerek kişiselleştirilmiş bakım rutinleri öneren Garnier Skin Coach da yer alıyor. Bunun yanı sıra, farklı saç renklerini sanal olarak denemenizi sağlayan Garnier Virtual Try On (Rengini Dene), size en uygun saç rengini bulmaya yardımcı olan Garnier Color Match (Rengini Bul) ve farklı saç stilleri ile renklerini sanal olarak test etme fırsatı sunan L’Oréal Paris Virtual Try On – Hair de bu servisler arasında bulunuyor. Makyaj konusunda ise, farklı makyaj ürünlerini sanal olarak deneme fırsatı veren L’Oréal Paris Virtual Try On – Makeup ve NYX Professional Makeup Virtual Try On ile, en uygun kaş şeklini belirlemenize yardımcı olan NYX Professional Makeup Brow Finder ve size en uygun fondöten rengini bulmanıza destek olan NYX Professional Makeup Shade Finder dikkat çekiyor. Ayrıca, cilt analizi yaparak kişiselleştirilmiş bakım önerileri sunan L’Oréal Paris Skin Genius, Lancome E-Skin Expert ve Kiehl’s Instant Skin Reader gibi servisler, kullanıcıların cilt ihtiyaçlarına yönelik çözümler sunuyor.



Güzellik deneyimini offline servislerle de tamamlamak mümkün


Offline servisler arasında ise cilt tonunu analiz ederek en uygun fondöten rengini belirlemeye yardımcı olan Lancôme Shade Finder, cilt sağlığını detaylı bir şekilde değerlendiren Lancôme Skin Screen ve ciltteki sorunları tespit ederek kişiselleştirilmiş bakım önerileri sunan Kiehl’s Derma Reader yer alıyor. Saç bakımı alanında ise, saç derisini analiz ederek ihtiyaçlara yönelik bakım çözümleri sunan Kérastase K-Scan ve saç derisi sağlığını değerlendiren Vichy Dercos Scalp Pro, kullanıcıların saç ve saç derisi ihtiyaçlarına özel hizmetler sağlıyor.


Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Bartın Bartın’da kar kalınlığı 1 metreyi aştı Bartın’da aniden bastıran kar ve dolu, hayatı olumsuz etkiledi. Kar kalınlığı 1 metreyi aşarken, bir cenaze ise yoğun kar yağışı nedeniyle güçlükle defnedildi. Bartın’da kent merkezinde, köylerinde ve bazı ilçelerinde kar yağışı etkili oldu. Aniden bastıran kar yağışı ve dolu hayatı olumsuz etkiledi. İl merkezi ve yakın köylerde dolu ve karla karışık yağmur şeklideki yağışlarla, yollar kısa süreliğine beyaza büründü. Yağışların ardından açan güneş ile kar erirken yaşam normale döndü. İl merkezine, Ulus ilçesine bağlı yüksek belde ve köylerde ise yoğun kar yağışı ise etrafı beyaza bürüdü. Kar kalınlığı köylerde 25 santimetreyi, bazı bölgelerde ise 1 metreyi geçti. Cenazeyi güçlükle defnettiler Ulus ilçesine bağlı Hasanören köyünde ise bir cenaze, yoğun kar yağışı nedeniyle güçlükle defnedildi. Cenaze öncesi karla kaplı yollar iş makineleri tarafından açılırken, devam eden yağış ve tipi nedeniyle yollar yeniden kapandı. Cenazeye katılmak isteyenlerin bazılarının araçları yolda kaldı. Köylülerin ve diğer sürücülerin yardımıyla vatandaşlar cenazeye katılabildi. Köy yolları kısa süreliğine ulaşıma kapandı Kar kalınlığının 1 metreyi aştığı kırsal bölgelerde yollar ulaşıma kapandı. Kapanan köy yollarında ve köy içlerinde il özel idaresi ekipleri, iş makineleri yardımıyla yoğun bir çalışma yürüttü. Karla ekiplerinin başarılı mücadelesi ile yollar yeniden ulaşıma açıldı Karayolları da zaman zaman ulaşıma kapanıyor Bartın-Zonguldak ve Bartın Karabük karayollarının yüksek kesimlerinde ise devam yoğun kar yağışı nedeniyle ulaşımın güçlükle sağlanırken, zaman zaman ulaşıma kapanan karayollarında ekipler tuzlama ve kar küreme çalışmalarının sürdüğü öğrenildi
Malatya Malatya’da 11 bin 367 konut ve 128 iş yeri için kura çekimi yapıldı Malatya’da 11 binden fazla konut ve 128 iş yeri hak sahiplerine teslim edildi. Hatay’da gerçekleştirilen son anahtar teslim töreniyle "Asrın İnşa Seferberliği" kapsamında inşa edilen konut ve iş yerleri hak sahiplerine teslim edildi. 6 Şubat 2023’te yaşanan depremlerin ardından başlatılan "Asrın İnşa Seferberliği" kapsamında yapımı tamamlanan 455 bin konut ve iş yeri hak sahiplerine teslim edildi. Son anahtar teslim töreni, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin katılımıyla Hatay’da gerçekleştirildi. Malatya genelinde ise yıl sonu itibarıyla 62 bin 540 konut, 13 bin 32 köy evi ve 4 bin 88 iş yeri olmak üzere toplam 79 bin 660 konut ve iş yeri hak sahiplerine teslim edildi. Hatay’daki törende Cumhurbaşkanı Erdoğan, canlı bağlantıyla Malatya’nın Battalgazi ilçesi Göztepe Mahallesi 39. Rezerv Alanı’ndan 11 bin 367 konut ve 128 iş yeri için kura çekimine katıldı. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı koordinesinde TOKİ tarafından 11 ilde inşa edilen konut ve iş yerlerinin teslim süreci tamamlandı. Hatay’da düzenlenen törene 55 bin 681 hak sahibi katılırken, Malatya Valisi Seddar Yavuz, AK Parti Grup Başkanı Abdullah Güler, AK Parti ve MHP milletvekilleri, Büyükşehir Belediye Başkanı, siyasi parti temsilcileri ve kurum müdürleri de törende hazır bulundu.