EKONOMİ - 27 Mayıs 2024 Pazartesi 11:03

MediaMarkt kendi markalarını tüketicilerle buluşturuyor

A
A
A
MediaMarkt kendi markalarını tüketicilerle buluşturuyor

MediaMarkt, kendi markaları olan PEAQ, KOENIC ve ISY ile Türkiye genelindeki mağazalarında ve online alışveriş sitesinde satışa sunuyor.



Avrupa’nın önde gelen elektronik perakendecilerinden MediaMarkt, kendi markaları olan PEAQ, KOENIC ve ISY’ı Türkiye’deki mağazalarında ve online alışveriş sitesi mediamarkt.com.tr’de tüketicilerle buluşturuyor. Tüketiciler kullanıcı dostu ürün gruplarıyla orta ve orta-üst segmentte yüksek teknolojiye sahip ürünlere erişebilecek.



Şirketten yapılan açıklamaya göre, televizyon markası olan PEAQ, 5 farklı modeliyle tüketicilerin beğenisine sunuluyor. 32 inçten 55 inçe kadar farklı boyut seçenekleri bulunan televizyonlar WebOS işletim sistemiyle birlikte gelirken, sihirli kumanda özelliğiyle de dikkat çekiyor. TV’ler için askı aparatı markası olan ISY’da da universal kullanım özelliği ile farklı fiyat aralıklarında 5 farklı modelde tüketicilerin hizmetine sunuluyor.



Beyaz eşya ve ev aletleri kategorilerinde ürünlere sahip KOENIC markasının 4 farklı modelde mikrodalga fırını, 2 farklı modelde premium süpürgesi, bir dikey süpürge ve 5 farklı modelde dönemsel ürün grupları bulunuyor. Markanın tüm ürünleri fiyat-performans ürünleri olarak dikkat çekiyor.



Önümüzdeki dönemde hem küçük ev aletleri hem de beyaz eşya kategorisinde B Plus segmentte enerji dostu ve yüksek teknoloji ürünler tüketicilerle buluşacak.


Bunlar Da İlginizi Çekebilir
İstanbul Beşiktaşlılar ikebana sanatıyla buluştu Beşiktaş Belediyesi, ilçede yaşayan 65 yaş üstü komşularını Japon çiçek düzenleme sanatı ikebana ile buluşturdu. Beşiktaş Belediyesi ve Sumitomo Mitsui Banking Corporation Shaka Kachi iş birliğinde düzenlenen etkinlikte katılımcılara ikebana sanatı hakkında uygulamalı eğitim verildi. Prof. Dr. Aykut Barka Deprem Parkı’nda gerçekleşen etkinlikte katılımcılar; dallar, çiçekler ve saksılar kullanarak estetik düzenlemeler yaptı. Katılımcılar uygulamalı çalışmanın yanı sıra ikebananın felsefesi, doğayla kurduğu bağ ve sanatsal yaklaşımı hakkında da bilgi edindi. İkebana uygulamalı gösterim eğitmeni Neslihan Noyan, bu sanatın Türkiye’de tanınması için çalışmalar yürüttüğünü belirterek şu ifadeleri kullandı: "İkebana, Japonca’da ‘yaşamak’ anlamına gelen, canlı çiçeklerle yapılan bir sanat olarak bilinir. Esasen doğaya duyulan saygının sanata dönüşmüş halidir. Japonların çok eski, geleneksel ve kadim bir sanatıdır. Bu sanatın Türkiye’de tanınması için çalışmalar yapıyorum. Teknolojiyle çevrili bir dünyada yaşıyoruz; doğayla bağ kurmanın önemini yeniden hatırlamamız gerektiğini düşünüyorum. Bu kapsamda Zen bahçeleri kurulması için de çalışmalar yürütüyorum." Sumitomo Mitsui Banking Corporation adına konuşan Esra Aksoy ise etkinliğin amacına ilişkin şu bilgileri paylaştı: "Bankamızın vizyonlarından biri, yaş almış bireyleri sosyal hayata daha fazla katmak ve onlarla birlikte üretmek. Bu doğrultuda Beşiktaş Belediyesi ile ortak bir çalışma gerçekleştirdik. Japonların doğayı hayata katma sanatı olan ikebanayla, yeni yıla dair güzel dileklerin paylaşıldığı küçük saksılar hazırladık. Katılımcılar kendi çiçek düzenlemelerini yaparak yeni yıl dileklerini yazdı. Yeni yılın herkes için güzellikler getirmesini diliyoruz."