EKONOMİ - 24 Ekim 2025 Cuma 11:53

Vodafone, Dünya Müşteri Deneyimi Haftası’nı kutladı

A
A
A
Vodafone, Dünya Müşteri Deneyimi Haftası’nı kutladı

Müşteri deneyimini her alanda iyileştirmeyi hedefleyen Vodafone, Dünya Müşteri Deneyimi Haftası’nı bu yıl da çalışanları, müşterileri ve memnuniyet öncüleriyle birlikte kutladı. Şirket, bu vesileyle 2025 boyunca hayata geçirilen müşteri odaklı projeleri ve kültürel dönüşüm adımlarını da değerlendirdi.



Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, Dünya Müşteri Deneyimi Haftası’nı bu yıl da çalışanları, müşterileri ve memnuniyet öncüleriyle birlikte kutladı. Müşteri memnuniyetini odağına alan ve geçen yıl "Vodafone’la Oldu Bilin" lansmanıyla bu odağını müşterileriyle de paylaşan şirket, her yıl ekim ayının ilk salı günü kutlanan bu anlamlı günde hem paydaşlarıyla bir araya geldi, hem de geçen yılki projelerini ve kültürel dönüşüm adımlarını değerlendirdi.


Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:


"Vodafone’da müşteri odaklı kültürümüzü sadece bir hedef değil, tüm çalışmalarımızın çıkış noktası olarak görüyoruz. Çalışma arkadaşlarımız, iş ortaklarımız, memnuniyet öncülerimiz ve müşterilerimizle birlikte inşa ettiğimiz bu kültür, şirketimizin geleceğini şekillendiriyor. Bu nedenle Dünya Müşteri Deneyimi Haftası bizim için yalnızca bir kutlama değil; aynı zamanda müşterilerimize ve ekosistemimize teşekkür etmenin anlamlı bir yolu. Bu özel haftada, müşterilerimize hediye internet vererek onların hayatına değer katan bir deneyim sunmak istedik. Ayrıca genel müdürlüğümüzde düzenlediğimiz etkinliklerle çalışma arkadaşlarımızla ve müşterilerimizle ilk teması gerçekleştiren memnuniyet öncülerimizle gerçekleştirdiğimiz aktivitelerle bir araya geldik. Müşteri odaklı kültürümüzü birlikte sahiplenmenin, bu bağlılığı kutlamanın ve her gün daha iyi bir deneyim oluşturma hedefimizi paylaşmanın mutluluğunu yaşadık. Bu yolculukta müşterilerimizin mutluluğunu her zaman önceliğimiz olarak görmeye ve onları her gün daha iyi bir deneyimle buluşturmaya devam edeceğiz."


Şirket yapılan çalışmaları şöyle açıkladı


"Vodafone’la Oldu Bilin" dönemi


Şirket, müşteri memnuniyetinde "Vodafone’la Oldu Bilin" mottosuyla geçen yıl yeni bir dönem başlattığını duyurmuştu. Müşterilerine iyi bir deneyim yaşatacağının, yaşatamadığı durumda ise bunu telafi edeceğinin sözünü veren şirket, harcamaların kontrol altında tutulması, bol avantaj sunulması, 7/24 hizmet verilmesi ve memnuniyet sağlanması konularında müşterilerinin yanında duruyor. Şirket, müşterilerine harcamalarını kontrol altında tutacağı çözümler ve bütçe dostu teklifler sunuyor; sağladığı avantajlarla gönüllerini kazanıyor; problemlerini ilk temasta çözüyor; vaat ettiği deneyimi yaşatamazsa bunu telafi ediyor.


4.5G’de performansı en yüksek puan alan mobil şebeke


Müşterilerine en iyi deneyimi sunmak için yatırımlarına aralıksız devam eden şirket, Almanya merkezli bağımsız araştırma şirketi umlaut’un gerçekleştirdiği en güncel şebeke performans değerlendirmesinde, İstanbul’un ve Türkiye’nin 4.5G’de performansı en yüksek puan alan mobil şebekesi seçildi. Şirketin sunduğu 4.5G bağlantı kalitesi ve güvenilirliği umlaut’un yaptığı bu testlerle onaylandı.


Aşım iade uygulamasından bugüne kadar 800 bin müşteri faydalandı


Şirket, memnuniyet vaadi kapsamında, müşterilerinin aşım yapmasını önleyecek, yapsa da bunu telafi edecek aksiyonlar alıyor. Müşterinin tarifesi yurt içi kullanımları için yüzde 80 ve yüzde 100’üne geldiğinde "ASIMUYARI" başlığıyla bilgilendirici SMS’ler gönderen şirket, tarifenin yüzde 100’ünün kullanıldığı durumda telefon ekranının tamamını kaplayan bir bilgilendirme mesajı iletiyor. Yanımda uygulamasının içindeki kişisel dijital asistan TOBi kalan kullanımlarla ilgili proaktif hatırlatmalar yapıyor. Ayrıca müşteriler, tarifesi yüzde 80’ine geldiği zaman otomatik olarak Aşım Uyarı Servisi’nden ücretsiz bilgilendirme araması alabiliyor. Tüm bilgilendirmelere rağmen farkında olmadan aşım yapılması durumunda ise 1.000 TL’ye kadar olan aşım ücreti bir defaya mahsus olmak üzere müşteriye tüm kanallardan iade ediliyor. Uygulamanın hayata geçtiği günden bu yana 800 bin müşteri aşım iadesinden faydalandı.


"Yurt Dışına Hoş Geldin Hediyesi"nden 1,7 milyon müşteri faydalandı


Şirket, müşterilerinin yurt dışı seyahatlerindeki en temel ihtiyacı olan ilk dakikalardaki iletişim ihtiyacını giderecek Yurt Dışına Hoş Geldin Hediyesi’ni hayata geçirmişti. Red’li müşterilerine ücretsiz bir şekilde sunduğu bu paketin içinde 50 MB internet, 5 dakika konuşma ve 2 SMS hakkı bulunuyor. Sektörde bir ilk olan bu paket içinde yer alan 50 MB internet, arka planda diğer uygulamaların kullanılmadığı durumda, yaklaşık 1,5 saat WhatsApp konuşması ve 15 dakika görüntülü konuşmaya eşdeğer oluyor. Bugüne kadar bu paketle 1,7 milyon müşteri seyahatlerinin ilk dakikalarında sevdikleriyle haberleşti.


Vodafone Happy’den müşterilerine 28 milyon TL fayda


Şirket son olarak "Vodafone’la Oldu Bilin" çatısı altında yeni sadakat platformu Vodafone Happy’i duyurdu. Müşteriler, bu platformda en sevdikleri ve en çok kullandıkları markalarda indirimler bulabiliyor ve Vodafone’da geçirdikleri her yıla özel sürpriz hediyeler alabiliyor. Şirket, müşterilerine marka indirimleri sayesinde kendi parasını çıkaran tarifeler dünyası sunuyor. Lansmandan bu yana geçen sürede Happy üzerinden müşterilere toplam 28 milyon TL değerinde fayda sağlandı. Happy, operatörün en yüksek müşteri etkileşimi oluşturan sadakat platformlarından biri haline geldi.


Müşteri deneyimine 8 ödül


Müşterilerinin güvenilir bir yol arkadaşı olmak için çalışan şirket, müşteri odaklı kültürüyle büyümeye ve yatırımlarını hız kesmeden sürdürmeye devam ediyor. Şirket, bu kültürün merkezine müşterilerini yerleştirerek onların ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak üzere tasarlanmış ve hatırlanan deneyimler sunmayı hedefliyor. Bu güçlü kültürün bir yansıması olarak şirket, bu sene de Awards International’ın Türkiye’de gerçekleştirdiği Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde "Her Şeyin Kalbinde Müşteri" ve "En İyi Müşteri Odaklı Kültür" kategorileri dahil olmak üzere 8 ödüle birden layık görüldü.


Müşteri Deneyimi Haftası’na özel kutlamalar


Vodafone Genel Müdürlük’te gerçekleştirilen kutlamalar kapsamında hafta boyunca çalışanlara özel ilham verici oturumlar düzenlendi. Bu oturumlarda mutluluk, müşteriyle iletişimde dikkat edilmesi gereken noktalar ve deneyim tasarımında fark oluşturan yaklaşımlar ele alındı. Hafta boyunca çalışanlar, müşteri odaklı kültürü daha yakından deneyimleme ve bu kültürün bir parçası olma fırsatı buldu. Mağaza çalışanları ve müşteri hizmetleri ekiplerine özel bir konferans da düzenlendi. Davranış Bilimleri Araştırmacısı, Eğitimci, Yazar ve Oyuncu Mehmet Auf’un konuşmacı olduğu etkinlikte mutluluk, müşteriyle iletişimde dikkat edilmesi gereken noktalar ve kelimelerin gücü gibi konular ele alındı. Son olarak şirket, bu anlamlı güne özel olarak bireysel müşterilerine 1 günlük 7 GB internet hediye etti. Müşteriler, Yanımda uygulaması üzerinden hediye internetlerine hızlı ve kolay bir şekilde ulaşarak anında aktif hale getirdi.


Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Tunceli Tunceli’de DHKP/C operasyonu: 1 şüpheli tutuklandı Tunceli’de polis ekiplerince, DHKP/C terör örgütünün il genelindeki faaliyetlerinin deşifre edilerek engellenmesine yönelik yürütülen çalışmalar kapsamında düzenlenen operasyonda 1 şüpheli yakalanarak tutuklandı. Tunceli İl Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, DHKP/C silahlı terör örgütünün il genelinde yürüttüğü faaliyetlerin tespit edilmesi, deşifre edilmesi ve engellenmesine yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Bu kapsamda yapılan istihbari ve teknik çalışmalar neticesinde, kendisini sözde gazeteci ve muhabir olarak tanıtarak habercilik faaliyeti adı altında örgüt propagandası yaptığı belirlenen bir şahıs hakkında operasyon düzenlendi. Yapılan çalışmalarda, C.B. isimli şahsın DHKP/C terör örgütünün talimatları doğrultusunda Moğultay Mahallesi’nde yasaklı materyallerin bulunduğu bir kütüphane oluşturduğu, bu içeriklerle ilgili olarak sosyal medya hesapları üzerinden örgüt propagandası yaptığı tespit edildi. Bunun üzerine şüphelinin yakalanmasına yönelik adli süreç başlatıldı. 19 Aralık 2025 günü sabah saatlerinde şüphelinin ikamet adresine Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince operasyon düzenlendi. Operasyonda C.B. yakalanarak gözaltına alındı. Şahsın ikametinde yapılan aramalarda, toplatma kararı bulunan çok sayıda kitap, dergi ve gazete ile birlikte 1 adet cep telefonu, 1 adet SIM kart, 1 adet dizüstü bilgisayar, 1 adet flash bellek ve 5 adet CD ele geçirildi. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüpheli, çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi. Terörle mücadele kapsamında yürütülen çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği bildirildi.
Kütahya Bilal Erdoğan Kütahya’da konuştu: "Büyük mesafeler katettik" İlim Yayma Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Bilal Erdoğan, Kütahya’da düzenlenen "Sivil Toplum Kuruluşlarının Rolü" paneline katıldı. Kütahya Kadim Konağı’nda gerçekleştirilen Küresel Araştırma ve Düşünce Merkezi Genel Kurulu ve panel programına İlim Yayma Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Bilal Erdoğan, Prof. Dr. Ömer Türker, Prof. Dr. M. Sait Gökalp, Prof. Dr. Süleyman Elik, Prof. Dr. Ubeydullah Sezikli, akademisyenler, sivil toplum kuruluşu temsilcileri ve davetliler katıldı. Panelde konuşan Bilal Erdoğan, Türkiye’nin 25 yıl önce 200 milyar dolar seviyesinde olan milli gelirinin bugün 1,6 trilyon dolara ulaştığını söyledi. Kişi başına düşen milli gelirin ise 3 bin dolardan 18 bin dolara yaklaştığını ifade eden Erdoğan, bu ekonomik büyümenin toplumun beklentilerini de köklü şekilde değiştirdiğini dile getirdi. Ekonomik gelişmenin sivil toplumu da güçlendirdiğini vurgulayan Erdoğan, "Anne babalarımızın yaşadığı Türkiye ile bugün çocuklarımızın yaşadığı Türkiye aynı değil. Gelişen bir ülkede sivil toplumun büyümesi, taleplerin artması ve gönüllülüğün yaygınlaşması kaçınılmazdır" dedi. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde ulaşım, sağlık ve eğitim başta olmak üzere birçok alanda büyük mesafeler kat edildiğini belirten Bilal Erdoğan, geçmişte siyasetten beklentilerin ‘devlet baba’ anlayışı çerçevesinde şekillendiğini hatırlattı. Erdoğan, "Bugün Türkiye’de devletin sunduğu hizmetler birçok alanda gelişmiş ülkelerle yarışır hale geldi. Cumhurbaşkanımız siyasetin gerçekten bir şeyler yapabildiğini topluma gösterdi" diye konuştu. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın liderliğinin toplumsal dönüşümde belirleyici olduğunu ifade eden Erdoğan, "Toplumun önünde yürüyerek ezberleri bozdu. Değeri, elbette ki olmadığı zaman daha net anlaşılacak. Büyük liderlerden sonra bu hep yaşanmıştır" dedi. Sivil toplum kuruluşlarının sahaya daha fazla hakim olması gerektiğine dikkat çeken Bilal Erdoğan, sağlık, eğitim ve sanayi gibi alanlarda işi doğrudan yapanların çözüm üretmesi gerektiğini söyledi. Erdoğan, "Bir hastalığı yaşayanlar, o hastalıkla ilgili en doğru çözümü siyasetçiye anlatmalı. Seramikten eğitime kadar her alanda, o işin erbabı siyasete yol göstermeli" ifadelerini kullandı. Kültür ve kimlik vurgusu da yapan Erdoğan, Türkiye’nin gelişmek için kendi değerlerinden vazgeçmek zorunda olmadığını belirtti. Erdoğan, "Cumhurbaşkanımızın liderliğinde görüldü ki gelişmek için kimliğimizi reddetmemiz gerekmiyor. Kendi kültürümüzle, kendi inancımızla da dünyanın zirvesine oynayabiliriz" dedi. Kendi kültürüne yaslanmadan başka kültürlerle sağlıklı ilişki kurulamayacağını söyleyen Erdoğan, "Köklerimizden ilham alarak dallarımızı her yere yaymamız gerekiyor. Kendi toprağında kök salmayanın başka yerlere uzanması mümkün değildir" şeklinde konuştu. Program, panel değerlendirmeleri ve genel kurulun ardından sona erdi.