GENEL - 07 Kasım 2018 Çarşamba 16:40

Ev hanımları halı dokuyarak ev ekonomisine katkı veriyor

A
A
A
Ev hanımları halı dokuyarak ev ekonomisine katkı veriyor

Yeşilyurt Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Gündüzbey Yeşilkonak’taki Halı Dokuma kursuna katılan ev hanımları halı dokuyarak ev ekonomisine katkı veriyor.

Yeşilyurt Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Gündüzbey Yeşilkonak’taki Halı Dokuma kursuna katılan ev hanımları halı dokuyarak ev ekonomisine katkı veriyor.


Yeşilyurt Belediye Başkanı Mehmet Çınar, Yeşilyurt Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Gündüzbey Yeşilkonak’ta ki Halı Dokuma kursunda yapımı tamamlanan halının iplerini makasla kesti.


Sosyal belediyecilik çalışmalarıyla yöreye özgü halı dokumacılığı başta olmak üzere unutulmaya yüz tutan el emeği göz eserlerin tanıtılması ve gelecek kuşaklara aktarılmasına önem verdiklerini belirten Çınar, ev hanımlarının halı dokumayı öğrenerek meslek edinmeleri ve ekonomik gelir elde etmelerinin yanında yerel ve kültürel miras olan halı dokumacılığını yaşatmak adına sergiledikleri gayretli çalışmaların takdire şayan olduğunu söyledi.


Kökleri binlerce yıllık geçmişe dayanan kadim medeniyetimizin önemli değeri olarak kabul edilen halı dokumacılığının Gündüzbey Yeşilkonak Hizmet Binasında bulunan halı dokuma atölyesinde hünerli ellerde can bulduğunu ifade eden Çınar, “Halk Eğitim Merkezimizin destekleriyle açtığımız halı dokuma kurslarımızdaki amacımız bölgemizde büyük önem ve değere sahip olan, yöremize özgü el emeği göz nuru halı dokumacılığını günümüzden gelecek kuşaklara aktarmaktır. Meslek öğrenen bayanlarımızın kendilerini ifade edebilecekleri, sosyalleşebilecekleri, verimli zaman geçirebilecekleri ve aynı zamanda cüzi dahi olsa gelir elde edebilecekleri verimli bir kurs ortamını hayata geçirdik. Kurslarımıza yoğun ilgi gösteren bayanlarımız bir yandan kadim medeniyetimizin önemli parçası halı dokumacılığının yaşatılmasına katkıda bulunurken, aynı zamanda da aile bütçelerine katkıda bulunma imkanına sahip oluyorlar. Kursiyerlerimiz el emeği göz nuru halıları ilmek ilmek dokuyarak bitiriyorlar ve işin sonunda da emeklerinin karşılığını alıyorlar. Bizi de bugün buraya çağırdılar ve bitirdikleri halının son ipini kesmemizi istediler. İnsan emek verdiğinde sonunda karşılığını alıyor, bu halıyı bitiren kursiyerimizi tebrik ediyor, hocalarımıza teşekkür ediyorum. Sabır, dikkat ve kabiliyet gerektiren el işçiliği sektörüne hak ettiği değeri veriyoruz. Bayanlarımızın sadece evde oturmalarından ziyade meslek sahibi olarak hem ülke hem de ev ekonomisine katkı sunacak alanlarda aktifleşmelerine önem veriyoruz. Bir yandan kültürel miraslarımızın yaşatılmasını sağlayacak hizmetlerde bulunurken diğer taraftan da meslek sahibi olan bayanlarımıza yeni istihdam alanları oluşturmaktayız, bu durumda ülkemizin ve kentimizin ekonomik gelişimine önemli kazanımlar sağlayacaktır. Ortaya çıkan eşsiz eserlerin gerek iç piyasa gerekse de dış piyasada hak ettiği değeri görmesi için de elimizden geleni yapıp, bayanlarımızın ülke ekonomisine katkı sağlama istek ve çabalarını karşılıksız bırakmayacağız” ifadelerini kullandı.


“kadınlarımızın büyük bir gayret, çaba ve özveriyle dokudukları halılarımızın her bir karesinde kadim medeniyetimizin derinliklerinde yatan bütün izleri görebilmekteyiz” sözleriyle konuşmasına devam eden Çınar, “Yeşilkonak, Gençlik Merkezleri ve Kadın ve Yaşam Spor Merkezimizde açtığımız meslek edindirme kurslarına katılan girişimci ruhuna sahip bayanlarımızın hünerli ellerinden çıkan eşsiz ürünlerin geniş kesimlere aktarılmasını destekleyerek Yeşilyurt’un sosyal ve kültürel yönden gelişimini gözler önüne seriyoruz. Halılarımız ve el sanatlarımız bizim kültürel mirasımızdır. Kadınlarımızın ve genç kızlarımızın bu mirasın nasıl dokunduğunu öğrenmesi ve gelecek nesillere aktarması da son derece önemlidir. Kültürümüzün yaşatılması ve kadınlarımızın burada huzurlu bir ortamda evlerine ek bir gelir götürmeleri açısından kursların çok değerli olduğuna inanıyoruz. Halı dokuma başta olmak üzere el sanatlarının ilçede bir sektör haline gelmesi, iç ve dış turizmde hak ettiği değere kavuşması içinde üzerimize düşen sorumlulukları yerine getirip, Yeşilyurt’un bu tür gizli kalmış cevherlerini gün yüzüne çıkartmaya devam edeceğiz” diye konuştu.


Halı dokuma kursunda görevli öğretmenlerden yapılan çalışmalar hakkında bilgiler alan Çınar, Kuran-ı Kerim Kursu ile Biçki-Dikiş Kurslarını da ziyaret ederek, bayanlarla sohbet etti.


Açılan kurslara katılarak geleneksel el sanatlarımızın yaşatılmasına destek vermekle birlikte meslek sahibi olma yolunda büyük mesafeler kat eden bayanlar, sağlanan imkanlardan dolayı Yeşilyurt Belediye Başkanı Mehmet Çınar’a teşekkürlerini sundu.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Balıkesir Öğrenciler, ’Anneler Günü Pikniği’ etkinliğinde bir araya geldi Balıkesir’in Bandırma ilçesinde 17 Eylül İlkokulu 2/F sınıfı öğrencileri, hayat bilgisi dersi kapsamında "Anneler Günü Pikniği" etkinliğinde bir araya geldi. Hürriyet Parkı’nda gerçekleşen etkinlikte, Sınıf Öğretmeni Deniz Altıntaş yönetimindeki eğitici bir etkinlik olarak planlanan programda öğrenciler, doğanın içinde geçirdikleri keyifli zamanla hem öğrendiler hem eğlendiler. Altıntaş, hayat bilgisi dersinde "Doğada hayat" konusuna vurgu yaparak öğrencilerin doğayı yakından tanımasını ve hayatı keşfetmelerini hedeflediklerini belirtti. Altıntaş, etkinliği 12 Mayıs Anneler Günü’nün hemen öncesinde gerçekleştirerek öğrencilerin anneleriyle birlikte güzel bir piknik yaptığını dile getirdi. Etkinlik kapsamında, annelerin de katılımıyla gerçekleşen piknikte öğrenciler, doğada oyunlar oynayarak eğlenceli vakit geçirdiler. Açık alanda yapılan etkinliklerle çocukların hareket etmeyi, etkileşimde bulunmayı ve kendilerini özgürce ifade etmeyi sevdiklerini gözlemlediklerini belirten Altıntaş, çocukların bu tarz aktivitelerle daha etkin bir şekilde öğrenebileceklerini vurguladı. Geçmişte olduğu gibi gelecekte de benzer etkinlikleri sürdürmeyi planladıklarını belirten Deniz Altıntaş, çocukların öğrenirken keyif almasını ve gelişimlerine katkı sağlamak adına bu tür etkinliklerin önemli olduğunu vurguladı. Altıntaş, "Çocuklarımız aktivitelerle kendilerini daha iyi ifade edebiliyor. Hayat bilgisi dersinde doğada hayat temalı dersimizi doğanın içinde işledik. Müfredattaki ’Doğada Hayat’ konusunu canlı olarak işlemek amacıyla Bandırma Hürriyet Parkı’nda öğrenci ve velilerimizle bir araya geldik. Öncelikle öğrencilerimizle birlikte parkı gezerek keşfettik. Doğanın içerisinde bitkileri ve hayvanların yaşamlarını inceledik. Aslında ilk amacımız, 12 Mayıs Anneler Günü’nde öğrencilerimizin anneleri ile birlikte piknik yapmaktı. Sınıfımızın anneleri tüm anneler gibi çok değerli. Tüm annelerin Anneler Günü’nü kutluyorum. Annelerin katılımıyla gerçekleştirdiğimiz etkinlikte öğrencilerimizle piknik yaptık. Ardından çocuklarımızla doğada oyunlar oynadık. Çocuklar açık alanlarda hareket etmekten, etkinlik yapmaktan ve kendilerini ifade etmekten keyif alıyorlar. Top oyunları oynadık, sandalye kapmaca gibi aktiviteler yaptık. İlerleyen zamanlarda ders etkinlikleri kapsamında felsefe soruları üzerinde de çalışacağız. Çocuklarımız adına bu tür etkinliklerin önemini vurgulamak isterim. Bu sayede öğrenmelerinin daha etkili olacağını düşünüyorum. Çocuklarımız birer çiçektir" şeklinde konuştu.
İstanbul “MediaMarkt Türkiye olarak kazandığımızı Türkiye’ye yatırmaya devam edeceğiz” Avrupa’nın önde gelen elektronik perakendecilerinden MediaMarkt 2024 yılı stratejisini ve yatırım planlarını açıkladı. MediaMarkt Türkiye CEO’su Hulusi Acar, “Şirket olarak, Türkiye olarak kazandığımızı Türkiye’ye yatırmaya, deneyimle büyümeye devam edeceğiz” dedi. MediaMarkt, 2023 yılı mali sonuçlarını ve 2024 yılı hedeflerini açıkladı. MediaMarkt Türkiye CEO’su Hulusi Acar, CECONOMY ve MediaMarktSaturn Grubun rakamsal verilerine, şirketin 2024 hedeflerine, tüketici elektroniği pazarının güncel durumuna, şirketin Deneyim Şampiyonluğu vizyonu çerçevesindeki yeni proje ve yatırımlarına ve sürdürülebilirlik çalışmalarına ilişkin açıklamalarda bulundu. MediaMarktSaturn yılda 2 milyardan fazla tüketiciye temas ediyor Yapılan açıklamaya göre, MediaMarkt Türkiye’nin global çatı şirketi, Almanya merkezli MediaMarktSaturn, Avrupa’da 11 ülkede, 1000’e yakın mağazasında 45 binden fazla ürün çeşidiyle tüketicilerle buluşuyor. Mağazalarda temas edilen müşteri sayısı ise 2 milyardan fazla. 50 bini aşkın çalışanı bulunan MediaMarktSaturn Perakende Grubu’nun 2023 mali yılı cirosu 22,2 Milyar Euro olarak gerçekleşirken, faaliyetler sonrasında elde edilen NET FVÖK 243 milyon euro oldu. Almanya’dan sonra en büyük mağaza satış hacmi Türkiye’de Şirket olarak MediaMarktSaturn Perakende Grubu içerisinde sadece 1 sene içerisinde 5’inci sıradan 2’nci sıraya yükselmenin gururunu yaşadıklarını söyleyen Hulusi Acar, sözlerine şöyle devam etti: “2023 finansal yılı toplamında MSH Grubun Almanya’dan sonra en büyük mağaza satış hacmine sahip ülkesi olduk. Daha öncesinde İspanya, İtalya ve Avusturya’nın ardından 5’inci sıradayken, hızlı mağaza açılışlarımızla fiziksel olarak büyüyerek 2’nci sıraya yükseldik. Ülkemizden aldığımızı ülkemize yatırarak, mağaza açmaya, diğer kanallara yatırım yapmaya, istihdamı artırmaya devam ederek Türkiye olarak güçlü performansımızı sürdüreceğiz.” “Türkiye’de kazandığımızı yine Türkiye’ye yatırıyoruz” Hulusi Acar, şirkete ilişkin genel istatistikleriyse şöyle aktardı: “Şirket olarak 30 ilimizde 98 mağazamız, toplamda 240 bin metrekareyi aşan satış alanımız, toplamda 3 bin 742 çalışanımız var. Mağazalarımız ve mediamarkt.com.tr de yılda 300 milyonu aşkın ziyaretçiyi ağırlıyoruz. Şirket olarak bundan 5 yıl önce hayata geçirdiğimiz, cazip fırsatlarla hizmetlerin bir araya toplandığı bir sadakat programımız var. Ülkemizin en büyük sadakat programlarından biri olan MediaMarkt CLUB’ın bugün üye sayısı 6 milyona ulaştı.” Acar, önceliklerinin Türkiye’de kazandıklarını Türkiye’ye yatırmak olduğunu, istihdam konusundaki çalışmalarının devam ettiğini vurgularken sözlerine şu şekilde devam etti: “Şirket olarak her geçen yıl istihdama katkı sağlamaya devam ediyoruz. 2021 mali yılında 2 bin 941 olan çalışan sayımızı bir sonraki sene 3 bin 227’ye çıkardık. 2023 yılında ise yüzde 13’lük bir artış ile istihdam ettiğimiz kişi sayısı 3 bin 648 oldu. 2024 yılı başından itibaren sadece bu zamana kadar istihdamı yüzde 4 artırdık ve sene sonuna kadar yine yüzde 10 artışla çalışan sayımızı 4 bine çıkarmayı planlıyoruz. 2016 yılında pazar lideri olma hedefimiz doğrultusunda başlattığımız atılımlarımızın neticesinde 2022 yılında organize perakende kanalının liderliğine ulaşmıştık. 2023 yılında da bu liderliğimizi güçlendirerek koruduk ve 2024 yılında da liderliğimizi sürdüreceğiz. Ülkemize yatırım yaparak büyümeye devam edeceğiz.” Mağaza yatırımları önemini koruyor, ziyaretçi sayısı artıyor Türkiye’de mağaza sayısını sürekli olarak artıran şirket, mağaza ziyaretçi sayısı ve toplam mağaza ortalamalarında her yıl bir önceki yıla göre daha yüksek bir ziyaretçi sayısına ulaştı. Ocak ayından bu yana markanın mağazalarında 22 milyon ziyaretçiye ulaşılırken, yıl sonu hedefiyse 90 milyon ziyaretçi olarak belirtildi. Yine ziyaretçi sayısı düzenli olarak artan mediamarkt.com.tr’de 260 milyon online ziyaretçiye ulaşılması bekleniyor. Şirket aynı zamanda Deneyim Şampiyonluğu vizyonu doğrultusunda alışveriş deneyimine yatırım yapmaya devam edecek. Farklı mağaza konseptleriyle tüketicileri farklı alışveriş deneyimine davet eden şirket, stok yönetimini talep farklılaşmalarına uygun olarak gerçekleştirirken tüketicilerin isteklerine odaklanıyor. Şirket bu şekilde 2024 yılında pazar payında da FVÖK’te de artış hedefliyor. Türkiye pazarında Avrupa’ya göre hareketlilik daha fazla Açıklamalarına Türkiye’deki tüketici elektroniği pazarıyla ilgili bazı rakamları ve değerlendirmelerini paylaşarak devam eden Acar, Türkiye pazarındaki talebin Avrupa’ya göre daha canlı ve dinamik kalabildiğinin altını çizdi. 85 milyonluk nüfusta 30 yaşın altında olanların oranının yüzde 44 olduğuna dikkat çeken Acar, Türkiye’de nüfusun genç ve dinamik yapısını koruduğunu aktardı. 2023 rakamlarını paylaşan Acar, talepteki sürekliliği şöyle açıkladı: “565 bin evlilik ve 172 bin boşanma sayısını dikkate aldığımızda, yılda yaklaşık 1,5 milyon insanın sadece yeni ev kurma/ayırma nedenli yeni elektronik ihtiyaçları doğuyor. Bunun yanında, 7 milyonu üniversitede olmak üzere 26 milyon öğrencimiz bulunuyor. Kısacası, Türkiye’de yeni ev ve buna bağlı ürün/hizmet ihtiyacı birçok Avrupa ülkesinin toplam nüfusundan dahi yüksek. Sahip olduğumuz ev interneti penetrasyonunun oranı ise 2022 yılında %90 iken 2023 yılında bu rakam %94 olmuş. Türkiye’nin cazip demografik ve sosyoekonomik yapısının, modern yaşam tarzının ve pazar eğilimlerinin, önümüzdeki yıllarda tüketici elektroniği pazarındaki büyümeyi destekleyeceğini düşünüyoruz.” “Yeni ürün kategorilerinde inovasyon öncülüğüne devam edeceğiz” Şirket olarak yalnızca pazardan büyük pay almak için değil, tüketicinin yenilik talebine cevap verebilen tüketicinin inovasyon dendiğinde aklına gelen ilk marka olmak için de çalıştıklarını söyleyen Hulusi Acar, tüketicilere ürün deneyimleme olanağı sunmanın önemine dikkat çekti. Acar, aynı zamanda 2023 yılında talebin en fazla büyüdüğü ürünlerin başında airfryer’ların geldiğini, robot süpürge, dikey şarjlı süpürge, scooter ve drone’lara olan talebin arttığını belirterek sözlerine şöyle devam etti: “MediaMarkt bunların her birinde pazar lideri olmakla kalmıyor, pazarda adeta bir ‘early adopter’ gibi davranarak, müşteriye bu ürünleri deneyimleme şansı tanıyor. Örneğin, bu yılın da hızla büyüyen ürünleri arasında E-mobility (elektrikli ulaşım) var. Şirketimiz burada da lider olacak, bu ürünleri de yine Türkiye’deki tüketiciler gelip bizim mağazalarımızda deneyimleyecek. Önümüzdeki dönemde yapay zekayı da teknoloji ürünleri içinde daha fazla göreceksiniz ve burada da yine biz öncü olacağız.” Pazar görünümü 2024 için pozitif Hulusi Acar’ın paylaştığı rakamlara göre, tüketici elektroniği pazarının büyüklüğü 2023 yılında 534 milyar TL’ye ulaştı. 2024’ün ilk çeyreğinde ise 182 milyar TL’yi buldu. Son 2 yılda da 3 haneli büyüme gösteren, adetsel olarak da tüketicinin ilgisini devam ettirdiği pazara ilişkin 2024’ün kalanı için de pozitif bir görünümün hakim olduğunu belirten Acar, “Elbette 3 haneli büyümeler olmasa da rasyonel ekonomik politikaların da etkisiyle 2024’ün sonuna geldiğimizde 750 milyar TL’yi aşacağı tahmin ediliyor,” yorumunda bulundu. Türkiye’de tüketici elektroniği pazarının birçok alt kategoride geliştiğini ve en büyük payı GSM ve büyük ev aletleri kategorilerinin aldığını söyleyen Hulusi Acar, “teknoloji süper mağazası” olarak rekabetin en yoğun olduğu kendi alanlarında MediaMarkt Saturn Holding olarak Türkiye’de ve globalde rekabette farklılaşmayı başardıklarını, bunun nedenininse yalnızca tüketici elektroniği perakendeciliği odaklı iş yapma yaklaşımları olduğunu belirtti. Kadın istihdamında hedef yüzde 50 Kadın istihdamına öncelik verdiklerini vurgulayan Acar, kadın istihdamında hedefledikleri oranın yüzde 50 olduğunu aktardı. Acar, sözlerine şu şekilde devam etti: “Elektroniğin kadını erkeği olmaz diyoruz ve önümüzdeki 4 sene içerisinde kadın istihdamını yüzde 50’ye getirmeyi hedefliyoruz. Kadın istihdamını artırmaya yönelik yapılan çalışmalar neticesinde toplamda kadın çalışan oranımız yüzde 35, kadın takım lideri oranımız ise yüzde 20, mağazalarımızdaki tüm yönetim kademelerindeki kadın oranımız ise yüzde 19 oldu. Bu yıl kadın çalışan oranımızın yüzde 40’a ulaşmasını sağlamayı hedefliyoruz. Yeni açtığımız mağazalardaki işe alımlarda da istihdam edilenlerin en az yüzde 50’sinin kadın çalışan olması da hedeflerimiz arasında. Ayrıca bizim mağazalarımızda iş ortaklarımızın tanıtım görevlileri de var. Onları da kendi çalışanlarımızı ve ailelerini eklediğimizde 25 bine yakın insana dokunuyoruz.” MediaMarkt sürdürülebilirlik alanında da öncü olmayı hedefliyor Şirket, ürün yaşam döngüsünü uzatmak, atık oranını azaltmak ve de kullanıcıların teknolojik ürünlere erişimini daha da kolaylaştırabilmek adına çözümler sunmaya devam ediyor. Şirketin Almanya’dan sonra en çok geri alım yapan şirketi ise MediaMarkt Türkiye olarak öne çıkıyor. MediaMarktSaturn Grubu, 1,2 milyondan fazla cihazın onarımını gerçekleştirerek 3 bin 500 tondan fazla elektronik atığın azaltılmasını sağladı. Şirket ise bugüne kadar 148 bin kullanılmış cihazı yenileme amacı ile geri aldı ve 12 bin yenilenmiş ürünü yeniden tüketicilerle buluşturdu. 4 yılda 24 bin çocuğa ulaşacak Şirketin deprem bölgesindeki çocukları hedefleyen “Eğitimle Daha İyiye” projesine dikkat çeken Hulusi Acar, projenin uzun soluklu olduğunu ve 4 yılın sonunda en az 24 bin çocuğa ulaşmayı hedeflediklerini aktardı. Hulusi Acar, sözlerini şöyle tamamladı: “Tırlarımız Ekim ayından itibaren deprem bölgesinde ve şimdiye kadar 2 bin 500’den fazla çocuğa ulaştık ve projenin birinci yılı tamamlandığında 6 bin çocuğa ulaşmış olmayı hedefliyoruz. Eğitim tırlarımızın ikisi ‘Bilişim ve Tasarım Mucitleri’ konsepti ile çocukların bilişim ve tasarım öğrenmesini sağlarken, üçüncü tırımız olan Düş Gezgini de çocukların sanatsal becerilerini geliştirmeyi amaçlıyor. Dördüncü tırımız da ilk durağı olan Hatay’a doğru hareket etti. Bu tırımız da Bilim Tırı olarak çocukların hayatına dokunacak.” Kendi markalarını tüketicilere sunuyor, Türkiye’de üretim hedefliyor Şirket, kendi markaları olan PEAQ, KOENIC ve ISY’ı Türkiye’deki mağazalarında ve online alışveriş sitesi mediamarkt.com.tr’de tüketicilerle buluşturuyor. “Bir MediaMarkt markasıdır” diyerek bütçe dostu ve kaliteli alternatifleri, markanın kalitesi ve güvencesiyle sunmayı ve bu ürünlerden bazılarını Türkiye’de üretmeyi amaçlayan şirket, Türkiye’deki tüketicilerin kullanıcı dostu ürün gruplarıyla orta ve orta-üst segmentte yüksek teknolojiye sahip ürünlere erişebilmesini sağlayacak. Bu kapsamda önümüzdeki dönemde hem küçük ev aletleri hem de beyaz eşya kategorisinde B Plus segmentte enerji dostu ve yüksek teknoloji ürünler tüketicilerle buluşacak.
İstanbul Tango dans topluluğu Forever Tango 23 Mayıs’ta seyirciyle buluşuyor. Tango dans topluluğu Forever Tango, 23 Mayıs Perşembe akşamı İş Sanat seyircisiyle buluşacak. Ünlü müzisyen Luis Bravo’nun yönettiği tango dans topluluğu Forever Tango, 23 Mayıs Perşembe akşamı gerçekleştireceği gösteride Arjantin’in tutkulu müziğini ve dansını İş Sanat seyircisiyle buluşturuyor. Los Angeles Filarmoni, Buenos Aires Filarmoni, Teatro Colón gibi büyük senfoni orkestralarında ve prestijli topluluklarda yer alan Arjantinli müzisyen Luis Bravo tarafından kurulan ve yönetilen Forever Tango, 23 Mayıs Perşembe 20.30’da İş Kuleleri Salonu’nda seyirciyle buluşuyor. 12 dansçı ve 9 müzisyenin yer aldığı orkestrayla sahne alacak topluluk, tangonun 19. yüzyıl Arjantin’inin arka sokaklarından doğuşunun hikâyesini müzik ve dans aracılığıyla ustaca sahneye taşıyor. Günümüzde Arjantin’in en önemli “kültürel mirası” olarak görülen tango için Luis Bravo şunları söyledi: “Tango, üç dakikada anlattığınız bir hikâyedir. Tutkulu ve melankoliktir. Şefkatli ancak haşindir. Tango, danstan çok daha fazlasıdır; bir drama, bir kültür, bir yaşam biçimidir.” Uluslararası arenada büyük beğeni toplayan ve Broadway’de en çok sahne alan tango dans topluluğu olma unvanını elinde bulunduran Forever Tango, San Francisco Bay Area Tiyatro Eleştirmenleri Birliği tarafından da En İyi Turne Müzikali seçildi.