GÜNDEM - 25 Haziran 2025 Çarşamba 10:26

Menteşe Belediyesi Çağrı Merkezi’ne gelen başvuruların yüzde 82’si çözüme ulaştı

A
A
A
Menteşe Belediyesi Çağrı Merkezi’ne gelen başvuruların yüzde 82’si çözüme ulaştı

Menteşe Belediyesi, vatandaşlardan gelen talep, şikâyet ve önerileri hızlı ve etkin şekilde değerlendiriyor. Çağrı Merkezine 2025 yılının ilk altı ayında, 4 bin 403 başvuru yapıldı.


Çağrı merkezinde kullanılan ÇÖZMER sistemi sayesinde vatandaşların ilettiği tüm başvurular doğrudan ilgili birimlere yönlendiriliyor. Başvuru sonrası süreç ise sistem üzerinden gönderilen SMS mesajları aracılığıyla anlık olarak takip edilebiliyor.


Yılın ilk yarısında yapılan başvurulardan 3 Bin 360’ı çözüme kavuşurken, 783 başvurunun işlemi devam ediyor. Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras, çağrı merkezinin belediye ile vatandaş arasında köprü işlevi gördüğünü belirterek, "Gelen her talep dikkatle değerlendiriliyor ve çözüm odaklı bir yaklaşımla ele alınıyor. ÇÖZMER sistemiyle süreçleri daha şeffaf ve etkili yönetiyoruz. Geri bildirime açık ve katılımcı bir yönetim anlayışıyla hareket ediyoruz." dedi.


Vatandaşlar, her türlü talep, şikâyet ve önerilerini 7 gün 24 saat hizmet veren Menteşe Belediyesi Çağrı Merkezi’ne 0 252 214 48 80 numaralı telefon hattından iletebiliyor.



Menteşe Belediyesi Çağrı Merkezi’ne gelen başvuruların yüzde 82’si çözüme ulaştı

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Bolu Muhtarın zor anları: "Benim hiçbir şeyden haberim yok" Bolu’nun Mudurnu ilçesinde Avdullar Köyü Muhtarı Ahmet Temel, köyündeki su kaynaklarının ihaleye çıkarılmasını basından öğrendiğini belirterek duruma tepki gösterdi. Köylünün kendisine "Sattığın suları git durdur" diyerek tepki gösterdiğini söyleyen muhtar, "Benim hiçbir şeyden haberim yok. Ben bu konuyu dün medyadan öğrendim. Köylüm bana ’Köyümüzün sularını sattın’ diyor" ifadelerini kullandı. Mudurnu Belediyesi Düğün Salonu’nda, Mudurnu Muhtarlar Derneği Başkanlığı Genel Kurul Toplantısı gerçekleştirildi. Tek liste ile gidilen seçimde mevcut başkan Birol Taşkın güven tazeleyerek yeniden başkan seçildi. Toplantı sırasında eline mikrofonu alan Avdullar Köyü Muhtarı Ahmet Temel, köyündeki doğal mineralli ve jeotermal su kaynaklarının ihaleye çıkarılması sürecini değerlendirdi. İhaleye ilişkin kararı yerel medyadan öğrendiğini dile getiren Temel, bu durumun köy halkı arasında huzursuzluğa neden olduğunu ifade etti. "Böyle mi muhtarlık yapacağız?" Vatandaşların kendisini sorumlu tuttuğunu belirten Temel, kendisine söylenen ’Sattığın suları git durdur’ sözüne tepki göstererek, "Biz muhtarlar olarak neden her şeyden sorumluyuz? Maden ocağı konusunda mücadele verdik, 1,5 yıldır. Onun için Allah’a şükür bir şeyler yaptık ama şimdi de su olayı çıktı başımıza. Bunun için köylüyle akşam toplandık, karar aldık. Kararımızda itirazımızı beyan ettik. Biz sesimizi kime duyuracağız? Benim hiçbir şeyden haberim yok. Biz muhtarlar masada alınan kararları neden medyadan öğreniyoruz? Ben bu konuyu dün medyadan öğrendim. Köylüm bana ’Köyümüzün sularını sattın’ diyor. Böyle mi öğreneceğiz, böyle mi muhtarlık yapacağız?" dedi. Öte yandan, Resmi Gazete’de yayımlanan ilana göre, İl Encümeninin Mudurnu ve Mengen ilçelerindeki 4 farklı noktada jeotermal ve doğal mineralli su arama ruhsatı için ihaleye çıkacağı öğrenildi.