- 22 Ekim 2020 Perşembe 10:07

Vatandaşların çözüm noktası

A
A
A
Vatandaşların çözüm noktası

Süleymanpaşa Belediye Başkanı Cüneyt Yüksel, vatandaşla belediye arasında köprü vazifesi görerek hizmet kalitesini arttıran ve çözümlerin hızlanmasını sağlayan Ak Çözüm Merkezi’ne ziyarette bulunarak, çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Süleymanpaşa Belediye Başkanı Cüneyt Yüksel, vatandaşla belediye arasında köprü vazifesi görerek hizmet kalitesini arttıran ve çözümlerin hızlanmasını sağlayan Ak Çözüm Merkezi’ne ziyarette bulunarak, çalışmalar hakkında bilgi aldı. Bir ara bankolardan birine de oturan Başkan Yüksel, vatandaşlar tarafından farklı yollarla iletilen talepleri değerlendirerek ilgili birimlere yönlendirdi.


AK Çözüm Merkezi, bünyesinde belediyeye yapılabilecek her türlü ödemeyi tahsil edebilen bir vezne, vatandaşın taleplerini doğrudan ilgili birime ulaştıran çözüm masaları ve işveren ile iş arayanları buluşturan İstihdam Masası ile vatandaşa yüz yüze hizmet vererek taleplere çözüm üretiyor. Ortacami Mahallesi Yeni Çarşı Sokak No 11 adresinde faaliyet gösteren Ak Çözüm Merkezi’nde alınan talepler son aşamaya kadar takip edilerek vatandaşa geri dönüşlerle bilgi veriliyor.



İnternet ve çağrı merkezi de sisteme entegre


Ayrıca 0 282 259 59 59 numaralı ve 24 saat hizmet veren çağrı merkezi, Süleymanpaşa Belediyesi resmi internet sitesi www.suleymanpasa.bel.tr ve Süleymanpaşa Belediyesi mobil uygulaması üzerinden gelen öneri, talep ve şikayetler de Ak Çözüm Merkezi bünyesinde hızlı bir şekilde sonuca ulaştırılıyor.



“Doğrudan çözüm kolaylığı sağlıyoruz”


Çalışmalar hakkında bilgi alan ve gelen taleplerle ilgili incelemede bulunan Süleymanpaşa Belediye Başkanı Cüneyt Yüksel, “Şehrimizde yaşayan vatandaşlarımızın problemlerini hızla çözüme kavuşturmak amacıyla hizmete açtığımız AK Çözüm Merkezi’ni ziyaret ederek, yürütülen çalışmalar hakkında arkadaşlarımızdan bilgi aldım. Vatandaşlarımızın talep, öneri ve şikayetlerini telefon, internet ve bankolar aracılığı ile doğrudan iletme kolaylığı yaşadığı merkezimizde, hemşehrilerimizin ilettiği başvuruları değerlendirdim. Ak Çözüm Merkezi hem vatandaşlarımızın taleplerine hızlı çözüm üretiyor hem de belediyemizin çalışmalarının takibini kolaylaştırarak performansımızı ölçmek için gereken somut verileri bizlere sağlıyor” diye konuştu.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
İstanbul Büyükçekmece’de kontrolden çıkan araç tırın altına girdi: 1 ölü, 2 yaralı Büyükçekmece’de gece saatlerinde kontrolden çıkan otomobil, seyir halindeki tırın altına girdi. Kazada araç içerisinde sıkışan 1 kişi hayatını kaybederken tırın ve kaza yapan aracın sürücüleri ise yaralandı. Kaza, saat 01.45 sıralarında Büyükçekmece E5 Karayolu Edirne istikametinde gerçekleşti. İddiaya göre kontrolden çıkan E.M. (42) idaresindeki 35 KH 1721 plakalı otomobil, E5 üzerinde seyir halinde olan S.G. idaresindeki 76 DE 334 plakalı tıra arkadan çarparak tırın altına girdi. Kazayı görenlerin ihbarı üzerine olay yerine polis, itfaiye ve sağlık ekipleri intikal etti. Kazada tır sürücüsünün yaralandığı öğrenilirken tırın altına giren otomobilin sürücüsü E.M. ve yan koltukta bulunan Ahmet Andırın (58) araç içerisinde sıkıştı. İtfaiye ekiplerinin kurtarma çalışmaları sonucu sürücü E.M. bulunduğu yerden yaralı şekilde kurtarılarak ambulansla hastaneye kaldırıldı. Sağlık ekipleri yan koltuktaki Ahmet Andırın’ın ise olay yerinde hayatını kaybettiğini tespit etti. Olay yeri inceleme ekipleri ve nöbetçi savcının incelemelerini tamamlamalarının ardından Ahmet Andırın’ın cenazesi ceset torbasına koyularak ambulansla en yakındaki hastane morguna götürüldü. İtfaiye ekiplerinin çalışması sonucu tırın altına sıkışan araç bulunduğu yerden çıkarılırken polis ekipleri kazayla ilgili inceleme başlattı.
Ankara AJet’in Ankara-Erzincan seferi yapan uçağı bomba ihbarı nedeniyle Ankara’ya geri döndü AJet’in VF4150 numaralı Ankara-Erzincan seferini yapan uçağı bomba ihbarı nedeniyle Ankara Esenboğa Havalimanına geri döndü. Edinilen bilgilere göre AJet’in VF4150 numaralı Ankara-Erzincan seferini yapan Boeing 737 tipi uçakta bomba ihbarı yapıldı. Ankara Esenboğa Havalimanından saat 23.55’te kalkan uçak, ihbar nedeniyle yaklaşık 40 dakika sonra Ankara Esenboğa Havalimanına döndü. Yolcuları tahliye edilerek güvenli bölgeye alınan uçakta güvenlik güçleri tarafından arama yapıldı. Yarım saat süren incelemenin ardından ihbarın asılsız olduğu öğrenildi. Uçakta bulunan yolculardan Murat Bozdelen ise o anları, “AJet firmasından Erzincan için biletimizi aldık. Saat 23.55’te bindik. Biz 40 dakikada indiğimizi sandık. Bize bilgilendirme yapılmadı. İndikten sonra sadece, kadınlar ve çocuklar çıksın, dediler. Biz de internete girip öğrendik ki bomba ihbarı varmış. Sonra buraya geldik, mağdur olduk. Bana kalsa ben biletin parasını isterim ama öyle bir şey yapmıyorlar. 7 gün bekletiyorlarmış” şeklinde anlattı. Uçakta bulunan başka bir yolcu Ayhan Akkaya ise “Saat 12’ye beş kala bindik. Uçak Ankara’ya geri indi. Bize hiçbir şey söylenmedi. 2 saat uçağın içerisinde bekledik. Yetkililerden cevap alamadık. Biz neden beklediğimizi sorduk. Pilot bey bilgi verecek, dediler ama bilgi veren olmadı. Güvenlik güçleri silahları ile gelince biz tedirgin olduk zaten. İlk önce bayanları aldılar. Sonra bizi aldılar. Buraya getirdiler bizi ama burada da yetkili bulamıyoruz” dedi.