POLİTİKA - 06 Kasım 2019 Çarşamba 10:29

AK Parti Tunceli İl Başkanı Tek, Ovacık’ta vatandaşlarla bir araya geldi

A
A
A
AK Parti Tunceli İl Başkanı Tek, Ovacık’ta vatandaşlarla bir araya geldi

Ovacık ilçesini ziyaret edip vatandaşlarla buluşan AK Parti Tunceli İl Başkanı Fatih Tek, talepleri, önerileri ve şikayetleri not alıp gitmediklerini, çözülmesi için ellerinden geleni yaptıklarını, yapmaya da devam edeceklerini söyledi.

Ovacık ilçesini ziyaret edip vatandaşlarla buluşan AK Parti Tunceli İl Başkanı Fatih Tek, talepleri, önerileri ve şikayetleri not alıp gitmediklerini, çözülmesi için ellerinden geleni yaptıklarını, yapmaya da devam edeceklerini söyledi.


AK Parti Tunceli İl Başkanı Fatih Tek, beraberinde Teşkilat Başkanı Taylan Balca, Seçim İşleri Başkanı Erhan Öz, İlçe Koordinatörü Yusuf Akbayır, Yerel Yönetimler Başkanı Atilla Ayhan ve Gençlik Kolları Başkanı Yusuf Uçar’la Ovacık İlçesini ziyaret etti. Ziyarette Tek, İlçe teşkilatı ve Ovacıklı vatandaşlarla bir araya geldi.Tek ayrıca, trafik kazası sonucu Munzur Çayına düşüp 19 gün sonra cansız bedenine ulaşılan Engin Eroğlu’nun babasıyla da görüştü.


Tunceli’de terörün bittiğini belirten İl Başkanı Fatih Tek,"Bizler Tunceli’de çok zor koşullarda siyaset mekanizmasını işlevsel kılmaya çalıştık. Dün bizlere zorluk çıkaranlar bugün bizleri zorluk olarak görüyorlar. Çünkü bizler her türlü tehdit ve zorbalığa karşı işte bugün bu alanı dolduran sizler sayesinde bu zalimlere en büyük cevabı verdik vermeye de devam ediyoruz. Bugün bizler değil sizler konuşacaksınız. Bizler dinleyeceğiz. Defalarca kez Ovacık İlçemize geldik sizleri dinledik. Taleplerinizi, önerilerinizi ve şikayetlerinizi not alıp gitmedik, çözülmesi için elimizden geleni yaptık yapmaya da devam edeceğiz”dedi.


Her daim hizmet edebilmenin mücadelesini verdiklerini anımsatan Tek,"Kutlu yürüyüşümüzün kutlu çabasını gerçekleştirebilmek adına bugün buradayız. Halka hizmet, hakka hizmettir deyip 17 yıldır AK Parti olarak ilk gün ki aşkla hizmet yolculuğumuza devam ediyoruz. Bu hizmet bayrağının en iyi şekilde Tunceli’de dalgalanması için elimizden geleni yapıyoruz. Tunceli ailesi olarak bu yolda hep birlikte adım attığımız sürece Allah’ın izniyle önümüzde hiçbir güç duramayacaktır. Bu zalimlere bu fırsatı vermemek için her zamankinden daha fazla alanda olmalıyız. Nupelda ve Ayaz kardeşlerimizin bizlere emaneti olan Ovacık İlçemizde yöre halkımıza her türlü imkanı sunabilmenin mücadelesini vereceğiz”ifadelerini kullandı.


İlçe meydanında bir kıraathanede gerçekleşen halk buluşmasında vatandaşların talep ve önerileri dinleyen Tek, daha sonra beraberindekilerle Kaymakamı Selçuk Haskırış’ı da ziyaret etti.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
İstanbul Avrupa’nın elektrikli otomobilde en hızlı büyüyen pazarı Türkiye oldu Avrupa elektrikli otomobil pazarına ilişkin güncel veriler, Türkiye’nin 2025 yılı Ocak-Kasım döneminde tam elektrikli otomobil satışlarında en hızlı büyüyen pazar olduğunu ortaya koydu. Türkiye, 11 ayda 164 bin 665 adet satış rakamı ile Avrupa’da 32 ülke içerisinde 4. sıradaki yerini sağlamlaştırdı. EBS Danışmanlık tarafından Avrupa Otomobil Üreticileri Birliği (ACEA) verileri esas alınarak hazırlanan rapora göre Türkiye, yıllık satış artış hızında da Avrupa’nın en hızlı büyüyen pazarı oldu. Verilere göre Avrupa genelinde (Türkiye dahil) elektrikli otomobil satışları söz konusu dönemde yüzde 30,87 oranında artarken, Türkiye’de bu artış oranı yüzde 111,40 seviyesine fırladı. Türkiye böylece, kendi yerli markası Togg’un da başarılı üretim planlaması ile büyüme hızında tüm Avrupa ülkelerini geride bıraktı. Kasım ayı satışlarında ise Türkiye, 17 bin 892 adet elektrikli otomobil satışı ile Avrupa 5. sırada yer aldı. Kasım ayındaki yıllık artış oranı yüzde 37,95 olarak kaydedildi. Elektrikli otomobillerin toplam otomobil satışları içindeki payına bakıldığında Türkiye’de Ocak-Kasım döneminde pazar payı yüzde 17,55 olarak tespit edildi. Bu oranla Türkiye, Avrupa’daki 32 ülke arasında 17. sırada konumlandı. Avrupa ortalaması ise yüzde 18,81 seviyesinde gerçekleşti. Türkiye’de 2026 yılında elektrikli araç tercihinin yüzde 20’lerin üzerine çıkması bekleniyor. Raporda Almanya, Birleşik Krallık ve Fransa toplam satışlarda ilk üç sırayı alırken, Türkiye’nin toplam adet bazında bu ülkeleri takip ettiği belirtildi. Pazar payında ise Norveç, Danimarka ve İzlanda gibi ülkeler yüksek penetrasyon oranlarıyla listenin üst sıralarında yer aldı. Uzmanlar, Türkiye’de elektrikli otomobil satışlarının güçlü artışında, yerli üretim etkisi, genişleyen model çeşitliliği, teşvik yapısı ve kullanıcı ilgisinin yükselmesinin etkili olduğuna dikkat çekti.
Samsun OMÜ’de hizmet içi eğitim programı düzenlendi Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı’nca kalite yönetimi çalışmaları kapsamında planlanan hizmet içi eğitim programı düzenlendi. OMÜ Merkez Kütüphane’de gerçekleştirilen ve kullanıcı geri bildirimleri doğrultusunda düzenlenen eğitimlerle, kütüphane hizmetlerinin daha etkin, sürdürülebilir ve kullanıcı odaklı yürütülmesi hedeflendi. Eğitim programının açılış konuşmasını yapan OMÜ Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanı Uğur Donbay, hizmetlerin etkinlik ve verimlilik esasına göre yürütülmesinin, birim içi iş akışlarının iyileştirilmesinin ve hizmet kalitesinin artırılmasının önemine vurgu yaptı. Programın ilk oturumunda ’Kullanıcı Hizmetleri Süreci’ eğitimi, Kullanıcı Hizmetleri Birim Sorumlusu Kütüphaneci Yeliz Yılmaz Akal tarafından verildi. Eğitimde, kütüphanede sunulan kullanıcı hizmetleri ve bu hizmetlere ilişkin süreçler bütüncül bir yaklaşımla ele alındı. Ardından düzenlenen ’Otomasyon Sistemi ve Kişisel Verilerin Korunması’ eğitimi, Teknik Hizmetler Akademik Danışmanı Öğr. Gör. Şengül Hayırcı tarafından sunuldu. Oturumda, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) kapsamında kütüphane otomasyon sistemleri, bilgi ve iletişim teknolojileri ile veri yönetimi süreçleri hakkında bilgilendirme yapıldı. Programın devamında, ’Akademisyen ve Öğrenciyle İletişim’ eğitimi, Kullanıcı Hizmetleri Akademik Danışmanı Öğr. Gör. İbrahim Ethem Olukcuoğlu tarafından gerçekleştirildi. Bu bölümde, akademisyen ve öğrenci profilleri, iletişim biçimleri ve kullanıcı karakter analizleri üzerinden kütüphane hizmetlerinin daha etkili sunulmasına yönelik yaklaşımlar paylaşıldı. Eğitimlerin son bölümünde ise ’Protokol ve Nezaket Kuralları’ eğitimi, Daire Başkanı Uğur Donbay tarafından verildi. Oturumda, kurumsal temsil, hizmet sunumunda iletişim dili ve davranış standartları üzerinde duruldu. Eğitim programının sonunda yapılan değerlendirmede, personelin farkındalığının artırılması, hizmet süreçlerinin geliştirilmesi ve kalite yönetimi anlayışının kurumsal düzeyde güçlendirilmesinin amaçlandığı ifade edildi.