EKONOMİ - 17 Mayıs 2021 Pazartesi 15:55

Yozgat’ta berberler de yoğunluk yaşandı

A
A
A
Yozgat’ta berberler de yoğunluk yaşandı

Yozgat’ta 17 günlük tam kapanmanın ardından kademeli normalleşmenin başlamasıyla berberlerde yoğunluk yaşanıyor.

Yozgat’ta 17 günlük tam kapanmanın ardından kademeli normalleşmenin başlamasıyla berberlerde yoğunluk yaşanıyor.


Korona virüs ile mücadele kapsamında 17 günlük tam kapanmanın ardından başlayan kademeli normalleşme süreciyle birlikte Yozgat’ta berberler iş başı yaptı. Randevu sistemi ile çalışan berberler hijyen kurallarına uygun bir şekilde hizmet vermeye başladı. Yoğunluğun bir hafta süreceğini belirten berberler uzun bir sürenin ardından iş yapmanın memnuniyetini dile getirdi.


Yozgat Berberler Odası Başkanı Sedat Güneş tam kapanmanın berber esnafını etkilediğini söyleyerek “Tam kapanma bizi etkiledi, 17 gün bayramda dahil iş yapamadık. Bugünde kademeli normalleşme ile iş başı yaptık. Şu an yoğunluk çok iyi, işlerimiz de iyi gidiyor. Yoğunluğun bir hafta boyunca süreceğini tahmin ediyorum. Tabi ki kısıtlamalar hafta içi halen devam ediyor, cumartesi, pazar günleri iş yerlerimiz kapalı olacak. İnşallah biran önce korona virüs ile mücadelemiz başarıyla tamamlanır ve biter” dedi.


Yozgat’ta uzun yıllar kuaför işiyle uğraşan Fuat Durak ise “Tam kapanmayla birlikte 17 gün iş yapamadık. Bugün normalleşme ile işimize geri döndük. İş yerimizi açmadan önce temizliğimizi yaptık, çalışmayı çok özlemişiz. Müşterilerimizden ricamız yoğunluk bitene kadar randevu ile tıraş olmaya gelsinler. Bundan sonra inşallah korona virüs ile mücadelemiz başarılı olur ve bir daha kapanma yaşamayız” şeklinde konuştu.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Gaziantep Op. Dr. Kamacı Gazze’deki vahşeti öğrencilere anlattı Uluslararası bir insanı yardım derneği ve Avrupa Filistinli Hekimler Derneği aracılığıyla Gazze’ye gönüllü olarak giden Op. Dr. Taner Kamacı, Gaziantep Üniversitesi (GAÜN) öğrencileriyle bir araya gelerek, Gazze’de yaşadıklarını öğrencilere aktardı. GAÜN İlahiyat Fakültesi Konferans Salonunda gerçekleşen etkinlikte konuşan Op. Dr. Taner Kamacı, Gazze’de yaşanan vahşetin dışarıdan bakıldığından daha ağır olduğunu dile getirerek, acil tıbbi malzemeye ihtiyaç duyulduğunu belirtti. Op. Dr. Taner Kamacı, zor şartlar altında çalıştığını ifade ederek, “İsrail uçakları sürekli tepeden bombalar atıp gidiyorlar. Uçağa karşı kendilerini savunma şansları da yok. Şehit olanlar oluyor, enkazların altından canlı çıkarılanlar da ayakta kalan birkaç sağlık kuruluşlarından birisine gönderiliyor. Bizler de elimizden geldiğince yaralıların tedavilerini yapmaya çalıyorduk. Çok zor şartlar altında çalışıyorduk. Bazen bombalar çalıştığımız yerin çok yakınına düşüyordu. O kadar yakındı ki bombanın basınç etkilisiyle hastane bile bazen sallanıyordu. Ayakta kalan hastanelerin hepsi yaralılarla doluydu” dedi. Etkinliğin açılış konuşmasını yapan GAÜN Afrin Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mahmut Çınar, Gazze’de katliam ve soykırımın devam ettiğini belirterek, “Bebekler, kadınlar, yaşlılar, masum insanlar hunharca devlet eliyle öldürülüp, sindirilmeye çalışılıyor. Uygar olduğunu iddia eden bir dünyanın gözü önünde bütün bunlar gerçekleşirken sadece vicdan sahibi bir takım gençlerin ve bazı çevrelerin buna ‘hayır’ dediklerini ancak bir yere sesleri ulaşamadıkları için zalim İsrail’i özellikle de Netanyahu’yu durduramadıklarını görüyoruz. İsrail’in yaptığı bu zulmün gündemde tutulması Gazzeli mazlumların hatırlanması adına bu tür programların önemli olduğunu düşünüyorum” diye konuştu. Etkinlik sonunda, GAÜN Genel Sekreteri Dr. Muhammet Musa Budak tarafından konuşmacı Op. Dr. Taner Kamacı’ya günün anısına plaket takdim edildi.
Bursa Osmangazi çağrı merkezi 24 saat hizmette Osmangazi Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde 24 saat hizmet veren çağrı merkezi, vatandaşlardan gelen talep öneri ve şikayetleri en hızlı şekilde çözüme kavuşturuyor. Vatandaş ile belediye arasında iletişim köprüsü olan Osmangazi çağrı merkezi, belediyecilik hizmetleri ile ilgili yaşanan sorunlara hızlı çözümler üretmek, talep ve önerilerini değerlendirmek için 7 gün 24 saat hizmet veriyor. Vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek adına kurulan çağrı merkezini arayan vatandaşlar, 5 saniye gibi kısa bir süre içerisinde görevli personele bağlanıyor. Alanında uzman personellerin yer aldığı çağrı merkezi, vatandaşlardan gelen her türlü talep, öneri ve şikayetleri kayıt altına alarak gerekli birimlere iletiyor. Aynı zamanda geri dönüş sağlayarak, bilgi paylaşımı yapan ekiplere ulaşmak isteyenler, 444 16 01’i aramaları yeterli olduğunu belirten Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, vatandaşların her türlü sorununu ve sıkıntısını en hızlı şekilde çözüme kavuşturmayı öncelikli görev edindiklerini ifade ederek, “Çağrı merkezindeki arkadaşlarımız, vatandaştan gelen ihbarları belediyemizin ilgili birimlerine iletip birim sorumluları ile vatandaş arasında koordinasyonu sağlıyor. Belediyemizin yetki ve görev alanına giren talepler tek tek çözüme kavuşturuluyor. Çözüme kavuşturulduktan sonra da yetkili birimimiz vatandaşlarımıza telefonla ulaşarak ilgili talebin giderildiğini ya da çözüme kavuşturulduğunu bildiriyor” dedi.