Güllüoğlu Yönetim Kurulu Başkanı Nejat Güllü ve yönetim kurulu üyeleri, 140. yıl şerefine düzenlenen törende pasta kesti. Programda bir konuşma yapan Nejat Güllü, amaçlarının sadece en iyi baklavayı yapmak olmadığını, global bir marka haline getirdikleri firmalarıyla Türkiye'yi yurtdışında en iyi şekilde temsil etmek istediklerini söyledi.
Güllüoğlu Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Güllü ise, ''Bu markanın artık dünya pazarına açılması ve dünya pazarında hak ettiği yeri alması için elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz. İçinde bulunduğumuz dönem içindeki hedefimiz, Türkiye'nin global tatlı markası olmak. Şu an için ABD'de 3 tane şubemiz var. 4.'nün kontratını imzaladık. 5'inci ile ilgili görüşmelerimiz devam ediyor. ABD'de kendi bünyemizde 100'e yakın şube açmayı düşünüyoruz. Avrupa'da başkentler başta olmak üzere şubeleşmek istiyoruz'' diye konuştu.
Fatih Güllü, en önemli amaçlarının Güllüoğlu'nun global bir marka olarak dünya pazarlarında yer alması olduğunu kaydetti.








