EKONOMİ - 04 Nisan 2023 Salı 09:42

Zorlu Enerji'ye 'Diamond' ödülü

A
A
A
Zorlu Enerji'ye 'Diamond' ödülü

Zorlu Enerji, kusursuz müşteri deneyimini yaşatan markaların belirlendiği 8. A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards ‘Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde bu yıl beşinci kez ödüllendirildi. Şirket, Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde “Diamond” ödülünün sahibi oldu.

Zorlu Enerji, 8. A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards ‘Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde sektörünün birincisi olarak “Diamond” ödülüne layık görüldü. Zorlu Enerji, Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde “Enerji” kategorisinde 5’inci kez üst üste bu ödüle layık görüldü.

Şirketin abonelerine dokunduğu her alanda en iyi müşteri deneyimi yaşattığını belirten Zorlu Enerji Ticaret Genel Müdürü İnanç Salman, “Etik, uyum ve şeffaflık temelleri üzerine kurgulanmış sürdürülebilir ve pozitif katkı sağlayan bir büyüme modeli izliyoruz. Parçası olduğumuz dünya ve toplumla uyumlu operasyonlar yürütmek en önemli önceliklerimiz arasında yer alıyor” diye konuştu.

“Tüketicilerimize dijital alanda sunduğumuz uygulamalarımıza yenilerini ekleyeceğiz”

İnanç Salman, Şikayetvar tarafından uygulanan yıllık 1.5 milyonun üzerinde anket baz alınarak hazırlanan ‘Müşteri Deneyim Endeksi’ araştırması sonuçlarına göre belirlenen A.C.E. Awards’da üst üste elde edilen başarıda değer odaklı yaklaşımlarının katkısının büyük olduğunu belirterek şunları söyledi: “Müşterilerimize temas ettiğimiz her kanalda bütünleşik bir deneyim yaşatıyoruz. Öncelikli hedefimiz, abonelerimizin hizmetlerimizden en iyi şekilde yararlanmaları. Bu hedefimiz doğrultusunda teknolojiyi en iyi şekilde kullanarak hızlı ve müşteri odaklı hizmet sunma ilkemiz doğrultusunda dijitalleşen süreçler üzerinde yoğunlaşıyoruz. “Dijital Abonelik Hizmetleri” projemizle Zorlu Enerji’den perakende elektrik hizmeti alan tüketiciler için tüm işlem kanallarından mesafeli abonelik işlemlerinin (müşteri hizmet merkezleri, e-devlet, mobil uygulama, online işlemler, çağrı merkezi) kolayca gerçekleştirilmesini sağlıyoruz. 2023 yılında elektrik abonelik işlemlerinin yüzde 95’ini dijital kanallar aracılığıyla gerçekleştirmeyi hedefliyoruz. A.C.E Awards’ta 5 kez üst üste ödüllendirmemize dijitalleşme ve teknoloji alanında yaptığımız bu yatırımların büyük katkısı oldu. Bu kıymetli ödülleri almamızda emeği geçen bütün ekip arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. Geleceğin enerji şirketi olma vizyonumuz doğrultusunda her zaman olduğu değer odaklı yaklaşımımız odağında ulusal ve uluslararası düzeyde takdir gören başarılı çalışmalara imza atmaya devam edeceğiz.”

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Karabük KBÜ’de Acil Sağlık Hizmetleri Haftası’nda uygulamalı eğitimler verildi Karabük Üniversitesi’nde (KBÜ)1-7 Aralık Acil Sağlık Hizmetleri Haftası çerçevesinde acil sağlık çalışanlarının sahadaki kritik rolünü ele alan farkındalık etkinliği düzenlendi. "Her An Her Yerde İyi ki Varsınız" temalı programda, acil sağlık hizmetlerinin hayati önemi vurgulanırken sağlık çalışanlarının deneyimleri öğrencilerle paylaşıldı. KBÜ Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Konferans Salonu’nda düzenlenen programa; Rektör Yardımcısı Prof. Dr. İsmail Rakıp Karaş, Rektör Danışmanı Doç. Dr. Nihat Yılmaz, Sağlık Hizmetleri MYO Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Durdane Yılmaz Güven, Karabük İl Sağlık Müdürlüğü Sağlık Hizmetleri Başkanı Uzman Dr. Bekir Poçan ile akademisyenler, sağlık çalışanları ve öğrenciler katıldı. Programda konuşan Rektör Yardımcısı Prof. Dr. İsmail Rakıp Karaş, Karabük Üniversitesinin proje üretme kültürüyle Türkiye’de öne çıkan üniversiteler arasında yer aldığını belirtti. Karaş, öğrencilerin proje faaliyetlerine katılımının mezuniyet sonrası önemli bir referans sunduğunu ifade ederek acil sağlık hizmetlerinin sağlık, sosyal etkileşim ve teknolojiyi bir arada barındıran kritik bir alan olduğuna dikkat çekti. Sağlık Hizmetleri MYO Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Durdane Yılmaz Güven ise Acil Sağlık Hizmetleri Haftası’nın yalnızca bir takvim hatırlatması olmadığını, en zor anlarda görev yapan acil sağlık profesyonellerine duyulan minneti ifade ettiğini söyledi. Güven, MYO olarak öğrencileri mesleki bilginin yanı sıra etik değerler, hızlı karar verebilme becerisi ve teknolojiyi etkin kullanma yetkinlikleriyle yetiştirmeyi hedeflediklerini vurguladı. Karabük İl Sağlık Müdürlüğü Sağlık Hizmetleri Başkanı Uzman Dr. Bekir Poçan da acil sağlık çalışanlarının saniyelerle yarıştığını belirterek ambulanslara yol verilmesinin hayati önem taşıdığını ifade etti. Poçan, özellikle "fermuar sistemi"nin trafikte büyük kolaylık sağladığını ve toplumun bu konuda bilinçlenmesi gerektiğini söyledi. Etkinlik çerçevesinde Ambulans ve Acil Bakım Teknikeri Tülin Özata Gündoğan ile Doç. Dr. Bora Çekmen, acil durum yönetimi ve saha deneyimlerine ilişkin bir söyleşi gerçekleştirdi. Gündoğan, hastane öncesi acil bakımın sağlık sistemiyle ilk temas noktası olduğuna dikkat çekerek ekiplerin olay yerine ulaştıkları andan itibaren güncel algoritmalara uygun şekilde hızlı ve etkili müdahalelerde bulunduğunu ifade etti. Doç. Dr. Çekmen ise sahada yapılan doğru ve zamanında müdahalelerin acil servis süreçlerini olumlu etkilediğini, yoğun bakım ihtiyacını azalttığını ve tedavi maliyetlerini düşürdüğünü dile getirdi. Program, öğrencilerin soru ve görüşlerini paylaşmasıyla sona erdi.