EKONOMİ - 14 Mart 2018 Çarşamba 10:51

Faruk Sağın, pazarlama stratejisini değiştirme kararı aldı

A
A
A
Faruk Sağın, pazarlama stratejisini değiştirme kararı aldı

Türkiye’de yalnızca online kanalda satışlar gerçekleştirerek, 2 yılda cirosunu 24 katına çıkaran Faruk Sağın markası, pazarlama stratejisini değiştirme kararı aldı.

Türkiye’de yalnızca online kanalda satışlar gerçekleştirerek, 2 yılda cirosunu 24 katına çıkaran Faruk Sağın markası, pazarlama stratejisini değiştirme kararı aldı. İngiltere’den İtalya’ya, Amerika’dan Fransa’ya kadar bütün moda kentlerine online satış yapan marka, dokunarak alışveriş yapmak isteyenler için İstanbul’da ilk mağazasını açtı. Yılsonuna kadar 5 tane yurt içinde, 5 tane de yurt dışında olmak üzere toplamda 10 mağaza daha açılması hedefleniyor.



Türk erkek giyim ve ayakkabı markası Faruk Sağın, pazarlama stratejisini değiştirme kararı aldı. Yalnızca online satışlar kanalıyla 2 yılda cirosunu 24 katına çıkaran marka, Türkiye’nin büyük şehirlerinde ve yurt dışında da mağazalar açarak, dokunarak satın almaktan vazgeçmeyen müşterilerine ulaşacak. Markanın Genel Müdürü Ömer Faruk Sağın, herkesin online satış kanallarına geçtiği bir dönemde neden mağazalaşma sürecine girdiklerini anlattı.



Kişiye özel stil danışmanlığı hizmeti verilecek


Faruk Sağın Genel Müdürü Ömer Faruk Sağın, “Faruk Sağın olarak, kısa sürede ayakkabı sektörüne yön veren bir marka haline geldik. Giyim sektörüne de hızlı bir giriş yaptık. Dünya kalitesi ve zevkinde yerli bir marka olarak Avrupa’ya ve Amerika’ya ulaşmışken kendi insanımıza da daha yakın olmak istedik. Herkesin online satış kanallarına yöneldiği bir dönemde 10 adet mağaza açma gibi bir riske girdiğimizi farkındayız. Ancak dokunarak alışveriş yapmayı ve üzerinde denemeyi seven insanların varlığını da göz ardı etmek istemedik. Bu nedenle İstanbul’daki ilk mağazamızı Metrocity AVM’de açtık. Ayrıca ilerleyen dönemlerde açtığımız her mağazada kişiye özel stil danışmanlığı hizmeti vermeyi de planlıyoruz” açıklamasında bulundu.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
İzmir İş yerine sığınan genci taraftarlara vermediler, ortalık savaş alanına döndü...O anlar cep telefonu kamerasında İzmir’de, Göztepe’nin Süper Lig’e çıkmasının arından yaşanan kutlamaların devamında kavga çıktı. Bir grup taraftardan kaçarak bir iş yerine sığınan gence esnaf sahip çıkınca, taraftarlar ile iş yeri çalışanları arasında kavga çıktı. Tekme ve yumrukların yanı sıra sandalyelerin havada uçuştuğu kavga kameraya yansıdı. Trendyol 1 Lig’in 32. haftasında Göztepe evinde karşılaştığı Gençlerbirliği’ni 2-0’lık skorla mağlup ederek, Eyüpspor’un ardındın Süper Lig’e çıkan ikinci takım olmuştu. Maçın bitiminden itibaren binlerce taraftar doyasıya takımlarının bir üst lige çıkışını kutlarken, akşam saatlerinde Konak Güzelyalı Mahallesi’nde kavgalar yaşandı. İddiaya göre, kalabalık Göztepe taraftarının kovaladığı bir genç, Mithatpaşa Caddesi’nde bulunan bir iş yerine sığındı. Bunun üzerine iş yeri çalışanları da içeri girerek genci darp etmek isteyen taraftarlara engel oldu. Bir süre aralarında sözlü tartışma yaşanan taraftarlar ile iş yeri çalışanları arasından bir anda kavga çıktı. Motosikletle kavganın arasına dalıp, kaskıyla vurmaya başladı İş yeri çalışanları ile kalabalık Göztepe taraftarları arasında çıkan kavga, anbean cep telefonu ile görüntülendi. Görüntülerde; iş yeri çalışanları ile taraftarlar arasında sözlü tartışmanın ardından kavga çıktığı ve taraftarlar ile iş yeri çalışanlarının birbirlerine sandalye fırlattıkları, bu esnada kavganın arasına motosikletiyle dalıp bir kişiye çarpan motokuryenin ise kaskıyla çarptığı kişiye vurduğu, o esnada iş yerinin önündeki masada bulunan müşterilerden küçük bir kızla yanındaki kadının kavganın ortasında kaldığı yer aldı. Öte yandan, yine aynı caddede taraftarların kendi aralarında yaptıkları bir başka kavga ve kavga esnasında kabalalık bir grubun yere düşürdükleri şahsa tekmeler attığı anlar cep telefonu kamerasıyla görüntülendi. Polis ekiplerinin müdahalesiyle kalabalık grubun dağıldığı öğrenildi. (Mİ-