EKONOMİ - 24 Şubat 2025 Pazartesi 10:03

EN YAKIT, müşteri hizmetleri alanındaki desteğini güçlendirdi

A
A
A
EN YAKIT, müşteri hizmetleri alanındaki desteğini güçlendirdi

EN YAKIT, 7/24 hizmet verdiği çağrı merkezi aracılığıyla uzaktan destek hizmeti sunarken, zaman zaman sahaya inen müşteri hizmetleri temsilcileri ile şarj istasyonu başında sorunlara anında yanıt verdiğini duyurdu.



Türkiye’de ilk şarj istasyonu lisansı alanlardan biri olan EN YAKIT, müşteri hizmetleri alanındaki desteğini güçlendirdi. 210’un üzerinde şarj istasyonu ile hizmet veren şirketin müşteri hizmetleri, uzaktan destek hizmetinin yanında istasyon başında müşteri ziyaretlerine de başladı. Şirket müşteri hizmetleri ekibinin başına da bir kadın yönetici getirdi. Buket Uygur’un yönetimindeki müşteri hizmetleri her soruna anında çözüm üretiyor.



Müşteriye 7/24 hizmet


EN YAKIT Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Buket Uygur, 7/24 destek veren çağrı merkezi aracılığıyla kullanıcılara her an ulaşılabilir olmayı taahhüt ettiklerini hatırlatarak, "Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak amacıyla sunduğumuz müşteri hizmetleri desteğimizi günden güne güçlendiriyoruz. Türkiye genelinde faaliyet gösterdiğimiz 210’un üzerinde şarj istasyonumuz ile her gün daha fazla elektrikli araç kullanıcısına ulaşarak sürdürülebilir bir gelecek inşa etme vizyonumuzu ilerletiyoruz" dedi.



İstasyon buluşmaları


Buket Uygur "Belirli dönemlerde müşteri hizmetleri ekibimiz olarak, istasyon başında müşterilerimizi ağırlayarak yüz yüze tanışma ve onları dinleme fırsatı buluyoruz. Bu ziyaretler sırasında, müşterilerimizin geri bildirimlerini doğrudan dinleyerek onların deneyimlerini daha iyi anlamayı ve ihtiyaçlarına hızlı yanıtlar vermeyi amaçlıyoruz. Ayrıca sunduğumuz hizmetleri ve şarj süreçlerini müşterilerimize detaylı bir şekilde tanıtarak, sorularını yanıtlıyor ve kullanıcı deneyimini en üst düzeye çıkarmak için birebir destek sağlıyoruz" dedi. Uygur, müşteri odaklı bu yaklaşımın, müşteri hizmetleri ekibinin kullanıcılarla güçlü ve güvene dayalı ilişkiler kurmasına olanak tanıdığını belirterek "Ayrıca hizmet kalitemizi de sürekli olarak iyileştirmemizi sağlıyor" diye konuştu.



Uzaktan destek hizmeti


Buket Uygur, müşteri hizmetleri merkezinin üç aşamalı çözüm süreci ile sorunlara hızla müdahale edebildiğini anlatarak, "Gerektiğinde uzaktan mühendis desteği veya yerinde müdahale seçenekleriyle çözüm sunabiliyoruz. Şarj sırasında yaşanabilecek her türlü aksaklıkta proaktif bir yaklaşımla müşteri memnuniyetini sağlamak adına çalışıyoruz. Müşterilerimiz şarj esnasında hata aldığını veya şarjı başlatamadığını canlı olarak görerek, müşterinin bize ulaşmasını beklemeden arayıp destek oluyoruz" şeklinde konuştu.



Uygur, "Ayrıca sosyal medya üzerinden bize ulaşan müşterilerimize de büyük bir özenle geri dönüş sağlıyoruz. Tüm kanallardan gelen geri bildirimleri hızla değerlendiriyor ve çözüm süreçlerimizi bu doğrultuda geliştiriyoruz" dedi.


Uygur, ilk üç şarj işlemi sırasında yaptıkları anketlere dayanarak hizmetlerde sürekli iyileştirme yaptıklarını ve memnuniyeti artırdıklarını söyledi.



"Bu istasyonda sıra beklemek yok"


Uygur, en-ix(Tak ve Şarj Et) teknolojisi sayesinde kullanıcılara, şarj işlemlerini hızlı ve kolay bir şekilde başlatma kolaylığı sunduklarını da anlattı. Uygur, "Herhangi bir ödeme kartı ya da QR gibi şarj başlatma seçeneklerine gerek kalmaksızın sadece soketi takarak otomatik olarak şarj başlatabilen bu teknoloji ile kullanıcılarımız zamandan tasarruf ediyor ve herhangi bir ek işlem gerektirmeyen bir deneyim yaşıyorlar. Ayrıca, uygulamamız üzerinden kolayca şarj istasyonu rezervasyonu yapma olanağı sağlayan randevu sistemimiz ile istasyonlarımızda sıra beklemeden şarj yapmalarına yardımcı oluyoruz" dedi.



EN YAKIT, müşteri hizmetleri alanındaki desteğini güçlendirdi

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Ankara Ankara merkezli 9 ilde dolandırıcılık operasyonları: 25 tutuklama Kendilerini polis ve savcı olarak dolandırıcılık yapan çeteye yönelik Ankara merkezli 9 ilde gerçekleştirilen operasyonlarda 28 şüpheli yakalandı, 25’i tutuklandı. Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı Dolandırıcılık ve Sahtecilik Bürosu koordinesinde Asayiş Şube Müdürlüğü Dolandırıcılık Büro Amirliği ekiplerince yürütülen çalışmalar kapsamında kendilerini polis ve savcı olarak tanıtarak vatandaşları dolandıran şüphelilere yönelik geniş çaplı çalışma başlatıldı. Soruşturma kapsamında şüphelilerin dolandırıcılık eylemlerini örgütlü, planlı ve görev paylaşımı içinde gerçekleştirdikleri tespit edildi. Şüphelilerin; mağdurlarda panik oluştururarak para ve altınlarını aldıkları ve yakalanmamak amacıyla şapka ve maske takarak kılık değiştirdikleri belirlendi. Şüphelilerin bazı mağdurları banka hesaplarına para yatırmaya yönlendirdikleri, yatırılan paraların kısa süre içerisinde çekilerek şüphelilerin kontrolüne geçirildiği tespit edildi. Elde edilen deliller doğrultusunda 16 Aralık tarihinde Ankara merkezli, İstanbul, Kocaeli, Bursa, Samsun, Tokat, Şanlıurfa, Adana ve Elazığ illerinde eş zamanlı operasyon düzenlendi. Operasyon kapsamında 28 şüphelinin tamamı yakalandı. Yakalanan şüpheliler, işlemlerinin ardından adli makamlara sevk edilirken, 28 şüpheliden 25’i tutuklandı, 3’ü adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.
Bursa Meclis üyesini sıkıştırıp, aracı yumrukladı… O anlar kamerada Bursa’da Osmangazi Belediyesi Meclis Üyesi Özlem Bodur, trafikte yol verme tartışması sonrası saldırıya uğradı. İddiaya göre yol vermediği gerekçesiyle öfkelenen şüpheli sürücü, Bodur’u takip ederek aracına saldırdı. O anlar kameraya yansırken, şüpheli çıkarıldığı mahkemece tutuklandı. Edinilen bilgiye göre, Hamitler Mahallesi Recep Tayyip Erdoğan Bulvarı üzerinde seyir halinde olan Özlem Bodur, yol verme meselesi nedeniyle tanımadığı bir sürücünün tepkisiyle karşılaştı. İddiaya göre şüpheli sürücü, bu nedenle trafikte Bodur’u sıkıştırarak sinkaflı el hareketlerinde bulundu. Sıkıştırma nedeniyle durmak zorunda kalan Bodur, bu sırada araçtan inen şahıs A.G.’nin saldırısına uğradı. Şüpheli önce aracın aynasını kırdı, ardından araca yumruk atıp olay yerinden uzaklaştı. O anlar kameraya yansırken, şüphelinin "Seninle görüşeceğiz, seni öldürürüm" şeklinde tehditlerde bulunduğu iddia edildi. Olay sonrası polis merkezine başvuran Osmangazi Belediyesi Meclis Üyesi Özlem Bodur, maddi zarar oluşmadığını ancak hakaret ve tehditlere maruz kaldığını belirterek şikâyetçi oldu. Yapılan araştırmada söz konusu aracın sahibinin A.G. olduğu tespit edildi. Şüpheli A.G.’nin ifadesinde suçlamaların bir kısmını kabul ettiği öğrenildi. Cumhuriyet savcısının talimatı doğrultusunda adliyeye sevk edilen şüpheli A.G., çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi. Öte yandan, olayın ardından AK Parti ve MHP’li milletvekillerinden ve Meclis üyelerinden Özlem Bodur’a destek mesajları geldi. Milletvekilleri, trafikte şiddetin kabul edilemez olduğunu vurgulayarak sürecin yakından takip edileceğini ifade etti.