EKONOMİ - 21 Kasım 2023 Salı 14:08

Hepsiburada, Efsane Kasım ile KOBİ’lerin satışlarını arttırdı

A
A
A
Hepsiburada, Efsane Kasım ile KOBİ’lerin satışlarını arttırdı

E-ticaret platformu Hepsiburada, bu yıl da e-ticarette yılın popüler ayı Efsane Kasım’da KOBİ’lerin satışlarının artmasını sağlıyor.

Kasım ayı kampanyalarının e-ticarete yoğun ilgi uyandırması, perakendeciler ve KOBİ’ler için de fırsatlar barındırıyor. KOBİ’lerin ürünlerini milyonlarca müşteriyle tanıştırma fırsatı bulması ve artan talep, ülkenin dört bir yanındaki KOBİ’lere işlerini büyütme fırsatı sunuyor. Yapılan açıklamaya göre, 2016 yılından bun yana Efsane Kasım’ı düzenleyen Hepsiburada, 24 Kasım’da gerçekleşecek olan Efsane Cuma öncesinde platformdaki satıcıların önemli başarılarıyla dikkat çekiyor. E-ticarette yılın en heyecan verici ayı Efsane Kasım kampanyalarıyla hareketlenen bu dönemde Hepsiburada iş ortakları rekorlar kırıyor. Platform üzerinden gerçekleşen satışların önemli bir kısmı KOBİ’ler, aile işletmeleri ve esnaflar tarafından gerçekleştiriliyor. Efsane Kasım kampanyaları, perakendeciler ve KOBİ’ler için benzersiz fırsatlar sunarken, milyonlarca müşteriyle buluşma imkanı sağlayarak artan alışverişin ekonomiye katkısını arttırdı.

Efsane Kasım’a dair şu rakamlar ve şu bilgiler paylaşıldı:

Efsane Kasım’ın ilk 19 günü rekorlarla geçti

Efsane Kasım’ın getirdiği yoğun ilgi, ayın ilk 19 gününde Hepsiburada’nın 100 bini aşkın iş ortağı için rekor satış ve ciro hacimlerine ulaşma fırsatı sundu. Efsane Kasım’ın özellikle KOBİ’ler ve pazar yeri üyeleri için sunduğu fırsatlar, satıcıların büyümesine olanak tanıdı. Kasım ayının ilk 19 gününde iş ortakları, 112 bin adet kampanya gerçekleştirerek geçen senenin aynı dönemine göre satışlarını üç katına çıkardı. Bu süreçte kupon kullanımıyla elde edilen satışlar, geçen yılın aynı dönemine kıyasla tam 10 katına çıkarak önemli bir başarı elde etti. Bunun yanı sıra, e-ticaret platformunun sunmuş olduğu komisyon destekli fiyat teklifleriyle gerçekleşen satışlar da 5 kat artış gösterdi. Ayrıca, iş ortaklarının kendi sepet kampanyalarını başarıyla uygulamaları sonucunda elde ettikleri satışlar, geçen sene aynı döneme göre dikkat çekici bir büyüme göstererek 20 katına ulaştı. Efsane Kasım haftası, Hepsiburada iş ortaklarının yaptığı satışlar toplam satışların yüzde 70’ini oluştururken, pazar yeri cirosunun yüzde 80’i ise iş ortaklarının kampanyaları sayesinde elde edildi.

Hepsiburada Satıcıları Efsane Cuma’ya hazır

Hepsiburada’nın Efsane Kasım dönemi, iş ortaklarının başarılarıyla reel ekonomiye katkı sağlarken, Efsane Cuma öncesinde satıcıların hazırlıkları tüm hızıyla devam ediyor. Platform satıcıları 24 Kasım’da gerçekleşecek olan Efsane Cuma’ya platformun sunduğu destek ve reklam çözümleriyle, büyük beklentilerle dolu olan bu özel gün için heyecanla hazırlanıyor.

E-ticaret platformu bu özel gün için iş ortaklarına ‘Günün Yıldız Fırsatları’ ve ‘Efsane Sepet İndirimleri’ gibi özel konseptlerle ekstra görünürlük ve iletişim desteği sağlayacak. Efsane Cuma için yapılan özel kampanyalarla beklenenin üzerinde bir hareketlilik öngörülüyor.

HepsiAd’i kullanan iş ortaklarının satışları arttı

E-ticaret platformunun sağladığı reklam çözümleri ve özellikle HepsiAd hizmeti, iş ortaklarının Efsane Kasım dönemindeki satışlarını Ekim ayına kıyasla üç kata varan artışla destekledi. E-ticaret platformu iş ortaklarının kuponlar ile elde ettikleri satışlar geçen senenin aynı dönemine göre 10 kat artarken, Hepsiburada’nın sunduğu komisyon destekli fiyat teklifleri ile elde ettikleri satışlar geçen senenin aynı döneminin 5 katına yükseldi ve kendi sepet kampanyaları ile elde ettikleri satışlar geçen senenin aynı döneminin 20 katına ulaştı.

E-ticaret platformu, site içi banner alanlarından app masthead alanlarına kadar çeşitli reklam imkanları ile iş ortaklarına milyonlarca müşteriye ulaşma imkanı tanıdı. Site içi banner alanlarında 500 milyondan fazla, app masthead alanlarında ise ortalama yüzde 1,2 CTR ve 150 milyondan fazla etkileşim aldı. Hepsiburada satıcıları, 2022 yılına kıyasla HepsiAd’e yüzde 400 daha fazla yatırım yaptı. Kasım ayında 30 binden fazla satıcı HepsiAd’e reklam verdi.

Hepsiburada Reklam Çözümleri ile satıcıların performansını artırıyor

Hepsiburada ‘İş Ortağım’ platformu aracılığıyla satıcılara finanstan reklama, lojistikten eğitime kadar geniş bir destek yelpazesi sunarken, ‘Reklam Çözümleri’ ile satıcılar mağazalarını ve ürünlerini daha görünür hale getiriyor ve Efsane Kasım döneminde daha etkili bir performans elde etmelerine katkı sağlıyor. Reklam Çözümleri ile iş ortaklarına televizyon, açıkhava reklamları, radyo ve çeşitli medya kullanımıyla ortak avantajlı medya satın alma ve planlamaları sunan e-ticaret platformu, markalarla yapılan iş birlikleriyle ortak hedef kitleye ulaşım sağlıyor. İş ortakları için sosyal medya platformlarında influencer iş birlikleri ve ürün tanıtımları da gerçekleştiren e-ticaret platformu, özel reklam filmleri ve ünlü isimlerle yapılan prodüksiyon işbirlikleri ile iş ortaklarının mağazalarını ve ürünlerini daha görünür hale getirmelerine yardımcı oluyor. Hepsiburada Efsane Kasım döneminde, iş ortaklarını başarı hikayelerini ve elde ettikleri başarıları aktarmak için özel eğitim içerikleriyle de destekliyor. Böylece, Hepsiburada iş ortakları etkili bir performans sergileyerek Efsane Kasım’da daha büyük bir etki oluşturuyor.

 

 

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
İstanbul Soft makyaj 20024’de ön plana çıkıyor Soft makyaj 2024 yılında ön plana çıkarak, diğer teknikleri geride bıraktı. Makyaj uzmanları 2024 yılında daha çok soft makyajın moda olduğunu söyleyerek, yoğun makyajın hem cildi yorduğuna hem de gereksiz olduğuna dikkat çektiler. Özellikle film setlerinde makyözlük yapan Nurgül Gezer, “En önemli giysimiz cildimizdir. Yoğun makyajların artık tercih edilmiyor. Yaz aylarında daha fresh, abartıya kaçmadan, hafif allıklarla yapılan makyajlar daha çok tercih edilmeli. Bu yaz daha çok şeftali ve pembe tonları tercih ediliyor. Kışın ise daha yoğun makyajlar ve gece tonları tercih ediliyor. Highligterlarımız ise olmazsa olmazlarımız yazın ve kışın sürmeye devam edebiliriz. Allıklarda ise yazın toz allıklar tercih ederken kışın likitallıklar daha çok kullanılıyor. Özellikle yaz aylarında makyaj yaptıktan sonra pudralamalıyız böylece makyajımız daha kalıcı oluyor. Cildimizi korumak ve yormamak adına her zaman yaz kış demeden güneş kremi kullanmalıyız. Makyajımızı her zaman güzelce temizlemeliyiz çünkü bütün gün yüzümüzde kalan makyajımız gözeneklerimize doluyor. Cildimizde yıpranmalara ve yorulmalara yol açıyor. Temizlemenin ardından ise cildimizi her zaman nemlendirmemiz de lazım. Unutmayalım ki en önemli giysimiz cildimiz” dedi. Makyözlerin, moda sektöründe çok önemli bir yere sahip olduklarını söyleyen ünlü model Oksana Kuznetsova ise “Onların bizim yüzümüze uyguladığı her bir materyal çok önemli. Kullandığı dezenfektanlar, titiz olması ve hijyeni çok önemli. Onlar ne kadar hijyenli olurlarsa cildimiz o kadar temiz kalmış oluyor. Bir modele kullandıkları bir malzemeyi başka bir modele kullanamaz mikrop kapabiliriz. Güneşin altında defilelerimiz, çekimlerimiz oluyor. O güneşin altında yoğun bir yağ tabakası oluşturacak makyajlardan çok daha az ama güzelliği öne çıkaracak makyajlar daha önemli. Bunun ayrımını ise hanımefendi gibi profesyonel makyözler daha iyi biliyor” diye konuştu.
Kocaeli DP World ve Evyap’tan ticarete ivme kazandıracak güç birliği DP World Yarımca Limanı ve Evyap Grubu’na ait Evyapport birleşti. DP World Evyap adını alan yeni yapı Türkiye ekonomisine daha hızlı, verimli ve maliyet avantajı sunan lojistik hizmeti verecek. DP World ve Evyap Grubu, Türkiye sanayisinin kalbindeki iki büyük liman altyapısını birleştirerek Türkiye’nin küresel ticaretteki rolüne önemli katkı sağlayacak stratejik birleşme gerçekleştirdi. Süreç, Rekabet Kurumu’ndan alınan onayın ardından tamamlandı. DP World Evyap adını alan yeni yapıda DP World, Evyapport’ta yüzde 58 hisseye sahip olurken, Evyap Grubu DP World Yarımca’da yüzde 42 hissenin sahibi oldu. Marmara Denizi’nde "DP World Evyap Yarımca" ve "DP World Evyap Körfez" olarak anılacak iki terminal, toplam 2 bin 88 metre yanaşma alanına sahip olacak ve aynı anda birden fazla büyük konteyner gemisinin yanaşmasına uygun yapıda hizmet verecek. Yıllık toplam konteyner elleçleme kapasitesi 2 milyon TEU’yu aşacak olan yapı, entegre operasyon proje ve ağır yük taşımacılığı hizmetlerini içerecek şekilde genişleyecek. "DP World Evyap, Türkiye’nin ihracat ve ithalat hacimlerini artırmayı, yeni endüstrilerin büyümesini hızlandırmayı hedefliyor" Bölgede giderek artan ve çeşitlilik gösteren lojistik taleplerini karşılamayı hedefleyen DP World Evyap, Türkiye’nin uluslararası tedarik zincirlerindeki büyüyen rolünü güçlendirecek. DP World Evyap, gelişmiş kara ve demir yolu bağlantıları ve 900’ü aşkın uzman ekibinin desteğiyle müşterilerine daha hızlı hizmet sunacak. DP World’ün konteyner elleçleme, gümrük müşavirliği ve antrepo hizmetlerindeki geniş deneyimi ile Evyapport’un konteyner, sıvı dökme yük ve genel kargo operasyonlarındaki uzmanlığının sinerjisi, sektörün ihtiyacı için gerekli hizmetleri bir arada sunacak. Dijital teknolojilerle güçlendirilmiş hizmet yapısına sahip DP World Evyap, bölgenin çeşitlilik gösteren lojistik yapısında önemli oyuncu olarak konumlanarak, Türkiye’nin ihracat ve ithalat hacimlerini artırmayı, yeni endüstrilerin büyümesini hızlandırmayı hedefliyor. "En önemli pazarlarımızdan biri olan Türkiye’de bu vizyonun parçası" DP World’ün vizyonundan bahseden DP World Yönetim Kurulu Başkanı Sultan Ahmed Bin Sulayem, "Küresel ticareti daha güçlü, daha verimli ve sürdürülebilir geleceğe taşımaktır. Evyapport ile stratejik ortaklığımız, en önemli pazarlarımızdan biri olan Türkiye’de bu vizyonun parçası. Müşterilerimize uçtan uca çözümler sunmaktan, bu birliğin hız ve verimlilik açısından getirdiği birçok faydayı paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz. DP World Evyap’ın hizmetlerini daha da geliştirmeyi dört gözle bekliyoruz" dedi. "Birleşen 2 yapı güçlü ve yeni hizmet sunacak" DP World Türkiye CEO’su Kris Adams ise "Bu heyecan verici ortaklık, Türkiye ve bölge için önemli ekonomik faydalar sağlayacak. İki yapının mevcut güçlü altyapılarının DP World Evyap altında birleştirmesi, müşterilerimize giderek önemli hale gelen bu bölgede, güçlü ve yeni hizmet sunacak" diye konuştu. "Her iki terminalin yükselen verimliliğiyle müşterilerimize ve Türkiye’nin ticaretine değer katacak" Ortaklığın öneminden bahseden Evyap Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mehmed Evyap, "Bu ortaklık ile DP World’ün küresel uzmanlığını ve Evyapport’un yerel gücünü birleştiriyor olmaktan mutluluk duyuyoruz. Bu sayede limancılık sektöründeki yatırımlarımızı genişletirken, sektördeki varlığımızı da güçlendireceğiz. Yeni şirket, oluşturacağı tedarik zinciri çözümleri ile operasyon sürelerini kısaltacak, hizmet çeşitliliğini zenginleştirecek ve her iki terminalin yükselen verimliliğiyle müşterilerimize ve Türkiye’nin ticaretine değer katacak" şeklinde konuştu.