- 10 Haziran 2020 Çarşamba 17:41

38 Yıldır randevu ile müşteri alıyor

A
A
A
38 Yıldır randevu ile müşteri alıyor

Tokat’ın Niksar ilçesinde 46 yıldır berberlik yapan 60 yaşındaki iki çocuk babası Üzeyir Toldari, 38 yıldır randevulu sistem ile müşteri kabul ediyor.

Tokat’ın Niksar ilçesinde 46 yıldır berberlik yapan 60 yaşındaki iki çocuk babası Üzeyir Toldari, 38 yıldır randevulu sistem ile müşteri kabul ediyor.


Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın yeni normalleşme sürecinde 65 yaş ve üzerindeki vatandaşlar arasından işletme sahibi, esnaf, tüccar, sanayici, serbest meslek sahipleri ile çalışanların sokağa çıkma kısıtlamasından muaf tutulacağı açıklamasının ardından, Niksar’da Cahit Külebi Caddesindeki işyerinde hizmet veren Üzeyir Toldari, korona virüs önlemleri nedeniyle yaklaşık 2 aydır kapalı olan dükkanını tekrar açarak 38 yıldır sürdürdüğü randevulu sistemi devam ettirdi.


1982 yılından bu yana randevulu sistemle çalıştığını belirten Toldari; “Koronavirüs dolayısıyla yaklaşık 2 aydan bu yana kapalıydık, şimdi ise işyerimiz açtık ve müşterilerimize hizmet etmeye başladık. 46 yıllık meslek hayatımda hiç bu kadar uzun süre işyerimi kapatmamıştık bu pandemi dolayısıyla, şimdi ise işimizin başına geçtik hizmetimize devam ettiriyoruz. 1982 yılında randevu sistemine başladım, o zamanlar kalabalık müşterileriler vardı. Müşterilerimizi sırada beklemenin sıkıntısından kurtarmak için randevu sistemini yapmak durumunda kalmıştım. O dönem telefon falan yoktu, elden ele pusula ile bilgiler geliyordu, bende randevuları kaydediyordum. 1982 yılında yani 38 yıl önce başlatmış olduğum randevulu sistemin bugün ne kadar doğru olduğunu devletimizin aldığı kararla ortaya çıktı” dedi.


Uzun yıllardır randevulu sistem ile traş olduğunu belirten Üzeyir Toldari’nin müşterisi Mustafa Düzgün; “Ben esnafım, 40 yıldır Üzeyir bey benim kuaförüm, bu randevulu sistemi yaklaşık 40 yıldır oluyorum. Ben esnaf olduğum için devamlı randevu ile traşımı oluyorum. Esnaf olduğum için hiç beklemeden gelip koltuğuma oturuyorum. Valla 38-40 yıldır randevulu sistemle çalışıyor Üzeyir usta, bazı arkadaşlarımız bu randevulu sisteme çok karşı geldiler ama ne kadar doğru ve isabetli yaptığını bu günlerde görmüş olduk” dedi.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
İstanbul İstanbul Havalimanı’nda gövdesinin üzerine inen uçak bulunduğu yerden kaldırıldı İstanbul Havalimanı’nda gövdesi üzerine inen kargo uçağı, çekici yardımıyla bulunduğu yerden kaldırıldı. İstanbul Havalimanı’nda Fedex Havayolları’na ait kargo uçağı, ön iniş takımları açılmayınca gövdesi üzerine piste iniş yaptı. İniş sırasında sürtünmenin etkisiyle kısa süreliğine alevlere teslim olan uçak ekiplerin müdahalesi ile söndürülürken, olayda ölen ya da yaralanan olmadı. Kaza kırım ve İGA İstanbul Havalimanı Kurtarma ve Yangınla Mücadele ekibi (ARFF) yaptığı çalışmalarının ardından, önce uçakta bulunan yükler boşaltıldı ardından da kargo uçağı, çekici araçlarla bulunduğu yerden kaldırıldı. Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sosyal medyada yaptığı paylaşımda, "İstanbul Havalimanı’mızda gövdesi üzerine inen kargo uçağının ekiplerimiz tarafından kaldırılma çalışmaları başarıyla tamamlandı. Pistimiz, uçağın çekilmesinin ardından hassasiyetle temizlendi. Gerçekten işinin ehli olan ekiplerimiz, pist alanında saatler süren, organize ve çok titiz bir çalışmaya imza attı. Elim sonuçlara varabilecek bu tarz durumların önlenmesine örnek teşkil edecek bir müdahale ve çalışma performansı sergilediler. Olayın yaşanmaya başladığı ilk dakikadan itibaren soğukkanlı bir şekilde, strateji ve eylem planı oluşturarak hareket eden her bir görevlimizi kutluyorum. Kargo uçağının personeline ve İstanbul Havalimanı çalışanlarımıza yeniden geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Rabbim; her türlü kaza ve beladan ülkemizi, milletimizi ve tüm insanlığı korusun" ifadelerine yer verdi.