YEREL HABERLER - 26 Nisan 2017 Çarşamba 15:26

Pamukkale futbol şöleninde ikinci tur heyecanı başlıyor

A
A
A
Pamukkale futbol şöleninde ikinci tur heyecanı başlıyor

Pamukkale Belediyesi tarafından düzenlenen “Pamukkale’de 5.

Pamukkale Belediyesi tarafından düzenlenen “Pamukkale’de 5. Futbol Şöleni İlkbahar 2017 Halı Saha Futbol Turnuvası”nda ilk tur oynanan 30 maçla tamamlandı. Turnuvadaki ikinci tur maçları 27-28 Nisan günlerinde oynanacak.


Pamukkale Belediyesinin geleneksel hale getirdiği “Pamukkale’de 5. Futbol Şöleni İlkbahar 2017 Halı Saha Futbol Turnuvası”nda ilk tur heyecanı sona erdi. 42 mahalleden 61 takımın katılımı ile başlayan maçlara belediye tarafından yapılan halı sahalar ev sahipliği yapıyor. Turnuvada yapılan 30 maçta takımlar toplam 385 gole imza attı.


Pamukkale’de 5. Futbol Şöleni İlkbahar 2017 Halı Saha Futbol Turnuvası’nın ilk turu 21, 24 ve 25 Nisan tarihlerine oynanan 30 maçla tamamlandı. Küçükderespor’un fikstür gereği maç oynamadan tur atladığı turnuvanın ilk gününde Kınıklıspor, Aktepespor, Karşıyaka Gol ve Ötesi, Akdere Akkurtspor, Anafartalar Kardeşlerspor, Pamukkale Sağırlarspor, Kaplanlar Merkezspor, Gözlerspor, Akköy Çerkezspor ve Karahayıtspor ikinci tura çıkan ekipleri oldu. İkinci günde oynanan maçlar sonunda rakiplerini geride bırakan Çeşmebaşıspor, PAÜ Karahayıt, Uzunpınarspor, Karakova Bomcular, Karakova Vatanspor, Tekkeköyspor, Dokuzkavaklarspor, Pamukkalespor, Zeytinspor ve Kayıhan Gençlikspor ikinci tura yükseldi. Son gün ise tr atlayan 10 takım 15 Mayıs Fikirtepespor, Egeli İplik Develispor, Aktepe Gençlikspor, Deliktaş Anadoluspor, Zeytinköy DTS, 15 Mayıs Atadem Demirçelik, Korucukspor,Kuşpınar Kalınkozspor,Dost Fatih 1453 ve Kurtluca Örenspor oldu.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Ankara Reklam Kurulu’ndan 5 ayda yaklaşık 108 milyon lira ceza Ticaret Bakanlığı’ndan yapılan yazılı açıklamada, Reklam Kurulu’nun 16 Mayıs tarihinde gerçekleştirdiği 345 sayılı toplantısında, ele alınan 119 dosyadan 110’unun mevzuata aykırı bulunduğu ve bu dosyalar için durdurma cezası ile toplamda 13 milyon 744 bin 459 lira idari para cezası uygulanmasına karar verildiği bildirildi. Bakanlığın yaptığı açıklamada, geleneksel ve dijital mecralarda sağlık reklamlarından sosyal medya fenomenlerinin reklamlarına, gıda takviyesi reklamlarından indirimli satış reklamlarına kadar birçok sektördeki reklam ve uygulamaların incelendiği belirtildi. Denetimler kapsamında, bir firmanın çeşitli mecralar üzerinden yayınladığı kampanya ilanlarında, indirimli satış süresinin 6 ay olarak belirlendiği tespit edildi. İncelemede, ’sezon indirimi’ başlığıyla kış, ilkbahar ve yaz olmak üzere üç sezona yayılan ve sürekli değişen ürünlerin dahil edilmesiyle yapılan kampanyaların, tüketicilerde belirsizlik ve sürekli indirim algısı meydana getirdiği gerekçesiyle durdurulmasına karar verildi. ’Anne tarifi’ ifadesine durdurma cezası Açıklamada, hızlı tüketim ürünlerinin tanıtımlarında kullanılan ’anneler tarafından hazırlanan ürünlere eş değer’ ifadelerinin mevzuata aykırı bulunduğu bildirildi. Gıda sektöründe, özellikle çocukların tüketimine yönelik ürünlerde, ’anne tarifi’, ’anne formülü’, ’anne dokunuşu’ gibi ifadelerin kullanımı, bu ürünlerin ev şartlarında hazırlanmış gibi gösterilerek yanıltıcı nitelikte olduğu gerekçesiyle durduruldu. Reklam Kurulu’nun, bu yılın ilk beş ayında toplam 756 dosyayı değerlendirdiği bilgisi verilen açıklamada, aldatıcı reklam veya haksız ticari uygulama olduğu tespit edilen 664 dosya için durdurma cezası ve toplam 107 milyon 883 bin 569 lira idari para cezası uygulandığı bilgisi verildi.