EKONOMİ - 21 Şubat 2017 Salı 17:20

Miller Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mert Mildon: "İnşaatta büyüyeceğiz"

A
A
A
Miller Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mert Mildon: "İnşaatta büyüyeceğiz"

Miller Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mert Mildon, Miller Holding’in yeni büyüme stratejisini açıkladı. Mert Mildon, “Yeni dönemde büyümemizi inşaat üzerine yoğunlaştıracağız” dedi.

Mert Mildon, “Yıllardır emek emek  büyüttüğümüz markamızla, müşterilerimizi bu kez konut projelerinde buluşturmak için yola çıktık” dedi.

YÜZDE 100 BAŞARI HEDEFLİYORUZ

Başlangıç noktalarının otomotiv ve akaryakıt olduğuna dikkat çeken Mert Mildon daha sonra ise denizcilik, araç kiralama, kara lojistik, inşaat gibi alanlara da yöneldiklerini ve kısa sürede tüm Türkiye’de bilinen bir marka haline geldiklerini vurguladı. 7 alana yayılan faaliyetleri ve sosyal sorumluluk projeleriyle güçlü bir holding olarak çalışmalarını sürdürdüklerini ifade edenMert Mildon, “Bulunduğumuz her sektörde sahip olduğumuz uzman kadrolarımız ile yüzde 100 başarı hedefliyoruz. Ancak ülkemizin de gelişen sektörü olması sebebiyle inşaat alanında daha fazla büyümeyi planlamaktayız” diye konuştu. 

 İNŞAATTA HIZLIYIZ

Mert Mildon, 2013 yılında inşaat sektörüne hızlı bir giriş yaptıklarını belirtirken; “Çanakkale standartlarını yukarı çeken bir proje olarak Miller Style’ı hayata geçirdik” dedi. Hem kapalı hem açık yüzme havuzu olan projede birçok yeniliğin bulunduğunu vurgulayan Mert Mildon, “Kuaföründen masaj salonuna, beş yıldızlı otelde alınabilecek her türlü hizmet ile bir yaşam alanı oluşturduk. İlgi de bizi memnun etti” ifadelerini kullandı.

KALİTE VE ESTETİK BİR ARADA

 Bu projede ev sahibi olanlar hem karlı bir yatırım yapmış oldular, hem de Çanakkale'nin  prestijli konut projelerinden birinde oturmanın keyfini yaşamaya başladılar” diyen Mert Mildon,”Bu projeden aldığımız hızla da  Miller Vista ve Miller Corner projelerine hız verdik.İnşaattakibüyümemizi böylece taçlandırdık ve müşterilerin kaliteli yaşam alanları ihtiyaçlarına yanıt verdik” dedi. Projelerinde kalitenin yanı sıra estetiğin de önemli bir yer tuttuğunun altını çizen Mert Mildon, “Çanakkalemiz en iyisini hak ediyor. Biz de konut projelerimizde en iyiye ulaşma gayretinde olduk” ifadelerini kullandı.

YURTDIŞINA DA AÇILDIK

Türkiye dışında yurtdışında da inşaat projelerinde aranılan bir marka olma yolunda ilerlediklerini vurgulayan Mert Mildon, “Senegal’ de yapılan devlet yatırımlarına müteahhitlik hizmeti sunuyoruz. Afrika’daki inşaat sektöründe de varız” dedi. Mert Mildon, bundan sonraki döneme ilişkin olarak da, “Bu çalışmalarımız burada kalmayacak, inşaattaki büyümemizi sürdüreceğiz. Afrika’nın çeşitli ülkelerinde hazırlanan projelerle de devam edeceğiz ve Miller markasını Afrika pazarında da bilinir hale getireceğiz. Bu alandaki büyümeden taviz vermeyeceğiz.” diye konuştu.

FARKIMIZI GÖSTERMEK İSTİYORUZ

Çalışmalarını tek bir bölgeyle sınırlamadıklarını veinşaat sektöründe büyük hedefleri olduğunu vurgulayan Mert Mildon şunları söyledi: 

“Lüks konut, müstakil evler ve residence tarzındaki çalışmalarımız insanlarımızın beklentilerine yanıt verdi, karşılıklı olarak hem biz mutlu olduk, hem de evlerimizi yuvaya dönüştüren misafirlerimiz.  Büyümeye devam edeceğiz ve inşaatta Miller farkını geniş kitlelere göstereceğiz. Dünyada ekonomik anlamdaki belirsizliklerin de arttığı bir dönemde, insanların konut gibi güvenilir limanlara yönelmesini ve bu alanlarda yatırım yapmasını bekliyoruz.”

 

Miller Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mert Mildon:

 

İSTANBUL’DA DA YAPACAĞIZ

Bu kapsamda önümüzdeki dönemde İstanbul Avrupa ve Anadolu Yakaları’nda da Miller isminin seçkin projelerle birlikte anılması için hazırlıklar yaptıklarını vurgulayan Mert Mildon  “Diğer tüm alanlarda olduğu gibi, inşaata da ilk günkü heyecanımızla sarıldık. İnşaat sektöründe rekabet var, ama biz rekabetin yıkıcı olanını değil yapıcı olanını tercih ediyoruz” diye konuştu. Miller Holding olarak, rekabeti “müşteriye daha iyisini, kalitelisini, estetik olanını en uygun fiyatlarla sunmak olarak yorumladıklarını ve gelen tepkilerden de doğru yolda oldukları sonucunu çıkardıklarını vurgulayan Mert Mildon şöyle devam etti:

KONFOR, ESTETİK, KALİTE

“Benim felsefem şudur, ben Mert Mildon olarak tercih etmeyeceğim herhangi bir ürünü müşteriye de sunmam, sunamam.  Bu bizim şirketimizin ana felsefelerinden biri. İnsanların hayatlarının en mutlu, en huzurlu saatlerinin geçeceği yaşam alanlarının, inşaat projesinden konuta dönüşmesi için, her türlü konfora ve estetiğe sahip olmasını önemsiyoruz. Bizim projemizi görmeye gelenlerin yüzlerinde bir gülümseme oluşması, başarılı olduğumuz anlamına gelir. Şimdiye kadar bu noktada yüzümüz kara çıkmadı. Umut ederim ki, bundan sonra da bir sıkıntı yaşamayacağız ve büyümeye devam edeceğiz. Bilinmelidir ki, tüm Miller Holding ailesi, koyduğumuz kalite standartlarının en üst olması için gecesini gündüzüne katıyor.”

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Elazığ Takibi ömür boyu süren bu hastalık için göz hastalıkları uzmanından ‘hayati’ uyarı Halk arasında ’’sarı nokta hastalığı" olarak bilinen yaşa bağlı makula dejeneresansının, tüm dünyada görme kaybının en önemli nedeni olarak kabul edildiğini belirten Göz Hastalıkları Uzmanı Prof. Dr. Turgut Yılmaz, “Sarı nokta hastalığının genellikle sebebi bilinmemektedir. Hastalığın ilerlemesini engellemek için sigara alışkanlığından uzak durmak ve Akdeniz mutfağı gibi antioksidan içeren bol yeşillikli ve omega 3 ağırlıklı gıdalarla da beslenmek faydalı olacaktır” dedi. Dünya Sağlık Örgütünün (DSÖ) verilerine göre, dünyada görme kaybıyla sonuçlanan görme bozuklukları arasında 3’üncü sırada yer alan sarı nokta hastalığı (makula dejeneresansı), tüm dünyada 30 milyon kişiyi etkiliyor. Elazığ’da özel bir hastanedeki göz hastalıkları uzmanı Prof. Dr. Turgut Yılmaz da genellikle 60 yaş üzeri kişilerde görülen ve kronik bir hastalık olan bu hastalığın belirtilerini, seyrini ve tedavi süreci hakkında bilgi vererek uyarılarda bulundu. ’’Kuru cinsi, yaşa bağlı makula dejeneresansında maalesef bir tedavi yoktur’’ Hastalığın en önemli belirtilerine değinen Prof. Dr. Turgut Yılmaz, ’’Sarı nokta hastalığı diye halk arasında adlandırılan yaşa bağlı makula dejeneresansı diye tanımladığımız hastalık, genellikle 60 yaş üstü bireylerde görülen bir retina hastalığıdır. Bu hastalığın insidansı son yıllarda oldukça artmıştır. Hastalığın en önemli bulguları merkezi görmenin bozulması, hastaların insanların yüzünü seçememesi, düz zeminleri veya kenarları eğik, kırık veya bombeli olarak görmesi şeklinde sıralayabiliriz. Bu hastalığın genellikle kuru ve yaş olmak üzere iki cinsi vardır. Kuru cinsi, yaşa bağlı makula dejeneresansında maalesef bir tedavi yoktur. Sadece hastalığı stabil hale getirmek için durağanlaştırmak için vitamin desteği vermekteyiz. Ancak yaşa bağlı makula dejeneresansında ise enjeksiyonlar, göz içi iğneler yaparak hastalığın kuru cinse dönmesini sağlamaya çalışıyoruz” diye konuştu. ’’Hastalığın ilerlemesini engellemek için sigara alışkanlığından uzak durmak faydalı olacaktır’’ Sarı nokta hastalığının genellikle sebebi bilinmediğine dikkat çeken Prof. Dr. Yılmaz, ’’Sarı nokta hastalığının genellikle sebebi bilinmemektedir. Etiyolojik faktörler arasında yaş en önemli faktördür. Ancak son yıllarda ultraviyole, beslenme alışkanlıkları gibi birçok faktör nedeniyle hastalığın yaşı biraz daha erken yaşlara doğru kaymıştır. Sigara, güneşe maruz yer, çevresel faktörler de hastalığı etkileyen diğer etkenlerdir. Hastalığın ilerlemesini engellemek için sigara alışkanlığından uzak durmak ve Akdeniz mutfağı gibi antioksidan içeren bol yeşillikli ve omega3 ağırlıklı gıdalarla da beslenmek faydalı olacaktır” şeklinde konuştu.
Eskişehir Kız isteme demetleri yoğun talep görüyor Eskişehir’de düğün sezonunun açılmasıyla birlikte kız istemek üzere çiçek demedi alan damat tarafları esnafın işini yoğunlaştırdı. Hava sıcaklıklarının artmasıyla birlikte düğün sezonu açıldı. Bu çerçevede hazırlıklara başlayan çiftler alışverişlerini yaparken, kız istemek için demet götürecek olan damatlar çiçekçilerin işlerini yoğunlaştırdı. Genellikle 41 adet gülden oluşan demetlere alternatif olarak renkli laleler ve ayçiçekleri tercih edildi. Fiyatları ortalama 2 bin 500 lira olan demetlerin talepleri her geçen gün artarken, son günlerde popüler olan bir televizyon dizisinde söz edilmesi nedeniyle ortalama bin 300 liraya satılan mavi orkide satışlarının da yüzde 200’den fazla yükseldiği öğrenildi. “Bu çiçek demetlerinde renkli lale ve güller ön plana çıkıyor” Eskişehir’de çiçekçilik yapan Nurgül Uzunharman, “Şu an düğün sezonunda olduğumuz için kız istemeye giden herkes bizlerden demet alıyor. Bu çiçek demetlerinde renkli lale ve güller ön plana çıkıyor. Onun dışında ayçiçeği de mevsim itibariyle çok soruluyor. Havanın ısınmasıyla birlikte çiçeklerin çeşitliliği de çok arttı. Laleler gelmeye başlarken, güllerin renkleri ve kalitesi artmış durumda. Gül adetlerimiz 75 liradan başlıyor. Kız isteme demetleri genellikle 41 adet gülden oluşuyor. O nedenle en az 2 bin 500 lirayı gözden çıkartmak gerekiyor” dedi. “Mavi orkide satışlarında en az yüzde 200 kadar artış var” Öte yandan, mavi orkide satışlarına da ayrı bir parantez açan Uzunharman, “Bir televizyon dizisinde söz edilmesinden kaynaklı mavi orkide de çok soruluyor ve isteniyor. O diziden sonra satışlarımız patladı diyebilirim. Satışlarda en az yüzde 200 kadar artış var. Fiyatları bin 200 ile bin 400 arasında değişiyor” ifadelerini kullandı.