SPOR - 29 Nisan 2022 Cuma 12:20

Süper Lig'de 2022-2023 sezonu takvimi açıklandı

A
A
A
Süper Lig'de 2022-2023 sezonu takvimi açıklandı

Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu, Spor Toto Süper Lig, Spor Toto 1. Lig, TFF 2. Lig ve TFF 3. Lig'in 2022-2023 sezonu başlangıç ve bitiş tarihlerini belirledi. Süper Lig ve 1. Lig; 5, 6, 7 ve 8 Ağustos 2022 tarihlerinde oynanacak maçlarla başlayacak.

Profesyonel liglerde 2022-2023 sezonu başlangıç tarihleri belli oldu. Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu tarafından alınan karara göre; Spor Toto Süper Lig ve Spor Toto 1. Lig; 5, 6, 7 ve 8 Ağustos 2022 tarihlerinde oynanacak maçlarla başlayacak. Spor Toto Süper Lig karşılaşmaları 28 Mayıs 2023 tarihinde sona erecek. Spor Toto 1. Lig'de ise normal sezon 14 Mayıs 2023'te tamamlanacak.

21 Kasım - 18 Aralık 2022 tarihlerinde Katar'da düzenlenecek olan FIFA Dünya Kupası nedeniyle Spor Toto Süper Lig ve Spor Toto 1.Lig'e 14 Kasım Pazartesi gününden itibaren ara verilecek.

TFF 2. Lig'de müsabakalar 27-28 Ağustos 2022 tarihlerinde oynanacak maçlar ile başlayacak ve normal sezon 29 Nisan 2023'te sona erecek. TFF 3. Lig'de ise karşılaşmalar 3-4 Eylül 2022 tarihinden itibaren oynanacak ve normal sezon 29 Nisan 2023'te bitecek. Ziraat Türkiye Kupası müsabaka tarihleri ve sezon planlamalarının tamamı daha sonra ilan edilecek.

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Bursa Atık yağ kampanyasının kazananları belli oldu İnegöl Belediyesi’nin kahve makinesi hediye atık yağ toplama kampanyasında kazanan belli oldu. Toplamda bin 201 litre atık yağın toplandığı kampanyada, kahve makinesinin sahibi olmaya hak kazanan Gülşah Çağır, hediyesini Belediye Başkanı Alper Taban’dan teslim aldı. Geçtiğimiz Pazar günü kutlanan Anneler Gününü fırsata çevirerek farkındalık oluşturmak ve çevre bilincini arttırmak adına kahve makinesi hediyeli atık yağ kampanyası düzenleyen İnegöl Belediyesi hedefine ulaştı. Normal şartlarda aylık ortalama 300 litre atık yağ toplanırken 5 günde bin 201 litre atık yağ toplanırken, kampanyanın kazananı da belli oldu. En fazla atık yağı getiren Gülşah Çağır, kahve makinesinin sahibi olmaya hak kazandı. Başkan Alper Taban, “Temizlik İşleri Müdürlüğümüz çevre bilincinin arttırılması adına çeşitli kampanyalar yapıyor. Hedefimiz bu kampanyalarla toplumumuzu çevreye daha duyarlı hale getirmek. Burada da anneler gününü vesile kıldık. Faydalı da bir etkinlik oldu. Bu kampanyaya 75 vatandaşımız atık yağ getirerek dahil oldu. Toplamda bin 201 litre yağ toplanmış oldu. Gülşah hanım da 175 litre ile kampanyanın birincisi oldu. Temizlik İşleri Müdürlüğümüz bu etkinlikte aslında 4 ayda toplanan atık yağı da 5 günde toplamış oldu. Çok dikkat çekici bir veri” dedi. Atık yağların lavabolara döküldüğünü ve sonuçlarının çok ağır olduğunu hatırlatan Başkan Taban “Bunlar normal şartlarda muhtemelen lavabolara dökülecekti. Bu da zamanla sorunlara sebep oluyor, tıkanmalara sebep oluyor, yeraltı sularını kirletiyor. Vatandaşlarımız 153 hatlarımızı aradığında aslında biz bu atık yağları alıyoruz. Bunu da tekrar ifade etmek istiyorum. Ben katkı ve destekleri için yarışmaya katılanlara da çok teşekkür ediyorum” diye konuştu.
Antalya Antalya Havalimanı’nda zehirlenme şüphesiyle 42 personel hastaneye kaldırıldı Antalya Havalimanı’nda 4’ü polis, 38’i güvenlik görevlisi olmak üzere 42 kişi, dün akşam yedikleri yemek sonrası fenalaşarak zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Havalimanı Hudut Mülki İdare Amiri Suat Seyitoğlu, "Yedikleri tavuktan şüpheleniliyor. Şu anda tüm personel taburcu edildi. Numuneler alındı, araştırmalarımız sürüyor. Eğer bir ihmal var ise ciddi bir ceza yaptırımı uygulanacak" dedi. Olay, akşam saatlerinde Antalya Havalimanı’nda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, havalimanında görevli 4 polis ve 38 özel güvenlik görevlisi, yemek yedikten sonra ishal, kusma ve halsizlik şikâyetleri sonrası fenalaştı. 112 Acil Çağrı Merkezi’ne yapılan ihbar üzerine bölgeye çok sayıda sağlık ekipleri sevk edildi. Olay yerine gelen sağlık ekiplerince ilk müdahaleleri yapılan personel, bölgedeki çeşitli hastanelere kaldırıldı. Tedavi altına alınan personelin yedikleri yemekten dolayı zehirlenerek fenalaştığı ileri sürülürken, konuya ilişkin Havalimanı Hudut Mülki İdare Amiri Suat Seyitoğlu açıklamada bulundu. Seyitoğlu, 4’ü polis memuru ve 38 güvenlik görevlisinin zehirlenme şüphesiyle akşam saatlerinde hastaneye kaldırıldığını, şu anda ise hepsinin taburcu olduğunu kaydetti. Seyitoğlu, "Havalimanındaki yemek dağıtım firmasının dün akşam yemek menüsünde tavuk varmış. Tavuktan olduğunu düşünüyoruz. Şu an tüm polis ve güvenlik personeli taburcu edildi. İl Tarım Müdürlüğü konuya ilişkin inceleme başlattı. Gerekli numuneler alındı. İhmal söz konusuysa eğer ciddi bir ceza yaptırımı uygulanacaktır" dedi.
Eskişehir OEDAŞ, tüketicileriyle WhatsApp üzerinden yazışıyor Elektrik dağıtım şirketi Osmangazi Elektrik Dağıtım A.Ş. (OEDAŞ) ‘0222 186 00 00’ numaralı WhatsApp hattını cep telefonuna kaydeden tüketiciler, bu numarayla yazışarak planlı-plansız kesintiler ve elektrik dalgalanmaları hakkında bilgi alıp, aydınlatmayla ilgili ihbarda bulunabiliyor. İlk etapta yapay zeka destekli bir bot üzerinden ilerleyen yazışma, tüketicilerin farklı soruları olması durumunda müşteri temsilcisi ile yine aynı kanal üzerinden yazışarak devam ediyor ve bu sayede konu çözüme kavuşturuluyor. Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya ve Uşak’ta faaliyet gösteren OEDAŞ, tüketici memnuniyetini ve deneyimini sürekli olarak iyileştirmeye yönelik dijitalleşme çalışmaları çerçevesinde WhatsApp üzerinden de hizmet veriyor. Buna göre ‘0222 186 00 00’ numaralı WhatsApp hattını cep telefonuna kaydeden OEDAŞ tüketicileri planlı-plansız kesintiler ve elektrik dalgalanmaları hakkında bilgi alıp, aydınlatma ile ilgili ihbarda bulunabiliyor. WhatsApp hattında aynı zamanda işletme bilgileri ile diğer işlemler seçenekleri de bulunuyor. “Tüketicilerimizle açık iletişim kuruyoruz” WhatsApp hattı hakkında bilgi veren OEDAŞ Direktörü Muzaffer Yalçın, “Tüketicilerimizle karşılıklı etkileşime dayanan açık iletişim politikamız doğrultusunda çeşitli kanallardan yararlanıyoruz. Özellikle saha çalışmalarımızda zorunlu olarak yapılması gereken planlı kesintilerde ve muhtemel arıza durumlarında tüketicilerimize farklı kanallardan hızlı bir şekilde bilgi vermeye odaklanıyoruz. Bu çerçevede, çağrı merkezimiz, SMS, sesli yanıt sistemi (IVR) gibi iletişim kanallarımızın yanı sıra web sitemiz ve mobil uygulama gibi kanallar üzerinden 7 gün 24 saat kesintisiz iletişim sağlıyoruz. Bu kanallardan biri de WhatsApp hattımız. WhatsApp, neredeyse hepimizin telefonunda olan, iletişim için sıklıkla kullandığımız bir uygulama. Tüketicilerimiz WhatsApp hattımızı telefon rehberlerine ekledikleri takdirde WhatsApp listelerindeki diğer kişiler gibi bizimle de anında iletişime geçebiliyor. Burada ilk etapta yapay zeka destekli bot ile yazışıyorlar. Ancak talep etmeleri veya farklı bir soru sormaları durumunda bu kez müşteri temsilcilerimiz devreye giriyor. Böylece yazışma aynı kanal üzerinden kesintisiz devam ettirilerek konu çözüme kavuşturuluyor” dedi.