EKONOMİ - 10 Kasım 2025 Pazartesi 09:37

EN YAKIT çağrı merkezi kullanıcı memnuniyetinde seviyeyi yükselttiğini duyurdu

A
A
A
EN YAKIT çağrı merkezi kullanıcı memnuniyetinde seviyeyi yükselttiğini duyurdu

"Akıllı şarj çözümleriyle" kullanıcı deneyimini üst seviyeye çıkardığını duyuran EN YAKIT, müşteri odaklı çağrı merkezi yaklaşımıyla yüzde 98’lik rekor memnuniyet oranı yakaladı.



Yeni nesil teknolojiler ve geniş kapsama alanıyla elektrikli araç sürücülerinin konforlu bir hizmet almasını sağlamayı hedefleyen EN YAKIT, çağrı merkezi çalışmalarıyla da dikkat çekici bir performans sergiledi.



Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) ekim ayı verilerine göre, EN YAKIT Çağrı Merkezi, müşteri memnuniyetinde sektör standartlarının üzerine çıkarak rekor performansa ulaştığını duyurdu.



Çağrı merkezi ile müşterilerine ortalama 15 saniye içinde ulaşarak sektör standartlarının üzerinde bir hızla hizmet verdiğini açıklayan şirket, gerçekleşen görüşmeleri yaklaşık 2 dakikalık etkin iletişimle çözüme ulaştırdı.



Çağrı merkezine toplamda 5 binden fazla çağrı ulaşırken, bu yüksek iletişim trafiğine rağmen kalite ve hızdan ödün verilmediği belirtildi. Bunun sonucunda, kısa sürede çağrıların yüzde 98’i başarıyla sonuçlandırıldı, gelen taleplerin büyük çoğunluğu ilk temasta çözüme kavuşturuldu. Bu standart en yoğun çağrı saatleri olan 11.00-17.00 aralığında da korundu. Çağrı merkezi ekibi bu dönemlerde de kesintisiz ve hızlı hizmet sundu.



Şirket, yeni nesil teknolojiler, geniş kapsama alanı ve çağrı merkezi ile sunduğu hizmetin tüm aşamalarını kapsayan uçtan uca uygulamalarla elektrikli araç sürücülerinin deneyimini en yüksek seviyeye çıkarmayı sürdürdüğünü duyurdu.



Tüm bu çalışmalar şirketin, Türkiye genelinde sunduğu elektrikli araç şarj ağında kolaylık, verimlilik ve sürdürülebilirlik hedeflerini destekliyor.


Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Zonguldak Alaplı’da fındık kavurma tesisleri taleplere yetişemiyor Zonguldak’ın Alaplı ilçesinde fındık üreticileri, sezonun kapanmasının ardından çerezlik fındıklarını evde kavurmak yerine modern kavurma tesislerine yöneldi. Topladıkları mahsulün büyük bölümünü satan üreticiler, ellerinde kalan yüzlerce kilo fındığı da profesyonel tesislere teslim ediyor. Eskiden soba üzerinde kavrulan fındıkların yerini bugün son teknoloji makinelerde yapılan hijyenik kavurma işlemleri aldı. Modern tesislerde kavrulan fındıklar, uzun süre bozulmadan saklanabilmesi için vakumlanarak üreticilere teslim ediliyor. Zonguldak’ın Alaplı ilçesindeki tesislerde ise yoğunluk adeta zirve yaptı. Alaplı’da yaklaşık bir yıldır fındık kavurma işiyle uğraşan işletmeci Murat Karahan, talebin her geçen gün arttığını belirterek, "Bu işe başlayalı bir yıl oldu. Vatandaş kendi fındığını getirip kavurtuyor. Talepleri yetiştirmeye uğraşıyoruz. Sezon yoğunluğu var; her gün kilolarca fındık geliyor. Bir gelen bir daha geliyor, dönüşler çok iyi" dedi. "Tesise bırakılan fındıklar hazır halde teslim ediliyor" Vatandaşların geçmişte evde fındık işlerken hem zaman hem ürün kaybı yaşadığını hatırlatan Karahan, teknolojiyle birlikte alışkanlıkların tamamen değiştiğini ifade etti. İşlerin yoğun olduğunu ve talebe yetişemediklerini söyleyen Karahan, "Eskiden insanlar akşam yiyecekleri kadar fındığı kırıp sobanın üstünde kavuruyordu ama çoğu zaman yaktıkları oluyordu. Artık o zahmet bitti. Fındığını bize getiriyor, tertemiz, istediği şekilde teslim alıyor. Yoğunluk o kadar arttı ki, tesise fındığını bırakan vatandaş en erken 3 gün sonra ürününü alabiliyor" şeklinde konuştu. Karahan, tesislerinde verilen hizmetleri ise şöyle anlattı: "Fındık kırma üzerine kurduğumuz iş yerimizde vatandaşların kendi ürettikleri fındıkları alıp kırma, kavurma, ezme ve vakumlama işlemlerini yapıyoruz. Önceden herkes evinde uğraşıyordu, artık buna gerek kalmadı. Burada daha hijyenik ortamda, son sistem teknoloji makinelerde fındıklarını istedikleri şekilde işleyerek teslim ediyoruz. Ayrıca isteyenlere ezme yapıyoruz, isteyen bir kiloluk, yarım kiloluk ya da 250 gramlık paketler şeklinde vakum yaptırarak fındıklarını uzun süre saklayabiliyor" dedi.