EKONOMİ - 11 Temmuz 2025 Cuma 11:28

Vodafone Business’tan müşteri deneyimini güçlendiren yeni dijital platform

A
A
A
Vodafone Business’tan müşteri deneyimini güçlendiren yeni dijital platform

Vodafone Business, sabit ve mobil hizmetleri tek dijital çatı altında toplayan platformu Red Konsol’u devreye aldı. Yeni nesil self-servis deneyimi sunan platform, şirketlerin dijitalleşme süreçlerini hızlandırmasının yanında zaman ve operasyonel maliyet tasarrufu sağlarken, Vodafone Business’lıların kendi hizmetini arada aracı ya da ek bir aşama olmadan tek bir platform üzerinden yönetebilmesine de olanak sağlıyor.



Vodafone Business, sabit ve mobil hizmetleri tek noktada bir araya getiren dijital self-servis platformu Red Konsol’u devreye aldı. Red Konsol, kullanıcıların tüm hizmetlerini tek ekran üzerinden yönetmesine olanak tanıyan yapısıyla, kurumlara daha hızlı, şeffaf ve kolay bir yönetim deneyimi sunmayı hedefliyor.



Mobil hatlardan sabit internet çözümlerine, dijital servislerden fatura ve talep yönetimine kadar tüm süreçlerin entegre olarak sunulduğu Red Konsol, self-servis deneyimiyle kurumların operasyonel yüklerini azaltırken, verimliliğini de artırıyor. Kullanıcılar, fatura görüntülemeden paket değişikliğine, arıza kaydından raporlamaya kadar tüm işlemlerini gerçekleştirebiliyor. Kullanıcı dostu arayüzü ile tasarlanan Red Konsol, IT desteği ya da çağrı merkezi ihtiyacını azaltarak self-servis kullanımda yüksek memnuniyet sağlarken, Vodafone Business’ın dijitalleşme vizyonunun da önemli bir uzantısı olarak konumlanıyor.



"Amacımız, müşteri deneyimini yeniden tanımlamak"


Vodafone Business olarak amaçlarının yalnızca dijital çözümler sunmak değil; müşterilerine her temas noktasında en iyi deneyimi yaşatmak ve mükemmel bir servis kalitesi sağlamak olduğunun altını çizen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Yardımcısı Özlem Kestioğlu, sözlerine şöyle devam etti: "Vodafone Business olarak müşterilerimizin dijital dönüşüm yolculuğunda yalnızca teknoloji sağlayıcısı değil, stratejik bir çözüm ortağı olmayı hedefliyoruz. Red Konsol da bu yaklaşımımızın güçlü bir yansıması. Bu noktada iş dünyasının temel beklentileri ise hizmetlerde hız, şeffaflık, kontrol ve sadeleşme olarak sıralanıyor. Red Konsol ile tüm bu unsurları tek bir dijital platformda bir araya getiriyoruz. Şirketler, mobil ya da sabit hizmetleri fark etmeksizin birçok işlemi kendi kendilerine, çağrı merkezine ya da IT’ye bağımlı kalmadan gerçekleştirebiliyor. Böylece süreçleri kolaylaştırırken, kontrolün her zaman müşteride olmasını sağlıyoruz. Aynı zamanda dijitalleşmeyi görünür ve ölçülebilir hale getiriyoruz. Fatura aşımı gibi maliyet riskleri önceden fark edilebiliyor, hizmet performansı analiz edilebiliyor, kapasite artırımı ya da yeni servis ihtiyaçları anında sistem üzerinden çözülebiliyor. Yani Red Konsol yalnızca bugünün ihtiyaçlarına değil, yarının planlamalarına da hizmet eden bir yapı. Bu platformla hedefimiz, müşterilerimizin zamanını optimize etmek, kaynaklarını verimli kullanmalarını sağlamak ve karar alma süreçlerini hızlandırmak. Kısacası Red Konsol, dijital dönüşümü soyut bir kavram olmaktan çıkararak, müşterilerimiz adına somut bir faydaya dönüştürüyor."



Tüm hizmetler tek ekranda


Sabit hizmetler için sanal sunucu, işletim sistemi, veri tabanı, Microsoft Office 365, antivirüs, depolama, yedekleme hizmet aktivasyonlarının yanı sıra hem sunucular hem de fiber ağlar için kapasite artırım olanağı sunan Red Konsol, işletmelerin günlük operasyonlarında karşılaştığı pek çok zorluğu dijital çözümlerle ortadan kaldırıyor. Mobil hat aktivasyonundan paket değişikliğine, fatura görüntülemeden analiz ve raporlamaya kadar birçok işlemi saniyeler içinde gerçekleştirme imkânı tanıyan platform üzerinden sabit internet, veri tabanı, işletim sistemi, antivirüs, yedekleme gibi hizmetler de platform üzerinden aktive edilebiliyor. Bunun yanında şirketler arıza kaydı oluşturma, destek çağrısı açma ve süreci adım adım izleme gibi işlemleri Red Konsol üzerinden gerçekleştirebilirken, destek talepleri için çağrı merkezine gerek kalmadan dijitalden çözüm alabiliyor.



Red Konsol üzerinden Vodafone’un yönettiği tüm envanterin erişilebilirlik durumu platformdan izlenebilirken, planlı bakım çalışmaları takvim üzerinden takip edilebiliyor, DDoS saldırılarına karşı alınan aksiyonlar ve performans verileri kullanıcıya iletiliyor ve kullanım verilerine dayalı olarak oluşturulan önerilerle altyapı sürekli optimize edilebiliyor.



Esnek satın alma ve anında aktivasyon


Tüm bu avantajların yanında Red Konsol, kullanıcıların ihtiyaç duydukları ek paketleri anında satın almasına olanak tanıyor. Yedek internet gibi kritik servislerin vakit kaybetmeden entegre edilmesi, kurumsal müşterilere operasyonel esneklik kazandırıyor. İşletmeler Red Konsol’a her yerden, her cihazdan 7/24 erişebilirken, mobil uyumlu arayüz ve kullanıcı bazlı yetkilendirme gibi özellikler sayesinde her segmentten işletme için özelleştirilebilir bir deneyim sunuluyor. Kapsamlı raporlama yetenekleri sayesinde performans analizleri yapılabilirken, karar alma süreçlerinde de hız ve çeviklik sağlanıyor.



Dijital inovatif çözümlerle entegre ekosistem


Şirketlerin iş yükünü azaltmasının yanı sıra kullanıcı bazlı yetkilendirme ve mobil uyumlu arayüz özellikleri sayesinde de her segmentten işletmeye kişiselleştirilmiş bir kullanım imkânı sunan Red Konsol, aynı zamanda Vodafone Business’ın Fiber Map gibi diğer dijital çözümleriyle de entegre çalışarak daha kapsayıcı bir self-servis ekosistem oluşturuyor. Fiber sorgulama, yedek internet önerileri, trend analizleri gibi özelliklerle işletmeler, anlık ihtiyaçlarını karşılayabilmelerinin yanı sıra, aynı zamanda geleceğe yönelik altyapılarını da Red Konsol üzerinden planlayabiliyor. İşletmelerin teknoloji iş ortağı Vodafone Business, Red Konsol ile şirketlerin dijitalleşme yolculuklarında daha güçlü, hızlı ve çevik hareket etmelerini sağlarken; işletmelere sadece hizmet değil, dijital bir deneyim sunarak müşteri memnuniyetini de yeni bir seviyeye taşıyor.


Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Kayseri Kayseri’de komşuluk örneği: Ulaşamadığı komşusundan soğuk havada haber bekledi Kayseri’nin Kocasinan ilçesinde şeker hastası olan komşusuna ulaşamayan aile ekiplere haber verdi. Adeta komşuluk örneği gösteren aile komşularının evden sağ salim çıkması için dua ederken, soğuk havada umutla bekledi. Komşusundan iyi haberi alan yaşlı kadın derin nefes aldı. Edinilen bilgiye göre, ilçeye bağlı Barbaros Mahallesi Akgün Sokak’ta 3 katlı binada meydana gelen olayda, şeker hastası komşusu C.A.’yı art arda arayan komşusu Şemsi Erzurum, C..A.’nın telefonuna bakmaması üzerine telaşlanarak, 112 Acil Çağrı Merkezi’ni aradı. İhbar üzerine bölgeye polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Polis ekipleri çevrede güvenlik önlemi alırken, itfaiye ekipleri de C.A.’nın son kattaki evine platformlu merdivenle ulaştı. Pencereden eve giren ekipler C.A.’nın hareketsiz şekilde yattığını gördü. C.A. sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından tedbir amaçlı ambulansla hastaneye kaldırıldı. Ekiplerden iyi haberi alan Şemsi Erzurum ise komşusu C.A.’ya ambulansa kadar eşlik ederken, derin nefes aldı. "Vicdanen rahatsız oldum" Ekiplerin çalışması sırasında komşusundan iyi bir haber bekleyen Şemsi Erzurum, "Komşumuz şeker hastası ve kimsesi yok. Bende kendisini akşam saatlerinde hastaneye gitmesi için aramıştım. Çok kez aradım ve geceye kadar ulaşamadığım için vicdanen rahatsız oldum. Polisi ve itfaiyeyi aradım. İnşallah sağ çıkar inşallah bir şey olmaz. İyi bir komşumuz. İnşallah sağlığı, sıhhati yerinde olur. Komşum inşallah iyi olur. Bende mutlu olurum. Soğukta olsa ben vicdanen rahatsız oldum" dedi. "Çok şükür bulundu" Komşusundan gelen iyi haberi gülücüklerle karşılayan Erzurum, "Çok şükür bulundu. Sağ salim bulunduğuna çok sevindim. Bayılmış içeride ve şimdi de hastaneye götürüyorlar. İnşallah iyi olur. Geçmiş olsun" ifadelerini kullandı.
Kırıkkale Kırıkkale’de "kız meselesi" nedeniyle çıkan kavgada 3 kişi yaralandı: 5 gözaltı Kırıkkale’de iki grup arasında "kız meselesi" nedeniyle çıkan tartışmanın silahlı kavgaya dönüşmesi sonucu 3 kişi yaralanırken, olayla ilgili 5 şüpheli gözaltına alındı. Olayın ardından firar eden 3 şüphelinin yakalanmasına yönelik çalışma başlatıldı. Olay, Sanayi Mahallesi Alparslan Türkeş Bulvarı üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, O.D. (29), Y.K.K. (21), Y.Ö. (19) ile M.D. (19), T.C. (21), Y.K. (21), M.D. (17), M.K. (23), H.M.C. (23), U.K. (18) ve A.A.U. isimli şahıslar arasında "kız meselesi" nedeniyle tartışma çıktı. Kısa sürede büyüyen tartışmanın silahlı kavgaya dönüşmesi üzerine, O.D. tüfekle, Y.Ö. bıçakla, Y.K.K. ise darp edilerek yaralandı. İhbar üzerine olay yerine sevk edilen sağlık ekipleri, yaralılara ilk müdahaleyi olay yerinde yaptı. Yaralılar, ambulanslarla hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. Hastanede tedavileri süren 3 yaralının da hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi. Saldırının ardından araçla kaçan şüpheliler, Asayiş Şube Müdürlüğü Cinayet Büro Amirliği ekiplerince kısa sürede yakalanarak gözaltına alındı. Olayla bağlantılı olduğu belirlenen H.M.C., U.K. ve A.A.U. isimli firari şüphelilerin yakalanmasına yönelik çalışmaların sürdüğü bildirildi. Silahlı kavganın yaşandığı bölgede Olay Yeri İnceleme ekiplerince yapılan çalışmada, bir adet tabanca ile 4 adet kovan ele geçirildi. Şüphelilerin yakalandığı araçta ise bir adet av tüfeği ve sentetik ecza hapı bulundu. Şüpheliler hakkında "kasten yaralama", "mala zarar verme" ve "genel güvenliğin kasten tehlikeye sokulması" suçlarından adli işlem başlatılırken, her iki tarafın da çeşitli suçlardan sabıkalarının bulunduğu öğrenildi.