YEREL HABERLER - 08 Kasım 2012 Perşembe 15:40

ÇAОRI MERKEZİNE KÖPEK ŞİKAYETİ

A
A
A
ÇAОRI MERKEZİNE KÖPEK ŞİKAYETİ

Adapazarı Belediyesi`nin halktan gelen şikayetlere daha kısa sürede çözüm bulmak amacıyla hizmete sunduğu ``Çağrı Merkezi``ne en çok köpek şikayeti geliyor.
Adapazarı Belediyesi`nin 444 50 54 numaralı çağrı merkezine en çok kedi-köpek şikayeti geliyor. Çöp sorununun yok denecek kadar az olduğu şikayetlerde bazı birimlerden farklı istek ve talepler de geliyor.
Adapazarı Belediyesi tarafından kurulan ``444 50 54``numaralı Çağrı Merkezi`ni her hangi bir istek ve şikayeti olan herkes arayarak şikayetini bildirebiliyor. Dijital ortamda kayıt altına alınan tüm aramalar kısa sürede çözüme kavuşturuluyor. Olumlu veya olumsuz gelen istek ve şikayete en kısa sürede cevap verilen Çağrı Merkezi`nde tüm sorunlar dikkate alınarak cevapsız bırakılmıyor.
Adapazarı Belediye Başkanı Süleyman Dişli, Çağrı Merkezi ile halkın arzu, talep ve şikayetlerine daha kolay ulaşma imkanı bulduklarını belirterek böylelikle sorunların vakit kaybetmeden daha kısa sürede çözüme kavuşabileceğini söyledi.
Bunlar Da İlginizi Çekebilir
Kırıkkale Kırıkkale Belediye Başkanı Önal: "Şebeke suyu mevzuata uygun, halk sağlığı güvende" Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, yapılan resmi analizler sonucunda şebeke suyunun mikrobiyolojik açıdan mevzuata uygun olduğunu ve halk sağlığını riske atacak herhangi bir durum bulunmadığını açıkladı. Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, Yeşil Vadi Su Birliği’nde yaptığı açıklamada, sürece ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Başkan Önal, şebeke suyuyla ilgili bugüne kadar açıklama yapılmamasının temel nedeninin resmi analiz sonuçlarını beklemek olduğunu ifade etti. 04 Aralık 2025 tarihinde yapılan ilk analizlerde mikrobiyolojik değerlerin mevzuata uygun bulunduğunu belirten Önal, koku ve tat açısından da herhangi bir olumsuzluğa rastlanmadığını ifade etti. Başkan Önal, tedbir amacıyla ikinci bir analiz talep ettiklerini belirterek, 11 Aralık 2025 tarihli raporların da aynı şekilde olumlu sonuç verdiğini kaydetti. "Milyonlarca liralık tasarruf sağladık" Süreçte yapılan siyasi açıklamalara da değinen Önal, ellerinde herhangi bir resmi analiz bulunmadan yapılan beyanların kamuoyunu yanıltmaya yönelik olduğunu ifade etti. Yeşil Vadi Su Birliği üzerinden yöneltilen eleştirilere de yanıt veren Önal, geçmiş dönemde birliğin uzun yıllar boyunca ihmal edildiğini, rutin bakım ve yatırımların yapılmadığını söyledi. 2009 yılından itibaren durultucu ünitesinin devre dışı olduğunu, ultrafiltrasyon ve ters osmoz sistemlerinin yıllardır çalışmadığını hatırlatan Başkan Önal, kamu kaynaklarıyla yapılan bu yatırımların neden kullanılmadığının sorgulanması gerektiğini dile getirdi. Göreve geldikleri günden itibaren altyapı sorunlarını gidermek için yoğun çalışma yürüttüklerini belirten Önal, ana iletim hattındaki büyük patlağın onarıldığını, motor ve pompaların yenilendiğini ve milyonlarca liralık tasarruf sağlandığını ifade etti. "Yeşil Vadi Su Birliği 20 yıldır sizin kontrolünüzdeydi" Yeşil Vadi Su Birliği’nin geçmişten kalan SGK borçlarının da Kırıkkale Belediyesi tarafından ödendiğini aktaran Başkan Önal, şeffaf ve hesap verebilir bir yönetim anlayışıyla çalışmaya devam edeceklerini vurguladı. Başkan Önal, "Yeşil Vadi Su Birliği 20 yıldır sizin kontrolünüzdeydi. Kırıkkale Belediyesi’ni de 20 yıl boyunca tek başınıza yönettiniz. Bu 20 yılda Yeşil Vadi Su Birliği için ne yaptınız? Herhangi bir yatırım yaptınız mı? Kurulduğu günden bugüne yapılması gereken rutin bakımlar neden yapılmadı?" dedi. "Algı oluşturulmasını doğru bulmuyoruz" Başkan Önal, "7 yıldır çalışmayan ön klorlama ünitesi devreye alınmış, 20 yıldır yapılmayan havuz temizlikleri gerçekleştirilmiştir. Bu temizlikler sonucunda havuzlardan tonlarca midye çıkarılmıştır. Daha önce benzer mevsimsel sorunlar yaşandığında yapılan açıklamalar kamuoyuyla paylaşılmıştır. Bugün yaşanan bu durum sanki ilk kez yaşanıyormuş gibi bir algı oluşturulmasını doğru bulmuyoruz. Yeşil Vadi Su Birliği’nin 2006 yılından bu yana ödenmeyen SGK borçları da Kırıkkale Belediyesi tarafından tek seferde ödenmiştir. Bugüne kadar şeffaf, katılımcı, adil ve hesap verebilir bir yönetim anlayışıyla çalışmalarımızı sürdürdük. Mekanik anlamda Yeşil Vadi Su Birliği’ni ayağa kaldırdık, ana hat arızalarını kentte su kesintisi yaşanmadan giderebilecek bir altyapı oluşturduk" diye konuştu. "Halkımıza verdiğimiz sözlerin arkasındayız" Başkan Önal, "Bundan sonra da kapatılan üniteleri planlı bir şekilde yeniden devreye alarak şehrimize sağlanan suyun kalitesini daha da artıracağız. Asılsız ve gerçek dışı beyanlara itibar etmemenizi rica ediyorum. Ben bu kentin evladı, kardeşi olarak dün ne söylediysem bugün de arkasındayım. Yeşil Vadi Su Birliği müdürümüze ve 7 gün 24 saat fedakarca çalışan tüm emekçilerimize teşekkür ediyorum. Halkımıza verdiğimiz sözlerin arkasındayız. Bu kentin tüm sorunlarını çözmek için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz" değerlendirmesini yaptı.