POLİTİKA - 30 Nisan 2023 Pazar 11:16

AK Parti Diyarbakır Milletvekili adayı Kepolu Ataman: 'Cumhurbaşkanım, biz seni yeniden başkan yapacağız'

A
A
A
AK Parti Diyarbakır Milletvekili adayı Kepolu Ataman: 'Cumhurbaşkanım, biz seni yeniden başkan yapacağız'

Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) Diyarbakır 3. Sıra Milletvekili adayı Suna Kepolu Ataman, "Biz Diyarbakırlılar olarak, Diyarbakırlı kadınlar olarak cumhurbaşkanım seni yeniden başkan yapacağız" dedi.

 Merkez Sur ilçesinde bir otelin restoranında düzenlen toplantı, Diyarbakır'ın tanınan ve kalabalık aşiretlerinin lideri olan ve ‘Hanımağa' olarak bilinen Suna Kepolu Ataman'ın konuşmasıyla başladı. Kepolu Ataman, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı tekrar Diyarbakırlı kadınlarla birlikte başkan yapacaklarını vurgulayarak, yaptıkları gönül siyasetinin faydalarını sahada gördüklerini söyledi. 14 Mayıs seçiminde Diyarbakır'ın tarih yazacağını ifade eden Kepolu Ataman, “Yaklaşık 2 buçuk yıldır sahadayız. Halkımızla yakın ve sıcak temas halindeyiz. Bizimkisi tamamen gönül siyasetidir. Cumhurbaşkanımızın talimatıyla yaptığımız gönül siyasetinin faydalarını sahada gördük. Bizler kadınlar üzerinde iletişim halindeyiz. Çünkü şu anda kadınlarımızın Diyarbakır'daki huzuruna sahip çıkılması ve evlatlarımızın geleceğiyle ilgili çok güzel yerlere geldiğimize inanıyorum. Bence bu seçimde Diyarbakır tarih yazacak. Diyarbakırlı ve Diyarbakır kadınları olarak hep beraber Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ı tekrar destekleyeceğiz. Cumhurbaşkanım, biz seni yeniden başkan yapacağız, yeniden başkan yapacağız” dedi.

Muhammet Hüseyin İçli
 

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
İstanbul Türkiye e-ticarette seviye atladı: "Dijital dönüşüm, bizi bölgemizin lider ülkesi yapacak" Türkiye’de e-ticaret sektörü, dijital dönüşümle birlikte yalnızca büyüme değil, yönetim kalitesi odaklı yeni bir döneme giriyor. BirFatura CEO’su İbrahim Bayır, Türkiye’nin e-ticarette nicelikten çok nitelik kazandığını belirterek, "Türkiye e-ticarette sadece büyümüyor, olgunlaşıyor" dedi. Son 5 yılda Türkiye’de e-ticaret, satış hacminin ötesinde işletme yönetimi ve operasyonel kalite açısından önemli bir dönüşüm yaşadı. Sektörde rekabeti artık yalnızca satış adetleri değil; yönetim becerisi, müşteri deneyimi ve dijital altyapı belirliyor. BirFatura CEO’su İbrahim Bayır, Türkiye’nin e-ticareti doğru yöneten bir ülke olduğunu vurguladı. Pandemi döneminde hızla artan e-ticaret alışkanlıklarının, bugün işletmelerden daha profesyonel bir yönetim anlayışı talep ettiğini belirten Bayır, başarının yalnızca sipariş sayısıyla ölçülmediğine dikkat çekti. Bayır, "Hızlı teslimat, şeffaf müşteri hizmetleri, sorunsuz iade süreçleri ve dijital entegrasyon rekabetin ayrılmaz parçaları haline geldi. Hız başlangıçtı. Kalite ve yönetim becerisi artık oyunun kurallarıdır" dedi. 13 milyon e-fatura kesildi Kasım 2025 kampanya döneminde BirFatura üzerinden 13 milyonun üzerinde e-fatura kesildiğini açıklayan Bayır, geçen yıl aynı dönemde bu rakamın yaklaşık 10 milyon seviyesinde olduğunu ifade etti. Bu artışın e-ticaret hacmindeki büyümeyi gösterdiğini belirten Bayır, aynı zamanda işletmeler üzerindeki operasyonel yükün de ciddi şekilde arttığını vurgulayarak, "Kasım ayı adeta bir stres testidir. Dijital altyapısı sağlam olan işletmeler bu dönemde öne çıkıyor" diye konuştu. Müşteri deneyimi ve güven ön planda Türkiye’de e-ticaret tüketicisinin daha bilinçli ve seçici hale geldiğini ifade eden Bayır, müşterinin artık yalnızca ürünü değil, hizmeti ve güveni satın aldığını söyleyerek, "Markaya bağlanan müşteri, o markayı büyütür. Uzun vadeli başarı, sadakat oluşturan işletmelerin olacak" ifadelerini kullandı. "Dijital dönüşüm, bizi bölgemizin lider ülkesi yapacak" E-ticarette verinin en değerli unsur haline geldiğini kaydeden Bayır, doğru veri takibinin tedarik planlamasından nakit akışına, pazarlama verimliliğinden ürün stratejilerine kadar birçok alanı doğrudan etkilediğini ifade ederken veri odaklı yönetimin rekabet avantajı sağladığını da aktardı. Türkiye e-ticaretinin artık yalnızca iç pazara değil, bölgesel rekabete odaklandığını dile getiren Bayır, "Türkiye e-ticarette sadece büyümüyor; olgunlaşıyor. Bu dijital dönüşüm, bizi bölgemizin lider ülkesi yapacak" derken Türkiye’nin güçlü üretici altyapısı, genç nüfusu ve artan e-ticaret deneyiminin bu hedef için önemli avantajlar sunduğunu belirtti.