SPOR - 26 Ağustos 2016 Cuma 15:39

Dirk Advocaat'tan kura sonrası ilk yorum!

A
A
A
Dirk Advocaat'tan kura sonrası ilk yorum!

Fenebahçe'in Hollandalı Teknik Direktörü Dirk Advocaat, "Çok iyi rakiplerle oynayacağız. Bu anlamda taraftarlarımız içinde heyecan verici bir grup" dedi.

UEFA Avrupa Ligi’nde grupların belli olmasının ardından Teknik Direktör Dirk Advocaat, eşleşmeyi değerlendirdi.

Çok zor takımlarla eşleştiklerini belirten Hollandalı çalıştırıcı, "Böyle takımlarla oynamak bir yandan da heyecan verici. Çok iyi rakiplerle oynayacağız. Bu anlamda taraftarlarımız içinde heyecan verici bir grup" ifadelerini kullandı.

Grup maçlarına kadar takımın hazır olup olmayacağı yönündeki soruya ise Advocaat, “Önümüzdeki günlerde neler olacağını göreceğiz. Aslında buradaki mesele hazır olacak mıyız, olmayacak mıyız meselesi değil; olmak zorundayız” şeklinde konuştu.

"Önümüzdeki ilk maç bizim için en önemlisi"

Pazar günü ligde oynayacakları Kayserispor ve sonrasında verilecek milli takım arası ile ilgili olarak deneyimli teknik adam, "Öncelikle taraftarlarımızın Pazar günü bizi desteklemeleri. Önümüzdeki ilk maç bizim için en önemlisi. Pazar günü sahadan mutlu ayrılmak istiyoruz. Bu maçın ardından lige verilecek milli maç sonrasında yoğun maç dönemine gireceğiz" şeklinde konuştu.  

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
İstanbul Türkiye e-ticarette seviye atladı: "Dijital dönüşüm, bizi bölgemizin lider ülkesi yapacak" Türkiye’de e-ticaret sektörü, dijital dönüşümle birlikte yalnızca büyüme değil, yönetim kalitesi odaklı yeni bir döneme giriyor. BirFatura CEO’su İbrahim Bayır, Türkiye’nin e-ticarette nicelikten çok nitelik kazandığını belirterek, "Türkiye e-ticarette sadece büyümüyor, olgunlaşıyor" dedi. Son 5 yılda Türkiye’de e-ticaret, satış hacminin ötesinde işletme yönetimi ve operasyonel kalite açısından önemli bir dönüşüm yaşadı. Sektörde rekabeti artık yalnızca satış adetleri değil; yönetim becerisi, müşteri deneyimi ve dijital altyapı belirliyor. BirFatura CEO’su İbrahim Bayır, Türkiye’nin e-ticareti doğru yöneten bir ülke olduğunu vurguladı. Pandemi döneminde hızla artan e-ticaret alışkanlıklarının, bugün işletmelerden daha profesyonel bir yönetim anlayışı talep ettiğini belirten Bayır, başarının yalnızca sipariş sayısıyla ölçülmediğine dikkat çekti. Bayır, "Hızlı teslimat, şeffaf müşteri hizmetleri, sorunsuz iade süreçleri ve dijital entegrasyon rekabetin ayrılmaz parçaları haline geldi. Hız başlangıçtı. Kalite ve yönetim becerisi artık oyunun kurallarıdır" dedi. 13 milyon e-fatura kesildi Kasım 2025 kampanya döneminde BirFatura üzerinden 13 milyonun üzerinde e-fatura kesildiğini açıklayan Bayır, geçen yıl aynı dönemde bu rakamın yaklaşık 10 milyon seviyesinde olduğunu ifade etti. Bu artışın e-ticaret hacmindeki büyümeyi gösterdiğini belirten Bayır, aynı zamanda işletmeler üzerindeki operasyonel yükün de ciddi şekilde arttığını vurgulayarak, "Kasım ayı adeta bir stres testidir. Dijital altyapısı sağlam olan işletmeler bu dönemde öne çıkıyor" diye konuştu. Müşteri deneyimi ve güven ön planda Türkiye’de e-ticaret tüketicisinin daha bilinçli ve seçici hale geldiğini ifade eden Bayır, müşterinin artık yalnızca ürünü değil, hizmeti ve güveni satın aldığını söyleyerek, "Markaya bağlanan müşteri, o markayı büyütür. Uzun vadeli başarı, sadakat oluşturan işletmelerin olacak" ifadelerini kullandı. "Dijital dönüşüm, bizi bölgemizin lider ülkesi yapacak" E-ticarette verinin en değerli unsur haline geldiğini kaydeden Bayır, doğru veri takibinin tedarik planlamasından nakit akışına, pazarlama verimliliğinden ürün stratejilerine kadar birçok alanı doğrudan etkilediğini ifade ederken veri odaklı yönetimin rekabet avantajı sağladığını da aktardı. Türkiye e-ticaretinin artık yalnızca iç pazara değil, bölgesel rekabete odaklandığını dile getiren Bayır, "Türkiye e-ticarette sadece büyümüyor; olgunlaşıyor. Bu dijital dönüşüm, bizi bölgemizin lider ülkesi yapacak" derken Türkiye’nin güçlü üretici altyapısı, genç nüfusu ve artan e-ticaret deneyiminin bu hedef için önemli avantajlar sunduğunu belirtti.