ULVİYA GULİYEVA
ANTALYA
"Türkiye'nin Kolası", "Güvenli içiniz" sloganlarıyla tüketicilere seslenen 'Kristal Kola' gazlı içeceklerin yanı sıra doğal maden suyu, meyveli maden suyu ve enerji içecekleri ile ANFAŞ BEVEX İçecek İhtisas Fuarına katıldı.
Gazlı içecekler kategorisinde Türkiye'deki 'private label' üretiminin yüzde 90'nını tek başına gerçekleştiren Kristal Kola'nın Antalya'da 5 bayisinin bulunduğunu söyleyen Mehmet Gümüş maden suyu, meyveli ve gazlı içeceklerin yanı sıra Antalya'da 'RED LİNE' enerji içeceğine önem vereceklerini kaydetti. Antalya'da marka değerini yükseltmeye çalıştıklarını ifade eden Gümüş "En ölü sezonda Antalya'da bir ayda bir tır enerji içeceği tüketimi oldu. Diğer markalardan çok ciddi bir şekilde öne çıktı.
Bu Kristal ve bölgedeki ortak çalışmalar sonucu ortaya çıktı. Antalya'da 45 günde çok büyük markaların başaramadığını başardık" dedi.
Kristal başlığı altında üretilen tüm markayı bölgeye köklü bir şekilde yerleştirip tanınan ve bölgenin en çok tüketilen içeceği haline getirmeyi planladıklarını kaydeden Gümüş "Markanın tamamını belirli bir seviyeye getirmek için bölgede hızlı bir şekilde çalışmaya devam ediyoruz. İnsanlar büyük markaların arkasından gittiği için bizim o ön yargıları yıkıp bu bölgede büyük bir marka olmak gibi bir hedefimiz var. Bu yolda ilerliyoruz. Tek-tek bazı ürünlerin üzerine yoğunlaşmak gibi kısa hedeflerimiz yok şeklinde konuştu.
Almanya, Fransa, İngiltere, Irak, Yunanistan, Avusturya, Danimarka, İsveç, Togo, Moritanya, Gana, Gabon, Gambia, Senegal ve Gürcistan ülkelerine ihracat yapan Kristal Kola Türkiye'ye paralel olarak yurt dışı fuarlarına da düzenli olarak katılıyor.








