SPOR - 07 Aralık 2016 Çarşamba 20:03

Kuyt: 'En güzeli Fenerbahçe ve Feyenoord'un çıkması olur'

A
A
A
Kuyt: 'En güzeli Fenerbahçe ve Feyenoord'un çıkması olur'

Feyenoord'un tecrübeli futbolcusu Dirk Kuyt, kendisi için en güzelinin Fenerbahçe ve Feyenoord'un gruptan çıkması olduğunu olduğunu ancak bunun zor olduğunu söyledi.

Feyenoord Teknik Direktörü Giovanni van Bronckhorst ve Hollandalı futbolcu Dirk Kuyt, UEFA Avrupa Ligi'nde yarın Fenerbahçe ile oynayacakları maçtan önce De Kuip Stadyumu'nda basın toplantısı düzenledi. Sarı-lacivertli takıma karşı oynayacağı için mutlu olduğunu belirten Kuyt, "İstanbul'daki maç bizim için çok özeldi, yarın da çok özel bir maç oynayacağız. Fenerbahçe'de 3 yıl güzel günler geçirdim. Fenerbahçe karşısında tek seçeneğimiz var, kazanmak. Van Persie ve Lens çok formda, Lens'in bir sakatlığı var, bu üzücü. Sadece Hollandalılar değil, bütün takım formda. İstanbul'da çok iyi oynadılar ve sadece Manchester'a yenildiler. Üç yıl Fenerbahçe'de oynamama rağmen yenmek istiyorum" dedi.

Kuyt: "Herkes Fenerbahçe'ye olan sevgimi biliyor"
Fenerbahçe'nin iyi bir takım olduğunu belirten tecrübeli oyuncu, "En güzeli Fenerbahçe ve Feyenoord'un aynı anda gruptan çıkması ama bu çok zor. Herkes, Fenerbahçe'ye olan sevgimi biliyorum. Fenerbahçe, Feyenoord'a yenilirse; kendilerine Türkiye'de kendilerine başarılar dilerim. Fenerbahçe'nin bazen Türkiye ligine daha fazla önem verdiğini biliyorum. Yarın büyük bir şansımız var. Son 3 maçta 12 gol attık, bu bizim için büyük güven verdi" diye konuştu.

Van Bronckhorst: "Kazanacağız"
Feyenoord Teknik Direktörü Giovanni van Bronckhorst ise, rakiplerini yenmekten başka şanslarının olmadığını belirterek, "Zor bir gruptaydık, zorluklar yaşayacağımızı da biliyorduk ama Fenerbahçe karşısında kazanmak zorundayız. Fenerbahçe ile mi gideriz, Manchester ile mi gideriz bilemem ama Fenerbahçe karşısında kazanmaktan başka şansımız yok" dedi.

"Kendi sahamızda oynamak bizim için büyük avantaj"
Giovanni van Bronckhorst, sözleşme uzatmasının kendine enerji verdiğini vurgulayarak, sözlerini şöyle tamamladı:
"Kendi sahamızda oynamamız da bizim için çok büyük avantaj. Bütün oyuncularım iyi durumda ve Fenerbahçe karşısında da herkesi kullanmayı düşünüyorum. Fenerbahçe ile oynadığımız ilk maçta zorlu bir rakip olduğunu öğrendim. O dönemde bazı oyuncularımız UEFA Avrupa Ligi'nde oynama düzeyinde değildi ancak şu anda o düzeydeler."

Mehmet Koca
 

Bunlar Da İlginizi Çekebilir
İstanbul Türkiye e-ticarette seviye atladı: "Dijital dönüşüm, bizi bölgemizin lider ülkesi yapacak" Türkiye’de e-ticaret sektörü, dijital dönüşümle birlikte yalnızca büyüme değil, yönetim kalitesi odaklı yeni bir döneme giriyor. BirFatura CEO’su İbrahim Bayır, Türkiye’nin e-ticarette nicelikten çok nitelik kazandığını belirterek, "Türkiye e-ticarette sadece büyümüyor, olgunlaşıyor" dedi. Son 5 yılda Türkiye’de e-ticaret, satış hacminin ötesinde işletme yönetimi ve operasyonel kalite açısından önemli bir dönüşüm yaşadı. Sektörde rekabeti artık yalnızca satış adetleri değil; yönetim becerisi, müşteri deneyimi ve dijital altyapı belirliyor. BirFatura CEO’su İbrahim Bayır, Türkiye’nin e-ticareti doğru yöneten bir ülke olduğunu vurguladı. Pandemi döneminde hızla artan e-ticaret alışkanlıklarının, bugün işletmelerden daha profesyonel bir yönetim anlayışı talep ettiğini belirten Bayır, başarının yalnızca sipariş sayısıyla ölçülmediğine dikkat çekti. Bayır, "Hızlı teslimat, şeffaf müşteri hizmetleri, sorunsuz iade süreçleri ve dijital entegrasyon rekabetin ayrılmaz parçaları haline geldi. Hız başlangıçtı. Kalite ve yönetim becerisi artık oyunun kurallarıdır" dedi. 13 milyon e-fatura kesildi Kasım 2025 kampanya döneminde BirFatura üzerinden 13 milyonun üzerinde e-fatura kesildiğini açıklayan Bayır, geçen yıl aynı dönemde bu rakamın yaklaşık 10 milyon seviyesinde olduğunu ifade etti. Bu artışın e-ticaret hacmindeki büyümeyi gösterdiğini belirten Bayır, aynı zamanda işletmeler üzerindeki operasyonel yükün de ciddi şekilde arttığını vurgulayarak, "Kasım ayı adeta bir stres testidir. Dijital altyapısı sağlam olan işletmeler bu dönemde öne çıkıyor" diye konuştu. Müşteri deneyimi ve güven ön planda Türkiye’de e-ticaret tüketicisinin daha bilinçli ve seçici hale geldiğini ifade eden Bayır, müşterinin artık yalnızca ürünü değil, hizmeti ve güveni satın aldığını söyleyerek, "Markaya bağlanan müşteri, o markayı büyütür. Uzun vadeli başarı, sadakat oluşturan işletmelerin olacak" ifadelerini kullandı. "Dijital dönüşüm, bizi bölgemizin lider ülkesi yapacak" E-ticarette verinin en değerli unsur haline geldiğini kaydeden Bayır, doğru veri takibinin tedarik planlamasından nakit akışına, pazarlama verimliliğinden ürün stratejilerine kadar birçok alanı doğrudan etkilediğini ifade ederken veri odaklı yönetimin rekabet avantajı sağladığını da aktardı. Türkiye e-ticaretinin artık yalnızca iç pazara değil, bölgesel rekabete odaklandığını dile getiren Bayır, "Türkiye e-ticarette sadece büyümüyor; olgunlaşıyor. Bu dijital dönüşüm, bizi bölgemizin lider ülkesi yapacak" derken Türkiye’nin güçlü üretici altyapısı, genç nüfusu ve artan e-ticaret deneyiminin bu hedef için önemli avantajlar sunduğunu belirtti.