İntel'de iş ortaklığı yaptığı dünya devi Bvlgari ile bu kez mücevher sektörüne girmeye hazırlanan Yılmaz Bektaş, dünyanın moda merkezi şehirlerde Bvlgari Art mağazaları açacak. Bvlgari Art mağazalarında Türk ve Osmanlı çizgilerini taşıyan mücevherler satışa sunulacak. Ortaklık aynı zamanda lüks yat üretimi de yapacak. Markanın oluşumuna ABD'nin bir numaralı moda tasarımcısı Tom Ford ile Fashion TV'nin CEO'su Michel Adam da katkı yaptı.
Çalışmalarıyla ilgili bilgi veren Yılmaz Bektaş, marka değerinin korunması için büyük çaba harcadıklarını belirterek, "Şirket prensibimiz doğru işleri doğru zamanda yapmaktır. Kaliteden ödün vermediğimiz için öncelikle karı düşünmüyoruz" dedi.
Yeni markanın dünya devlerinin arasında yer alacağını belirten Bektaş, "Bulgari Art mağazasını 16 ülkede açacağız. Buralarda anlaşma yapacağımız kişileri çok ince araştırmalar sonrasında seçtik. Birçok başvuruyu parayı hiç düşünmeden reddettik. Hatta mağaza sahiplerinin arasında 3 adet kraliyet ailesinden kişide var" diye konuştu.
Tokyo, İstanbul, Dubai, New York, Los Angeles, Paris, Milano ve Hong Kong gibi moda merkezlerinde açılacak mağazalarda ilk etapta 750 model satışa sunulacak. Ayrıca iki adet erkek iki adet bayan saat modeli üretilecek. Mağazalarda ayrıca ilk defa mücevherlerle süslenmiş Türk halıları da satışa sunulacak.
Bvlgari Art markasının Türkiye'nin dünyadaki global markası olacağının altını çizen Yılmaz Bektaş mücevher mağazalarının yanında üretilecek yatlarında mücevher markasıyla denizlere indirileceğini söyledi. Bu marka için dahi çocuk Tom Ford ve Silvano Bulgari'nin bir araya gelmesinin dünya basınında geniş yer tutacağını da ifade eden Bektaş, bütün bu haberlerde Türkiye'nin isminin de geçeceğini vurguladı.
Kıbrıs'ta ki yatırımlarıyla ilgili de bilgi veren Bektaş, biri 5 diğeri 7 yıldızlı Bvlgari Otel Casino ve Fashion Castle Otel Casino'yu 2011 yılında açmayı planladıklarını söyledi. Bektaş, Fashion TV'nin haklarını da satın almalarıyla hem Türkiye'nin hem de KKTC'nin tanıtımını yapma imkanı bulduklarını, Fashion TV'nin 204 ülkede yayında olduğunu ve dolayısıyla da 1.8 milyar kişiye ulaşacaklarını ifade etti.
Bektaş, "KKTC üzerindeki ambargoyu bu proje ile yıkacağız. Michel Adam'la anlaştık. Fashion TV'de KKTC'nin tanıtımlarını yapacağız. Bunu cesaretle yapmaktan gurur duyuyorum. Gerek Türkiye'nin gerekse KKTC'nin yöneticilerinin beni desteklemesini bekliyorum. Çünkü ben bu projeleri ülkem için yapıyorum. Amacımız sadece para kazanmak değildir. Ülkemin öncelikleri benim önceliklerimden önde geliyor. Ben manevi destek bekliyorum" dedi.
Anlaşma geçtiğimiz haftalarda Bodrum Grand Yazıcı otelde Fashion TV'nin CEO'su Michel Adam, ABD'nin bir numaralı moda tasarımcısı kabul edilen Tom Ford, Silvano Bvlgari ve Yılmaz Bektaş bir araya geldi. Toplantıda Bvlgari Art markasının oluşumu konuşuldu ve markaya ait mağazaların konsepti belirlendi. 20 Temmuz'daki toplantı da yatırım bedeli olarak 750 milyon euro belirlendi. Toplantının diğer misafirleri arasında 2006-2007 dünya güzeli Zuleyka Rıvera Mendoza, Charlie Chaplin'in torunu Laura Chaplin ve Cavalli'nin patronu Roberto Cavalli gibi isimlerde vardı.








