Yerel Haberler
Denizli
Bir bacağı kesilen İbrahim tedavi olabilmek için saatlerce yol gidiyor 18 Mart 2024 Pazartesi - 22:09:13 Yakalandığı kemik kanseri rahatsızlığı nedeniyle bir bacağı kesilen yabancı uyruklu çocuk, diğer bacağının kurtarılabilmesi için zorlu bir tedavi süreci yaşıyor. Saatlerce yolculuk yaparak hastaneye gidip gelen çocuk, tedavisine ağabeyiyle birlikte yaşadıkları Denizli’de devam etmek istiyor. Suriye’nin İdlib kentinde annesi Amine Elfecir ile birlikte yaşayan 13 yaşındaki İbrahim Elfecir’in kemik kanserine yakalandığı belirlendi. Devam eden iç savaş nedeniyle tedavisi tam olarak yapılamayan İbrahim’in 7 ay önce sol bacağı dizinin üzerinden kesildi. Daha iyi imkanlarda tedavi olmak isteyen İbrahim ve annesi, Hatay üzerinden Türkiye’ye giriş yaparak, Denizli’de yaşayan ağabeyi Muhammed Elnes Elfecir’in yanına yerleşti. Tedavide geç kalınması nedeniyle sol bacağı hastalığın tespit edildiği bölgenin 10 santimetre üzerinden kesilmek zorunda kalan İbrahim, iyileşebilmek için zorlu bir tedavi sürecine girdi. Ülkeye giriş işlemleri Hatay’dan yapıldığı için sadece Adana’daki bir hastanede kemoterapi almasına izin verilen İbrahim, ayda birkaç kez Denizli’den 11-12 saat otobüs yolculuğu yaparak tedavisini sürdürüyor. Her seferinde önce Hatay’a giderek sevk belgesi alan İbrahim ve ailesi, bazen boş yatak bulamayınca hastane bahçesinde gecelemek zorunda kalıyor. Koşup oynayan yaşıtlarını duygu dolu gözlerle izleyen İbrahim, yolculuk nedeniyle daha da yorgun düşmesi nedeniyle tedavisine ağabeyiyle birlikte yaşadığı Denizli’de devam edebilmek için yetkililerden yardım bekliyor. 7 ay önce bacağı kesilen kardeşinin 6 aydır Denizli’de yanında kaldığını belirten Muhammed Elnes Elfecir, “Denizli’de yaşıyorum, 6 yıl oldu buraya geleli. Küçük kardeşim kemik kanseri hastalığına yakalandı. Ayağı Suriye’de kesildi ve Türkiye’ye tedavi için geldik. Şu anda Adana’da tedavi görüyor. Ben Denizli’de yaşıyorum ve kemoterapi için her seferinde Denizli’den Adana’ya gidip geliyorum. Çocuk çok yoruluyor ve çok masraflı oluyor. Önce Hatay’a gidiyorum, oradan Adana’daki hastaneye sevk alıyorum. Kardeşimin yatışı yapılıyor ve ben geri geliyorum çalışmak için. Durumumuz yeterli değil ve ben yardım istiyorum. Tek başıma çalışıyorum. Burada hem anneme ve kardeşime bakıyorum hem de Suriye’deki aileme para gönderiyorum. İbrahim kemik kanseri ve kemoterapi alıyor. Şu ana kadar 12 kez kemoterapi aldı ve almaya devam edecek. Her seferinde Adana’ya gidip gelmekten çok yoruluyor. Türkiye’ye tedavi olmak için geldik ve burada okula gitmedi. Bize sadece tedavi için siyah kimlik verdiler. Tedaviye Denizli’de devam etmek istiyoruz ve sizden yardım bekliyoruz” dedi. Oğlunun yaşadıklarını yaşlı gözlerle anlatan anne Amine Elfecir de, “Çocuğum her hafta 11-12 saat Adana’ya gidip gelmekten çok yoruluyor. Bedeni güçsüz kalıyor. Yaşlı olduğum için ben de çok yoruluyorum. Masrafları karşılayamıyoruz. Durum çok kötü. Burada Pamukkale Üniversitesi’nde tedaviye devam etmek istiyoruz. Adana’ya hemen gitmiyoruz. Önce Hatay’a gidiyoruz ve oradan sevk alıp tekrar Adana’ya gidiyoruz. Eğer yatış yoksa birkaç gün dışarıda battaniyenin üzerinde yerde yatıyoruz ve bekliyoruz” diye konuştu. İyileşip yaşıtlarıyla birlikte oyunlar oynayabileceği günleri hasretle bekleyen İbrahim ise, “Devletten yardım istiyoruz. Denizli’de tedavi görmek istiyorum” diyerek yetkililere seslendi.
18 Mart 2024 Pazartesi - 21:50 Hazine ve Maliye Bakanı Şimşek: “Denizli’nin sanayide daha ileri gitmesi için her türlü desteği vermek üzere çalışmalarımızı yapıyoruz” Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Denizli’de vatandaşlarla iftar yaparak, iş dünyası temsilcileri ile buluştu. Şimşek, Denizli’nin sanayide daha ileri gitmesi için her türlü desteği vermek üzere çalışmalarını yaptıklarını söyledi. Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, bir dizi ziyaret ve program için geldiği Denizli’de ilk olarak valiliği ziyaret etti. Şimşek, ardından Denizli Büyükşehir Belediyesi ve AK Parti İl Başkanlığını ziyaret etti. Ziyaretlerin ardından Denizli Büyükşehir Belediyesi tarafından Sevindik Mahallesi’nde kurulan iftar sofrasına konuk olan Bakan Şimşek, vatandaşlarla birlikte iftar yaptı. Protokol için ayrılan kısma oturmayan Bakan Şimşek’in vatandaşların yanına masa kurdurarak iftar yapması dikkat çekti. İftarın ardından bir konuşma yapan Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan, “Ramazan ayı, 11 ayın sultanı. Manevi boyutta en üst kısma çıktığımız ay. İşte o yardımlaşma, bir araya gelme, tanış olma ve herkesi selamlama noktasında bugüne kadar sizlerle birlikte yürüdük. Burada esas olan gönül sofrasında komşularımızla, vatandaşlarımızla buluşmaktır. Davetimizi kabul edip geldiğiniz için her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum” dedi. “Ben inanıyorum ki Denizli önümüzdeki dönemde ülkemizin en fazla büyüme motorlarından birisi olacak” İftar yemeğinde vatandaşlara seslenen Bakan Şimşek ise, “Denizli gerçekten üreten bir şehir. Gelişmiş bir sanayi, ticaret ve turizm üssü. Değerli başkanımızın hizmet ve eser siyasetine yakından hepimiz şahidiz. Denizli’nin sanayide daha ileri gitmesi için Ankara’dan her türlü desteği vermek üzere çalışmalarımızı yapıyoruz. Ben inanıyorum ki Denizli önümüzdeki dönemde ülkemizin en fazla büyüme motorlarından birisi olacak” ifadelerini kullandı. İftar yemeğinin ardından Bakan Şimşek, Nihat Zeybekci Kongre ve Kültür Merkez’inde iş dünyası temsilcileri ile bir araya geldi. Basına kapalı gerçekleşen toplantıya Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Denizli Valisi Ömer Faruk Coşkun, Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan, Denizli Ticaret Odası Başkanı Uğur Erdoğan, Pamukkale Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Kutluhan, iş dünyası temsilcileri, kamu ve özel sektör banka yöneticileri katıldı. Toplantıda iş dünyasının beklentileri konuşuldu.
18 Mart 2024 Pazartesi - 21:31 Orucunu vatandaşlarla birlikte açan Bakan Şimşek, iş dünyasıyla buluştu Bir dizi ziyaret kapsamında Denizli’ye gelen Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, önce vatandaşlarla iftar yaptı ardından iş dünyasıyla bir araya geldi. Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, bir dize ziyaret kapsamında Denizli’ye geldi. Kentte ilk olarak Valilik ziyareti gerçekleştiren Bakan Şimşek, ardından Denizli Büyükşehir Belediyesi ve AK Parti İl Başkanlığını ziyaret etti. Ziyaretlerin ardından Sevindik Mahallesinde Denizli Büyükşehir Belediyesi tarafından kurulan iftar sofrasına konuk olan Bakan Şimşek burada vatandaşlarla iftar yaptı. Protokol için ayrılan kısma oturmayan Bakan Şimşek’in vatandaşların yanına masa kurdurarak iftar yapması dikkatlerden kaçmadı. İftarın ardından konuşma yapan Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan, “Ramazan ayı 11 ayın sultanı. Manevi boyutta en üst kısma çıktığımız ay. İşte o yardımlaşma bir araya gelme, tanış olma ve herkesi selamlama noktasında bugüne kadar sizlerle birlikte yürüdük. Burada esas olan gönül sofrasında komşularımızla, vatandaşlarımızla buluşmaktır. Davetimizi kabul edip geldiğiniz için her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum” dedi. “Denizli önümüzdeki dönemde ülkemizin en fazla büyüme motorlarından birisi olacak” İftar yemeğinde vatandaşlara seslenen Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, “Denizli gerçekten üreten bir şehir. Gelişmiş bir sanayi, ticaret ve turizm üssü. Değerli başkanımızın hizmet ve eser siyasetine yakından hepimiz şahidiz. Denizli’nin sanayide daha ileri gitmesi için Ankara’dan her türlü desteği vermek üzere çalışmalarımızı yapıyoruz. Ben inanıyorum ki Denizli önümüzdeki dönemde ülkemizin en fazla büyüme motorlarından birisi olacak” ifadelerini kullandı. İftar yemeğinin ardından Bakan Şimşek Nihat Zeybekci Kongre ve Kültür Merkez’inde iş dünyası ile bir araya geldi. Basına kapalı gerçekleşen toplantıya Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Denizli Valisi Ömer Faruk Coşkun, Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan, Denizli Ticaret Odası Başkanı Uğur Erdoğan, Pamukkale Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Kutluhan, iş dünyası temsilcileri, kamu ve özel sektör banka yöneticileri katıldı. Toplantıda iş dünyasının beklentileri konuşuldu.
18 Mart 2024 Pazartesi - 18:55 Bakan Şimşek’ten Vali Coşkun ve Başkan Zolan’a ziyaret Bir dizi ziyaret ve program için Denizli’ye gelen Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Denizli Valisi Ömer Faruk Coşkun ve Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan’ı ziyaret etti. Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek bir dizi ziyaret ve program için geldiği Denizli’de Vali Ömer Faruk Coşkun ve Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan’ı ziyaret etti. Bakan Şimşek’e ziyaretleri esnasında AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Nihat Zeybekci, Pamukkale Üniversitesi Rektörü Ahmet Kutluhan, AK Parti Denizli İl Başkanı Yücel Güngör ve AK Parti Denizli milletvekilleri eşlik etti. Denizli Valiliği önünde törene karşılanan Bakan Şişmek, valilik şeref defterini imzaladıktan sonra programının ikinci durağı olan Denizli Büyükşehir Belediyesine geçti. Başkan Zolan ilk olarak Bakan Şimşek’e Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı’nda sergilenen Yatağan palası, Büyükşehir Belediyesi Kültür Yayınlarından oluşan eserleri ve Denizli Sancağını anlattı. 15 Mayıs 1919’da Müftü Ahmet Hulusi Efendi’nin Denizli Sancağı ile ilk direnişi başlattığından bahseden Başkan Zolan, daha sonra Bakan Şimşek’e Denizli Büyükşehir Belediyesinin yatırımlarını anlattı. Bakan Şimşek şeref defterini imzaladı Bakan Şimşek ise ev sahipliğinden ve yakın ilgilerinden dolayı Başkan Zolan’a teşekkür ederek, Denizli Büyükşehir Belediyesi şeref defterini imzaladı. Ziyaretin sonunda Başkan Zolan, Bakan Şimşek ve beraberindekiler 15 Temmuz Delikliçınar Şehitler Meydanı’nda yer alan AK Parti standını ziyaret ederek hatıra fotoğrafı çektirdi.
Bir bacağı kesilen İbrahim tedavi olabilmek için saatlerce yol gidiyor
18 Mart 2024 Pazartesi - 22:09 Bir bacağı kesilen İbrahim tedavi olabilmek için saatlerce yol gidiyor Yakalandığı kemik kanseri rahatsızlığı nedeniyle bir bacağı kesilen yabancı uyruklu çocuk, diğer bacağının kurtarılabilmesi için zorlu bir tedavi süreci yaşıyor. Saatlerce yolculuk yaparak hastaneye gidip gelen çocuk, tedavisine ağabeyiyle birlikte yaşadıkları Denizli’de devam etmek istiyor. Suriye’nin İdlib kentinde annesi Amine Elfecir ile birlikte yaşayan 13 yaşındaki İbrahim Elfecir’in kemik kanserine yakalandığı belirlendi. Devam eden iç savaş nedeniyle tedavisi tam olarak yapılamayan İbrahim’in 7 ay önce sol bacağı dizinin üzerinden kesildi. Daha iyi imkanlarda tedavi olmak isteyen İbrahim ve annesi, Hatay üzerinden Türkiye’ye giriş yaparak, Denizli’de yaşayan ağabeyi Muhammed Elnes Elfecir’in yanına yerleşti. Tedavide geç kalınması nedeniyle sol bacağı hastalığın tespit edildiği bölgenin 10 santimetre üzerinden kesilmek zorunda kalan İbrahim, iyileşebilmek için zorlu bir tedavi sürecine girdi. Ülkeye giriş işlemleri Hatay’dan yapıldığı için sadece Adana’daki bir hastanede kemoterapi almasına izin verilen İbrahim, ayda birkaç kez Denizli’den 11-12 saat otobüs yolculuğu yaparak tedavisini sürdürüyor. Her seferinde önce Hatay’a giderek sevk belgesi alan İbrahim ve ailesi, bazen boş yatak bulamayınca hastane bahçesinde gecelemek zorunda kalıyor. Koşup oynayan yaşıtlarını duygu dolu gözlerle izleyen İbrahim, yolculuk nedeniyle daha da yorgun düşmesi nedeniyle tedavisine ağabeyiyle birlikte yaşadığı Denizli’de devam edebilmek için yetkililerden yardım bekliyor. 7 ay önce bacağı kesilen kardeşinin 6 aydır Denizli’de yanında kaldığını belirten Muhammed Elnes Elfecir, “Denizli’de yaşıyorum, 6 yıl oldu buraya geleli. Küçük kardeşim kemik kanseri hastalığına yakalandı. Ayağı Suriye’de kesildi ve Türkiye’ye tedavi için geldik. Şu anda Adana’da tedavi görüyor. Ben Denizli’de yaşıyorum ve kemoterapi için her seferinde Denizli’den Adana’ya gidip geliyorum. Çocuk çok yoruluyor ve çok masraflı oluyor. Önce Hatay’a gidiyorum, oradan Adana’daki hastaneye sevk alıyorum. Kardeşimin yatışı yapılıyor ve ben geri geliyorum çalışmak için. Durumumuz yeterli değil ve ben yardım istiyorum. Tek başıma çalışıyorum. Burada hem anneme ve kardeşime bakıyorum hem de Suriye’deki aileme para gönderiyorum. İbrahim kemik kanseri ve kemoterapi alıyor. Şu ana kadar 12 kez kemoterapi aldı ve almaya devam edecek. Her seferinde Adana’ya gidip gelmekten çok yoruluyor. Türkiye’ye tedavi olmak için geldik ve burada okula gitmedi. Bize sadece tedavi için siyah kimlik verdiler. Tedaviye Denizli’de devam etmek istiyoruz ve sizden yardım bekliyoruz” dedi. Oğlunun yaşadıklarını yaşlı gözlerle anlatan anne Amine Elfecir de, “Çocuğum her hafta 11-12 saat Adana’ya gidip gelmekten çok yoruluyor. Bedeni güçsüz kalıyor. Yaşlı olduğum için ben de çok yoruluyorum. Masrafları karşılayamıyoruz. Durum çok kötü. Burada Pamukkale Üniversitesi’nde tedaviye devam etmek istiyoruz. Adana’ya hemen gitmiyoruz. Önce Hatay’a gidiyoruz ve oradan sevk alıp tekrar Adana’ya gidiyoruz. Eğer yatış yoksa birkaç gün dışarıda battaniyenin üzerinde yerde yatıyoruz ve bekliyoruz” diye konuştu. İyileşip yaşıtlarıyla birlikte oyunlar oynayabileceği günleri hasretle bekleyen İbrahim ise, “Devletten yardım istiyoruz. Denizli’de tedavi görmek istiyorum” diyerek yetkililere seslendi.
Orucunu vatandaşlarla birlikte açan Bakan Şimşek, iş dünyasıyla buluştu
Bakan Şimşek’ten Vali Coşkun ve Başkan Zolan’a ziyaret
CHP’den 2 haftada 2 kez istifa etti
18 Mart 2024 Pazartesi - 16:33 CHP’den 2 haftada 2 kez istifa etti DENİZLİ (İHA) – Denizli’nin Bekilli ilçesinde CHP’den belediye meclis üyeliğine aday olan Çağatay Çağrı Asilzade, parti içindeki ayrımcılık ve meclis üyeliği listesine tepki göstererek CHP üyeliğinden istifa etti. Başka bir partiye katılmak isteyince haberi yokken CHP tarafından tekrar üye yapıldığını öğrenen Asilzade, hem 2’nci kez istifa etti hem de konuyu yargıya taşıdı. Denizli’nin Bekilli ilçesinde CHP’den Belediye Meclis Üyesi adayı olan Çağatay Çağrı Asilzade, açıklanan belediye meclis üyesi listesine tepki göstererek partisinden istifa etti. İstifasının ardından başka bir partiye katılmak istediğinde CHP İlçe Başkanlığı tarafından tekrar üye yaptığını öğrenen Asilzade, hem ikinci kez CHP’den istifa etti hem de konuyu yargıya taşıdı. CHP’den 2 haftada 2’nci kez istifa eden Asilzade, yaptığı açıklamada; “Bilindiği üzere yaklaşık 2 hafta önce çıkarcı, liyakatten uzak, vizyonsuz ve misyonsuz anlayışa karşı çıkarak CHP’den istifa ettim. İstifam sonrası Türkiye İşçi Partisi’ni destekleyeceğimizi ifade etmiştim. CHP’den istifam sonrasında; habersizce, hiçbir onayım ve müracaatım olmaksızın yeniden CHP’ye üye kaydedildiğimi görmüş bulunmaktayız. CHP’den 2 hafta içerisinde 2 defa istifa etmeyi hayatım boyunca bir gurur vesikası olarak taşıyacağım. CHP’nin kendine yakışan düşük oyunlarını halkımızın kıymetli takdirlerine sunuyoruz. Konu hakkında adli mercilere gerekli müracaatlar yapılmıştır. Bunu neden yaptıklarını gayet iyi biliyoruz. Şunu bilsinler ki korktuklarında da haklılar, çünkü kaybedecekler. Belediyeyi temsil kabiliyeti olmayan bu zihniyete geçit vermeyeceğiz. Bizler duranlardan, yerinde sayanlardan, ilerleme kat edemeyenlerden olmayacağız. Daima umutla ilerleyen, geleceği; emekle, alın teriyle, insan hak ve hürriyetlerini savunarak kuranlardan olacağız” dedi.
Bozkurt Belediyesinden İnceler’de iftar etkinliği
18 Mart 2024 Pazartesi - 16:30 Bozkurt Belediyesinden İnceler’de iftar etkinliği Bozkurt Belediyesi, iftar sofrasını bu kez ilçenin büyük mahallelerinden biri olan İnceler’de kurdu. İftar yemeği sonrası vatandaşlar oldukça keyifli anlar yaşadı. Etkinlikte semazen gösterisi, ateş şovları, sahne gösterileri ve Hacivat-Karagöz oyunu sergilendi. Bozkurt Belediyesi, iftar sofrasını ilçenin en büyük mahallelerinden biri olan İnceler’de kurdu. Toplu iftar etkinliğine İncelerli vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Toplu iftar sonrası vatandaşlar keyifli anlar yaşarken, etkinlikte sahne şovları, semazen gösterisi, ateş şovları, illüzyon şovları ve Hacivat-Karagöz oyunu gösterisi yapıldı. Toplu iftar etkinliğinde Bozkurt Belediye Başkanı ve CHP Bozkurt Belediye Başkanı adayı Birsen Çelik, bir konuşma gerçekleştirdi. Başkan Çelik, “Bu mübarek günde 11 ayın sultanı Ramazan-ı Şerif’te beraber birlik ve beraberliğimizi bu sofrada bizimle paylaştığınız için hepinize sonsuz teşekkür ediyorum. Saygılar sevgiler sunuyorum. İnceler bizim için çok önemli İnceler bizim vatanımız 2014 yılında maalesef ve maalesef 6360 sayılı yasayla belediyeliği gitti. Sizlerin çok üzüldüğünü biliyorduk. Mahalle olmuştu İnceler ve bu acıyı sizlere hissettirmemek için 2014 yılında belediyenin kapandığını sizlere belli etmememiz lazımdı ve kapatmadık ne yaptık zabıtamızı almadık İnceler’den, iş makinemizi almadık İnceler’den, posta işletmemizi kapatmadık. Çünkü bizim için İnceler önemliydi” dedi. İnceler halkının belediyenin gittiğini fark etmemesini istediklerini söyleyen Çelik, “Evet sevgili vatandaşlarımız gidin Gemiş’e bakın, gidin Beylerli’ye bakın. Onların da belediyeliği gitti ama şu anda gayet yalnız ve maalesef yoksun halde. Bozkurt’ta olduğumuz müddetçe her perşembe sizlerin yanında olmaya çalıştık ve istedik ki belediye başkanınızla aranızda hiç duvar olmadan aranıza hiç kimse girmeden hizmet alabilmeniz için çaba sarf ettik. İnşallah 1 Nisan’dan sonra da aynı çabamızla bu işi sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı. Başkan Çelik, İnceler’e Kafe Projesini Açıkladı İnceler Mahallesi ile ilgili projelerini de anlatan Başkan Çelik, “Bizim için önemlisiniz dediler ki ’İnceler’e bir kafe lazım dediler, hemen planı projeyi hazırladık, imarını bitirdik. Önümüzdeki ay sadece İncelerlinin çalıştığı bir kafe restorantı olacak. Siz isteyeceksiniz biz yapacağız. Şu anda 80 tane hanemizde evde bakım hizmetlerimiz ve 3 kap sıcak yemeğimiz her gün İnceler’e geliyor sayısı hızla artıyor. Bizim en büyük projemiz bu. Yaşlının düşkünün arkasında bir Bozkurt Belediyesi olduğunu herkes bilsin. En önemlisi yapılan betonlardan yapılan yollardan daha önemlidir bu bizim için. O nedenle sizlerden bu desteği verdiğiniz için sonsuz teşekkür ediyorum evet dedik ki İnceler bizim için önemli. Ben İnceler’in bizim için önemli olduğunu 31 Mart’ta bir daha göreceğim. Bundan eminim. Hepinize saygılar sevgiler sunuyorum. İyi ki varsınız iyi ki bugün burada beraberiz” dedi.
3 milyarlık Denizli İçme Suyu projesi tamamlandı
18 Mart 2024 Pazartesi - 15:10 3 milyarlık Denizli İçme Suyu projesi tamamlandı Denizli’nin gelecekte su sıkıntısı yaşamaması için yatırımlarına devam eden Denizli Büyükşehir Belediyesi, 100 bin kişiye hizmet verecek 10 bin tonluk su deposunu düzenlediği törenle hizmete aldı. Kente kazandırdıkları Akbaş Barajı, içme suyu arıtma tesisi, iletim hatları ve içme suyu depolarının bugünkü değeriyle toplam 3 milyar TL’ye mal olduğunu belirten Başkan Zolan, “Esas olan millete hizmet etmektir, eser koymaktır” dedi. Denizli Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (DESKİ) Genel Müdürlüğü, Denizlililerin gelecekte su sıkıntısı yaşamaması için kentin en büyüğü olacak 10 bin tonluk içme suyu deposu düzenlenen törenle hizmete alındı. Adalet Mahallesi’nde gerçekleşen temel atma törenine Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan, Büyükşehir Belediyesi Meclis Başkanvekili Ali Değirmenci, Büyükşehir Belediyesi DESKİ Genel Müdürü Niyazi Türlü, DSİ 212. Şube Müdürü Kemal Özsoy, AK Parti Merkezefendi Belediye Başkan adayı Ekrem Başer, davetliler, mahalle muhtarları ve çok sayıda vatandaş katıldı. 212. Şube Müdürü Kemal Özsoy, Denizli İçme Suyu projesinin teknik detaylarını paylaşarak, Akbaş Barajı’ndan gelen suyun arıtma tesisi ve 65 kilometrelik isale hattı sonrası bugün de hizmete alınan içme suyu depolarına ulaşacağını anlattı. Özsoy, söz konusu tesisin iş teslim sürecinden önce tamamlandığını belirterek, emek verenlere teşekkür etti. “Esas olan millete hizmet etmektir, eser koymaktır” DSİ ile Büyükşehir Belediyesinin yapmış olduğun protokol çerçevesinde kente Akbaş Barajı, İçme suyu arıtma tesisi, iletim hatları ve içme suyu depolarını içerisine alan bugünkü değeriyle toplam 3 milyar TL’ye mal olan projenin şehrin geleceğine yapılmış çok önemli bir yatırım olduğunu vurgulayan Başkan Zolan, konuşmasına şöyle devam etti; “ Şehrimizin bugüne kadar tarihinde gelen, bugüne kadar yapılmış olan en büyük yatırımdır. Yatırımın büyüklüğü yanında kıymeti su arz güvenliğini sağlamasıdır. Su hayat demektir. Onun için bizler şehrimizin omurgasını oluşturan, olmazsa olmazı olan içme suyu başta olmak üzere alt yapı ve birçok ulaşım noktasındaki gayretlerimizi bugüne kadar devam ettirdik. Ve esas olan millete hizmet etmektir, eser koymaktır. Ömürler gelip geçicidir. Bu görevler de gelip geçicidir. Esas olan iz bırakmaktır, eser bırakmaktır. Gök kubbede hoş bir seda bırakmaktır” diye konuştu. Yeni dönemde Akdere Barajı müjdesi Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Zolan, gelecekte yaşanabilecek su sıkıntısının önüne geçmek için gayret sarf etmeye devam ettiklerini ve bu konuda yeni dönemde Acıpayam’da Akdere Barajı’nı inşa etmek istediklerini söyledi. Başkan Zolan, “Akdere Barajı ile yaklaşık 3 yıldır çalışılıyor ve projesi bitti diyebiliriz. Acıpayam ve Serinhisar’ın, o havzanın içme suyunu sağlayacak, oradan su arz güvenliği sağlayacak bir yatırım olacak Akdere Barajı da 2024, en geç 2025’te inşallah inşaatı başlayacak” ifadelerini kullandı. 11 ayrı mahalleye can suyu olacak Akbaş Barajı’ndan getirilip, Denizli Merkez İçme Suyu Arıtma Tesisinden arıtılacak içme suyunu depolamak ve diğer bazı depolara dağıtmak amacıyla yapılan 10 bin ton kapasiteli içme suyu deposu, şebeke besleme alanı Hacıeyüplü, Karahasanlı, Şemikler, Yenişafak ve Gültepe Mahallelerini kapsıyor. Ayrıca bu depo Akbaş Barajı’ndan gelen suyu üst depolara terfi ederek Adalet, Bereketler, Çakmak, Selçukbey, Göveçlik, Saruhan mahallelerini de besleyecek.
AK Parti İl Başkanı Güngör 1 güne 4 program sığdırdı
18 Mart 2024 Pazartesi - 15:08 AK Parti İl Başkanı Güngör 1 güne 4 program sığdırdı Denizli’de yerel seçime sayılı günler kala AK Parti İl Başkanı Yücel Güngör’de ilçe ziyaretlerine ağırlık verdi. Kale ve Tavas ilçelerinde başkan adaylarıyla birlikte seçmenle buluşan İl Başkanı Güngör, devamında Denizli Büyükşehir Belediyesi’nin Yenişehir Mahallesi’nde kurduğu iftar sofrasında orucunu açtıktan sonra Aktepe Mahallesi’nde düzenlenen mahalle mitingine katıldı. Denizli’de yerel seçime sayılı günler kala AK Parti İl Başkanı Yücel Güngör’de ilçe ziyaretlerine ağırlık verdi. İlk ziyaretini Kale ilçesine gerçekleştiren İl Başkanı Güngör, Kale Belediye Başkanı Cumhur İttifakı Belediye Başkan Adayı Mehmet Salih Sağınç’ın seçim çalışmalarına destek verdi. İlçeye bağlı Soğucaksu Mahallesinde, mahalle sakinleriyle bir araya gelen Güngör, yerel seçimde Kale’de Başkan Sağınç, büyükşehirde de Başkan Osman Zolan’a destek istedi. Mahalle de ev ziyareti de yapan İl Başkanı Güngör, 80 yaşındaki kanser hastası Cennet Ospak’ı da ziyaret ederek ‘Geçmiş olsun’ dileklerini sundu “Cennet Ninenin duasını aldık” Kale Belediye Başkanı Cumhur İttifakı Belediye Başkanı Mehmet Salih Sağınç’ın, çok güzel işlere ve projelere imza attığını belirten İl Başkanı Güngör, ‘Kale ilçemiz kararını vermiş. Kale halkımız belediye başkanımız Mehmet Salih Sağınç’ın yanında. Mahalle sakinlerimize bana ve başkanımıza gösterdikleri büyük sevgi ve destek için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Mahalle ziyaretimizde Pamukkale Üniversitesi Hastanemizde kanser tedavisi gören, ameliyattan sonra da taburcu edilen 80 yaşındaki Cennet Ospak, ninemizi de evinde, hasta yatağında ziyaret ettik. Kendisine geçmiş olsun dileklerimizi iletip duasını aldık. Yaşlılarımızın, hastalarımızın hayır duasını çok önemsiyoruz. Allah onları başımızdan eksik etmesin, uzun sağlıklı ömürler versin’ dedi Kılıcabölük’te İnamlık’a tam destek Kale’nin ardından ilçe ziyaretine Tavas’ta devam eden İl Başkanı Güngör, Tavas Belediye Başkanı Cumhur İttifakı Belediye Başkan Adayı Hüseyin İnamlık’ın Kızılcabölük Mahallesi’ndeki seçim çalışmalarına destek verdi. Dokuması ile ünlü mahallenin kalbinin AK Parti’den yana attığına dikkat çeken İl Başkanı Güngör, "Ak Parti ile Tavas’a ve mahallelerine adeta hizmet yağdı. Fedakar, vefakar Tavaslı hemşerilerimiz yapılan hizmetlerin hepsinin farkında, mahalle sakinlerimizin bize göstermiş olduğu ilgi, sevgi ve destek sandığa yansıdığında Hüseyin İnamlık başkanımız, yeni ve çok farklı projelerle ilçemize gece gündüz hizmet etmeye devam edecek. Tavas’ta kararını çoktan vermiş, ilçe sakinlerimize çok teşekkür ediyorum" dedi İftar Yenişehir’de, teravih Aktepe’de İlçe ziyaretlerinin ardından Denizli Büyükşehir Belediyesi tarafından Yenişehir Mahallesi’nde kurulan iftar sofrasında, mahalle sakinleriyle birlikte oruç açıp, iftarını yapan İl Başkanı Güngör, mahalle sakinleriyle bir süre sohbet ettikten sonra AK Parti Pamukkale İlçe Teşkilatı tarafından Aktepe Mahallesi’nde düzenlenen, mahalle toplantısına katıldı. Mahalle sakinlerinin yoğun katılımıyla gerçekleştirilen mahalle toplantısına AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Nihat Zeybekci, AK Parti Denizli Milletvekili Şahin Tin, Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Cumhur İttifakı Belediye Başkan Adayı Osman Zolan, Ak Parti Pamukkale İlçe Başkanı Osman Özpek ve Cumhur İttifakı Pamukkale Belediye Başkan Adayı Halil Pekdemir’le birlikte katılan İl Başkanı Güngör, ‘1 Nisan sabahı Pamukkale’de olduğu gibi tüm ilçelerimizde, büyükşehirde tekrar bu coşku, sevinç ve heyecanı inşallah hep birlikte yaşayacağız. Denizli’mizin geleceği ve hepimizin güzel hayalleri için son 13 gün. Denizli’de “Gerçek Belediyecilik” için emin adımlarla ilerliyoruz. Denizli’mizde ve Türkiye’mizde seçimin galibi Aziz Milletimiz olacaktır. Yani AK Parti olacaktır. Cumhur ittifakı olacaktır. 31 Martta Cumhur ittifakımız bir zafere daha imza atacaktır. Milletimize inanıyoruz. Güveniyoruz. Seçimi inşallah büyük farklarla kazanacağız. Durmayacağız, dinlenmeyeceğiz. AK Parti belediyeciliği ile gerçek belediyecilik devam edecek. Milletimizin hizmetkârı olacak belediye başkanlarımız destan yazacak. Denizli hak ettiğini almaya devam edecek. Yaparsa AK Parti yapar, yaparsa Cumhur ittifakı yapar’ dedi